eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › Organizacja wydarzeń informacyjno-promocyjnych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Nielisz: Organizacja wydarzeń informacyjno-promocyjnych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 184074 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugnielisz.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wydarzeń informacyjno-promocyjnych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wydarzeń informacyjno-promocyjnych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Zakres zamówienia obejmuje organizację jednej konferencji wprowadzającej, jednego plenerowego wydarzenia promocyjnego, jednej konferencji podsumowującej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Organizacja na terenie Gminy Nielisz (w odległości nie większej jak 500 m od plaży gminnej zbiornika wodnego Nielisz, jednodniowej konferencji wprowadzającej dla 120 osób. Podczas konferencji powinny być uwidocznione; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla konferencji wprowadzającej: 1) najem niezbędnej powierzchni konferencyjnej w plenerze (namiot) o powierzchni min. 300 m 2, 2) zapewnienie nagłośnienia wraz projektorem multimedialnym, ekranem projekcyjnym i laptopem, 3) zapewnienie zaplecza sanitarnego w postaci toalet stacjonarnych lub mobilnych oraz zaplecza socjalnego), 4) wykonanie usługi cateringowej obejmującej serwis napojów i przekąsek dostępnych podczas trwania konferencji, 5) wykonanie lunchu w formie bufetowej (stół szwedzki), 6) zapewnienie wody mineralnej na stolikach w ilości co najmniej 0,5 l na osobę, 7) zapewnienie obsługi kelnerskiej podczas trwania konferencji, 8) zapewnienie dwóch prelegentów; jeden z zakresu turystyki i promocji (czas trwania wykładu min. 2 godziny zegarowe) oraz jeden z zakresu wykorzystania funduszy Unii Europejskiej (czas trwania wykładu min. 1 godzina zegarowa), 9) wydruk programu konferencji (format A5, papier kredowy o gramaturze min. 250g, wydruk dwustronny - pełen kolor) i zaproszeń (format A4 składany do A5, papier kredowy o gramaturze min. 250g, wydruk dwustronny - pełen kolor) dla 120 osób, 10) wykonanie teczek (teczka ofertowa, format A4, papier: kreda mat gramatura min. 350 g, druk jednostronny 4+0, grzbiet min. 5 mm, folia matowa), notesów (format: A4, ilość stron w notatniku: 30, gramatura papieru: 80 g, bez okładki czołowej i tylnej - kartki białe (jednostronnie zadrukowane) w kratkę, wyrywane od krótszego boku), długopisów (materiał: metal ze skuwką, kolor wkładu: niebieski, opakowany pojedynczo w woreczek foliowy), 11) wykonanie identyfikatorów (wymiar: 60x90 mm, wewnątrz oprawki identyfikatora papier gramatura min. 200g, nadruk pełen kolor), 12) wykonanie plakatów (format: A3, nadruk pełen kolor, druk jednostronny, gramatura papieru min 135 g, papier: kreda błysk)-min.15 szt. 13) zapewnienie wizualizacji konferencji (rozmieszczenie plakatów, roll-up itp.). Termin organizacji konferencji wprowadzającej: dzień 27 czerwca 2014 roku. (godz. konferencji zostanie ustalona w trakcie realizacji Zamówienia). 2. Organizacja na terenie Gminy Nielisz (w odległości nie większej jak 500 m od plaży gminnej zbiornika wodnego Nielisz), jednego plenerowego wydarzenia promocyjnego dla około 400 osób. Podczas wydarzenia powinny być uwidocznione; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla plenerowego wydarzenia promocyjnego: 1) zapewnienie nagłośnienia odpowiedniego do liczby uczestników, 2) zapewnienie zadaszonej sceny o wymiarach min. 30 m2, 3) zapewnienie oświetlenia, 4) zapewnienie obsługi technicznej, 5) zabezpieczenie artystyczne: występ kabaretu (czas trwania min. 1 godzina) i orkiestry dętej (czas trwania min. 1 godzina), honoraria dla artystów nie mogą przekroczyć kwoty 5000,00 PLN brutto), 6) zapewnienie ochrony imprezy w liczbie min. 15 osób, 7) zabezpieczenie sanitarne w postaci toalet stacjonarnych lub mobilnych, 8) zabezpieczenie medyczne w