eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu uproszczonego, a także SST i OST oraz szkicu sytuacyjnego, związanych z zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5168 E relacji Aleksandrów Łódzki - Parzęczew - gr. Powiatu (Lubień)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-21

Zgierz: Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu uproszczonego, a także SST i OST oraz szkicu sytuacyjnego, związanych z zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5168 E relacji Aleksandrów Łódzki - Parzęczew - gr. Powiatu (Lubień)
Numer ogłoszenia: 184334 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95535 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu uproszczonego, a także SST i OST oraz szkicu sytuacyjnego, związanych z zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5168 E relacji Aleksandrów Łódzki - Parzęczew - gr. Powiatu (Lubień).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na sporządzeniu dokumentacji technicznej obejmującej opracowanie: 1)kosztorysu inwestorskiego pełnego; 2)kosztorysu inwestorskiego uproszczonego; 3)przedmiaru robót; 4)szczegółowych specyfikacji technicznych; 5)szkicu sytuacyjnego; w celu przeprowadzenia remontu drogi Nr 5168 E relacji Aleksandrów Łódzki - Parzęczew - gr. powiatu (Lubień), na odcinku o długości 18.791,00 km, od miejscowości Karolew w gminie Aleksandrów Łódzki (od nowej nawierzchni), przez gminę Parzęczew, gminę Ozorków, do granicy powiatu zgierskiego z powiatem łęczyckim. 2.Planowany zakres robót budowlanych, objętych opracowaniem, o którym mowa w ust. 1 powinien obejmować m.in.: 1)roboty przygotowawcze (np. roboty pomiarowe przy robotach ziemnych); 2)oczyszczenie i skropienie nawierzchni; 3)wyrównanie nawierzchni; 4)frezowanie nawierzchni na odcinkach, gdzie będzie to konieczne; 5)wykonanie warstwy ścieralnej; 6)wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; 7)wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (np. bariery energochłonne, lustra drogowe); 8)ścinanie i profilowanie poboczy; 9)uzupełnianie i profilowanie poboczy; 10)oczyszczenie rowów przydrożnych i przepustów. 3.Kosztorys inwestorski musi zostać opracowany tak, aby wyodrębniać zakres i koszty prac remontowanego odcinka drogi na terenie danej gminy (z podziałem na gminy: Aleksandrów Łódzki, Parzęczew, Ozorków) oraz łączny szacunkowy koszt inwestycji. 4.Do opracowania, o którym mowa w ust. 2 Wykonawca jest zobowiązany dołączyć ogólne specyfikacje techniczne na podstawie, których sporządzono szczegółowe specyfikacje techniczne oraz szkic sytuacyjny planowanego do remontu odcinka drogi. 5.Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, oraz ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2013 r. poz.907 ze zm.), przy użyciu własnych materiałów, narzędzi i urządzeń potrzebnych do jego wykonania. 6.Wszelkie prace lub czynności nie opisane w niniejszej SIWZ niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach realizacji przedmiotu zamówienia. 7.W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)terminowego opracowania dokumentacji w zakresie przedstawionym w ust. 1 - 3; 2)uzyskania wymaganych prawem opinii, uzgodnień w zakresie wynikającym z obowiązujących w tym zakresie przepisów; 3)dostarczenia dokumentacji wzajemnie skoordynowanej technicznie i kompletnej, z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, wraz z pisemnym oświadczeniem potwierdzającym spełnienie tych warunków; 4)zastosowania w dokumentacji wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania; 5)uzgadniania z Zamawiającym, na bieżąco - przyjmowanych rozwiązań poprzez uzyskanie akceptacji Zamawiającego na piśmie; 6)niezwłocznego udzielania na piśmie odpowiedzi na zapytania skierowane do Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania, którego opracowanie stanowi przedmiot zamówienia, a dotyczące przedmiarów robót oraz szczegółowych specyfikacji technicznych. 8.Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowo-wykonawcza była sporządzona w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 2 egzemplarzach wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF. 9.W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie procesu inwestycyjnego robót objętych przedmiotowym opracowaniem. 10.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa w spotkaniach i konsultacjach związanych z realizacją procesu inwestycyjnego objętego przedmiotowym opracowaniem. O konieczności udziału w przedmiotowych spotkaniach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej na, co najmniej 24 godziny przed planowaną datą spotkania. 11.W okresie 12 miesięcy od dnia zakończenia realizacji usługi, na pisemny wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania jednorazowej bezpłatnej aktualizacji sporządzonej dokumentacji, pod względem dostosowania jej do obowiązującego stanu prawnego oraz wykonania aktualizacji kosztorysów inwestorskich w zakresie obowiązujących cen, w terminie 30 dni liczonych od daty wpływu wniosku Zamawiającego do siedziby Wykonawcy. 12.W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na rzecz Zamawiającego własność egzemplarzy dokumentacji, autorskie prawa majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 93, poz. 631 ze zm.), co upoważniać będzie Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. 13. Wykonawca zobowiązany będzie przedłużyć termin do dochodzenia uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy do dnia wygaśnięcia uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji przysługujących Zamawiającemu, w stosunku do Wykonawcy robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 14. Dokumentacja, o której mowa w ust. 1 będzie miała zastosowanie przy sporządzaniu wniosku w ramach programu wieloletniego pod nazwą Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2020..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARIGOLD, PAULINA KUKLA, ul. Świętojańska 92-94C/4, 81-388 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29471,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13468,50

  • Oferta z najniższą ceną: 13468,50 / Oferta z najwyższą ceną: 146370,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.