eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu uproszczonego, a także SST i OST oraz szkicu sytuacyjnego, związanych z zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5168 E relacji Aleksandrów Łódzki - Parzęczew - gr. Powiatu (Lubień)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-29

Zgierz: Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu uproszczonego, a także SST i OST oraz szkicu sytuacyjnego, związanych z zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5168 E relacji Aleksandrów Łódzki - Parzęczew - gr. Powiatu (Lubień)
Numer ogłoszenia: 95535 - 2015; data zamieszczenia: 29.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu uproszczonego, a także SST i OST oraz szkicu sytuacyjnego, związanych z zadaniem pn. Remont drogi powiatowej Nr 5168 E relacji Aleksandrów Łódzki - Parzęczew - gr. Powiatu (Lubień).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na sporządzeniu dokumentacji technicznej obejmującej opracowanie: 1)kosztorysu inwestorskiego pełnego; 2)kosztorysu inwestorskiego uproszczonego; 3)przedmiaru robót; 4)szczegółowych specyfikacji technicznych; 5)szkicu sytuacyjnego; w celu przeprowadzenia remontu drogi Nr 5168 E relacji Aleksandrów Łódzki - Parzęczew - gr. powiatu (Lubień), na odcinku o długości 18.791,00 km, od miejscowości Karolew w gminie Aleksandrów Łódzki (od nowej nawierzchni), przez gminę Parzęczew, gminę Ozorków, do granicy powiatu zgierskiego z powiatem łęczyckim. 2.Planowany zakres robót budowlanych, objętych opracowaniem, o którym mowa w ust. 1 powinien obejmować m.in.: 1)roboty przygotowawcze (np. roboty pomiarowe przy robotach ziemnych); 2)oczyszczenie i skropienie nawierzchni; 3)wyrównanie nawierzchni; 4)frezowanie nawierzchni na odcinkach, gdzie będzie to konieczne; 5)wykonanie warstwy ścieralnej; 6)wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; 7)wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (np. bariery energochłonne, lustra drogowe); 8)ścinanie i profilowanie poboczy; 9)uzupełnianie i profilowanie poboczy; 10)oczyszczenie rowów przydrożnych i przepustów. 3.Kosztorys inwestorski musi zostać opracowany tak, aby wyodrębniać zakres i koszty prac remontowanego odcinka drogi na terenie danej gminy (z podziałem na gminy: Aleksandrów Łódzki, Parzęczew, Ozorków) oraz łączny szacunkowy koszt inwestycji. 4.Do opracowania, o którym mowa w ust. 2 Wykonawca jest zobowiązany dołączyć ogólne specyfikacje techniczne na podstawie, których sporządzono szczegółowe specyfikacje techniczne oraz szkic sytuacyjny planowanego do remontu odcinka drogi. 5.Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.); rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, oraz ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2013 r. poz.907 ze zm.), przy użyciu własnych materiałów, narzędzi i urządzeń potrzebnych do jego wykonania. 6.Wszelkie prace lub czynności nie opisane w niniejszej SIWZ niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach realizacji przedmiotu zamówienia. 7.W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)terminowego opracowania dokumentacji w zakresie przedstawionym w ust. 1 - 3; 2)uzyskania wymaganych prawem opinii, uzgodnień w zakresie wynikającym z obowiązujących w tym zakresie przepisów; 3)dostarczenia dokumentacji wzajemnie skoordynowanej technicznie i kompletnej, z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, wraz z pisemnym oświadczeniem potwierdzającym spełnienie tych warunków; 4)zastosowania w dokumentacji wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania; 5)uzgadniania z Zamawiającym, na bieżąco - przyjmowanych rozwiązań poprzez uzyskanie akceptacji Zamawiającego na piśmie; 6)niezwłocznego udzielania na piśmie odpowiedzi na zapytania skierowane do Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania, którego opracowanie stanowi przedmiot zamówienia, a dotyczące przedmiarów robót oraz szczegółowych specyfikacji technicznych. 8.Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowo-wykonawcza była sporządzona w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 2 egzemplarzach wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF. 9.W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie procesu inwestycyjnego robót objętych przedmiotowym opracowaniem. 10.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do uczestnictwa w spotkaniach i konsultacjach związanych z realizacją procesu inwestycyjnego objętego przedmiotowym opracowaniem. O konieczności udziału w przedmiotowych spotkaniach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej na, co najmniej 24 godziny przed planowaną datą spotkania. 11.W okresie 12 miesięcy od dnia zakończenia realizacji usługi, na pisemny wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania jednorazowej bezpłatnej aktualizacji sporządzonej dokumentacji, pod względem dostosowania jej do obowiązującego stanu prawnego oraz wykonania aktualizacji kosztorysów inwestorskich w zakresie obowiązujących cen, w terminie 30 dni liczonych od daty wpływu wniosku Zamawiającego do siedziby Wykonawcy. 12.W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na rzecz Zamawiającego własność egzemplarzy dokumentacji, autorskie prawa majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 93, poz. 631 ze zm.), co upoważniać będzie Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. 13. Wykonawca zobowiązany będzie przedłużyć termin do dochodzenia uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy do dnia wygaśnięcia uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji przysługujących Zamawiającemu, w stosunku do Wykonawcy robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 14.Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 15.Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 16.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17.Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczony zostanie Wykonawca, który w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 18. Dokumentacja, o której mowa w ust. 1 będzie miała zastosowanie przy sporządzaniu wniosku w ramach programu wieloletniego pod nazwą Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2020..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy stanowiących nie więcej niż 45% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju, jak w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa w szczególności pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca, który w okresie 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie lub inny dokument, z którego jednoznacznie wynikać będzie, że Wykonawca podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin wykonania przedmiotu zamówienia - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 2) zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie świadczenia usługi ze względu na: a) nieprzewidziane zmiany stanu prawnego; b) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej, katastrofy naturalnej lub awarii technicznej, których skutki zagrażają życiu lub zdrowiu dużej liczby osób, mieniu w wielkich rozmiarach albo środowisku na znacznych obszarach. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgierski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, pok. 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, Kancelaria podawcza, pok. 15 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.