eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Uzupełnienie wyposażenia Pracowni Wizualizacji oraz Projektowania Urządzeń i Technologii Procesów Materiałowych Metodami Wirtualnej Rzeczywistości. Oznaczenie sprawyOZ/D/212/DM/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-16

Gliwice: Uzupełnienie wyposażenia Pracowni Wizualizacji oraz Projektowania Urządzeń i Technologii Procesów Materiałowych Metodami Wirtualnej Rzeczywistości. Oznaczenie sprawy: OZ/D/212/DM/13
Numer ogłoszenia: 18416 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410356 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełnienie wyposażenia Pracowni Wizualizacji oraz Projektowania Urządzeń i Technologii Procesów Materiałowych Metodami Wirtualnej Rzeczywistości. Oznaczenie sprawy: OZ/D/212/DM/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej w podziale na 4 zadania. Zadanie 1: Okulary migawkowo - anaglifowe 3D. Zadanie 2 - Uchwyty eliminujące drgania stacji roboczej. Zadanie 3 - System zaciemnienia Pracowni Wizualizacji Procesów Technologicznych. Zadanie 4 - Rękawica 3 D. 2. CPV: 38.65.21.00-1 Projektory, CPV: 30.23.00.00-0 Sprzęt związany z komputerami; CPV: 39.51.54.10-2 Rolety wewnętrzne, CPV: 30.23.74.20-9 Joysticki. 3. Termin realizacji: (dotyczy wszystkich zadań): a) jeżeli Zamawiający uzyska zgodę IW-OPI na przedłużenie terminu zakończenia projektu - termin realizacji zamówienia: do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy; b) jeżeli Zamawiający nie uzyska zgody IW-OPI na przedłużenie terminu zakończenia projektu - termin realizacji zamówienia: do 29.10.2013 r., jednak Wykonawca po otrzymaniu informacji dot. zawarcia umowy może odmówić zawarcia umowy. 4. Realizacja niniejszego postępowania oraz zawarcie umowy jest związane z realizacją Projektu zgodnie z Umową nr UDA-POIS.13.01-057/08-00 z dnia 31.03.2010 r., o numerze wewnętrznym FSP-69/RMT1/2010 pn. Budowa Laboratorium Naukowo-Dydaktycznego Nanotechnologii i Technologii Materiałowych w Gliwicach, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, przedmiot zamówienia stanowi doposażenie stanowisk roboczych Pracowni Projektowania Urządzeń i Technologii Materiałowych Metodami Wirtualnej Rzeczywistości, Pracowni Wizualizacji Procesów Technologicznych Metodami Wirtualnej Rzeczywistości, Pracowni Komputerowej Wspomagania w Nanotechnologii i Technologii Materiałowych i Pracowni Komputerowej Nauki o Materiałach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.23.00.00-0, 39.51.54.10-2, 30.23.74.20-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja niniejszego postępowania oraz zawarcie umowy jest związane z realizacją Projektu zgodnie z Umową nr UDA-POIS.13.01-057/08-00 z dnia 31.03.2010 r., o numerze wewnętrznym FSP-69/RMT1/2010 pn. Budowa Laboratorium Naukowo-Dydaktycznego Nanotechnologii i Technologii Materiałowych w Gliwicach - ze względów technicznych pełna informacja znajduje się w p. II.3.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1 - Okulary migawkowo - anaglifowe 3D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANSEC Poland S.A., ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8780,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14557,05

  • Oferta z najniższą ceną: 14557,05 / Oferta z najwyższą ceną: 14557,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - Uchwyty eliminujące drgania stacji roboczej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANSEC Poland S.A., ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7635,84

  • Oferta z najniższą ceną: 7635,84 / Oferta z najwyższą ceną: 7635,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3 - System zaciemnienia Pracowni Wizualizacji Procesów Technologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Poznań prowadzący działalność gospodarczą pod firmą VERTI-POL Robert Poznań, ul. Wiosny Ludów 8/9, 85-858 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1890,51

  • Oferta z najniższą ceną: 1890,51 / Oferta z najwyższą ceną: 1910,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4 - Rękawica 3 D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANSEC Poland S.A., ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3089,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7749,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7749,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7749,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.