eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Konserwacja elewacji Bramy Głównej Cmentarza Centralnego i zespołu przyległych budynków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Szczecin: Konserwacja elewacji Bramy Głównej Cmentarza Centralnego i zespołu przyległych budynków
Numer ogłoszenia: 184096 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 129439 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, fax 091 484 80 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja elewacji Bramy Głównej Cmentarza Centralnego i zespołu przyległych budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja elewacji Bramy Głównej Cmentarza Centralnego i zespołu przyległych budynków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) renowacje powierzchni ceglanych elewacji, 2) renowację powierzchni kamiennych elewacji, 3) renowację rzeźb z piaskowca, 4) renowacje elewacji tynkowanej, 5) osuszenie budynku oraz wykonanie izolacji, 6) wymianę opierzenia blacharskiego elewacji, 7) mycie dachu. 3. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na 3 etapy: 1) etap I - konserwacja skrzydła lewego Bramy Głównej, 2) etap II - konserwacja części środkowej Bramy Głównej, 3) etap III - konserwacja skrzydła prawego Bramy Głównej. 4. Wszystkie etapy będą realizowane jednocześnie. 5. Wykonawca (we własnym zakresie i na własny koszt) zobowiązany będzie m. in. do: 1) wykonania niezbędnych zabezpieczeń, w tym: a) zabezpieczeń drzew i krzewów, które rosną przy elewacji budynku, b) zabezpieczeń wejść do pomieszczeń administracyjno - biurowych, handlowych oraz związanych z funkcją cmentarną (m. in. daszki ochronne nad wejściami), 2) wystąpienia do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego o zajęciem pasa drogowego - chodnika, 3) zorganizowania prac w taki sposób, by umożliwić wjazd na cmentarz przez część środkową Bramy, 4) ze względu na okres Święta Zmarłych i wzmożony w związku z tym ruch pieszych i samochodów oraz przewidziany handel przy Bramie: a) zakończenia prac przy elewacji od strony północnej skrzydła lewego Bramy Głównej, od strony północnej części środkowej Bramy Głównej i od strony północnej skrzydła prawego Bramy Głównej - do dnia 15.10.2008 r., b) zabezpieczenia, uporządkowania terenu lub wstrzymania prac przed Bramą w okresie 27.10.2008 r. - 04.11.2008 r. 6. Przedmiot zamówienia został określony w załącznikach nr 6 - 10 do SIWZ. 7. Prace będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2454657,44 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • R.W.G. HURT - USŁUGI - PRODUKCJA Sp.z o.o., ul. Mickiewicza 34, 70-383 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2454657.44
  • Oferta z najniższą ceną: 2454657.44 / oferta z najwyższą ceną: 2457391.80
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.