eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Konserwacja elewacji Bramy Głównej Cmentarza Centralnego i zespołu przyległych budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Szczecin: Konserwacja elewacji Bramy Głównej Cmentarza Centralnego i zespołu przyległych budynków
Numer ogłoszenia: 129439 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, fax 091 484 80 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja elewacji Bramy Głównej Cmentarza Centralnego i zespołu przyległych budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja elewacji Bramy Głównej Cmentarza Centralnego i zespołu przyległych budynków. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) renowacje powierzchni ceglanych elewacji, 2) renowację powierzchni kamiennych elewacji, 3) renowację rzeźb z piaskowca, 4) renowacje elewacji tynkowanej, 5) osuszenie budynku oraz wykonanie izolacji, 6) wymianę opierzenia blacharskiego elewacji, 7) mycie dachu. 3. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na 3 etapy: 1) etap I - konserwacja skrzydła lewego Bramy Głównej, 2) etap II - konserwacja części środkowej Bramy Głównej, 3) etap III - konserwacja skrzydła prawego Bramy Głównej. 4. Wszystkie etapy będą realizowane jednocześnie. 5. Wykonawca (we własnym zakresie i na własny koszt) zobowiązany będzie m. in. do: 1) wykonania niezbędnych zabezpieczeń, w tym: a) zabezpieczeń drzew i krzewów, które rosną przy elewacji budynku, b) zabezpieczeń wejść do pomieszczeń administracyjno - biurowych, handlowych oraz związanych z funkcją cmentarną (m. in. daszki ochronne nad wejściami), 2) wystąpienia do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego o zajęciem pasa drogowego - chodnika, 3) zorganizowania prac w taki sposób, by umożliwić wjazd na cmentarz przez część środkową Bramy, 4) ze względu na okres Święta Zmarłych i wzmożony w związku z tym ruch pieszych i samochodów oraz przewidziany handel przy Bramie: a) zakończenia prac przy elewacji od strony północnej skrzydła lewego Bramy Głównej, od strony północnej części środkowej Bramy Głównej i od strony północnej skrzydła prawego Bramy Głównej - do dnia 15.10.2008 r., b) zabezpieczenia, uporządkowania terenu lub wstrzymania prac przed Bramą w okresie 27.10.2008 r. - 04.11.2008 r. 6. Przedmiot zamówienia został określony w załącznikach nr 6 - 10 do SIWZ. 7. Prace będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, przy czym: A. za jedną pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na renowacji ścian elewacyjnych z cegły lub kamienia lub wyprawy tynkarskiej, na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub objętym ochroną konserwatorską oraz B. za drugą pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na wymianie lub wykonaniu obróbek dekarskich z blachy cynkowej, na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub objętym ochroną konserwatorską. Zamawiający uzna również powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ramach jednej umowy wykonał łącznie wyżej opisane prace. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej nw. uprawnienia: A. do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz która: - odbyła co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150 poz. 1579), lub - posiada zaświadczenie o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz.U. Nr 31 poz. 197), lub - posiada zaświadczenie o kwalifikacjach do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub innych specjalnościach techniczno - budowlanych przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 20 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 sierpnia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U. Nr 16 poz. 55), B. do prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków (zgodnie z § 7.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150 poz. 1579), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże zdolność kredytową lub wysokość posiadanych środków, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawiedokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2do SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych prac podobnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 5 lit. b A, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 6) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem materiałów oraz stawką roboczogodziny, kosztami pośrednimi i zyskiem, z podziałem na etapy - sporządzony na podstawie załączników nr 6 - 10 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 3) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.