postaci wykwalifikowanej pielęgniarki lub ratownika medycznego, 9) wystrój miejsca wydarzenia, 10) zapewnienie transportu związanego z organizacją wydarzenia, 11) wykonanie usługi cateringowej dla organizatorów i artystów. Termin organizacji plenerowego wydarzenia promocyjnego: dzień 27 czerwca 2014 roku. 3. Organizacja na terenie Gminy Nielisz (w odległości nie większej jak 500 m od plaży gminnej zbiornika wodnego Nielisz, jednodniowej konferencji podsumowującej dla 100 osób. Podczas konferencji powinny być uwidocznione; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla konferencji podsumowującej: 1) najem niezbędnej powierzchni konferencyjnej w plenerze (namiot) o powierzchni min. 300m2, 2) zapewnienie nagłośnienia wraz projektorem multimedialnym, ekranem projekcyjnym i laptopem, 3) zapewnienie zaplecza sanitarnego w postaci toalet stacjonarnych lub mobilnych, oraz zaplecza socjalnego), 4) wykonanie usługi cateringowej obejmującej serwis napojów i przekąsek dostępnych podczas trwania konferencji, 5) wykonanie lunchu w formie bufetowej (stół szwedzki), 6) zapewnienie wody mineralnej na stolikach w ilości co najmniej 0,5 l na osobę, 7) zapewnienie obsługi kelnerskiej podczas trwania konferencji, 8) zapewnienie dwóch prelegentów; jeden z zakresu turystyki i promocji (czas trwania wykładu min. 2 godziny zegarowe) oraz jeden z zakresu marketingu gospodarczego (czas trwania wykładu min. 2 godziny zegarowe), 9) wydruk programu konferencji (format A5, papier kredowy o gramaturze min. 250g, wydruk dwustronny - pełen kolor) i zaproszeń (format A4 składany do A5, papier kredowy o gramaturze min. 250g, wydruk dwustronny - pełen kolor) dla 120 osób, 10) wykonanie teczek (teczka ofertowa, format A4, papier: kreda mat gramatura min. 350g, druk jednostronny 4+0, grzbiet min. 5 mm, folia matowa), notesów (format: A4, ilość stron w notatniku: 30, gramatura papieru: 80g, bez okładki czołowej i tylnej - kartki białe (jednostronnie zadrukowane) w kratkę, wyrywane od krótszego boku), długopisów (materiał: metal ze skuwką, kolor wkładu: niebieski, opakowany pojedynczo w woreczek foliowy), 11) wykonanie identyfikatorów (wymiar: 60x90 mm, wewnątrz oprawki identyfikatora papier gramatura min. 200g, nadruk pełen kolor), 12) wykonanie plakatów (format: A3, nadruk pełen kolor, druk jednostronny, gramatura papieru min 135 g, papier: kreda błysk)-min. 15 szt. 13) zapewnienie wizualizacji konferencji (rozmieszczenie plakatów, roll-up itp.). Termin organizacji konferencji podsumowującej: dzień do 27 czerwca 2015 roku Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: Organizację wydarzeń informacyjno-promocyjnych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 09 czerwca 2014 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: BS Nielisz z/s w Stawie Noakowskim Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr KD.271.4.2014 - Organizacja wydarzeń informacyjno-promocyjnych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie co najmniej jedna główna usługa odpowiadająca swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 10.000,00 PLN brutto. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu gadżetów reklamowych zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że wskazane usługi były wykonane należycie, a także wskazujące ich wartość i termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy. Dowodami tymi są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, - w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane w Wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej; W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 w zw. z art. 26 ust. 2b.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy. 4. Wykaz wydarzeń informacyjno-promocyjnych wraz z wyceną poszczególnych elementów - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron: a) termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), c) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Nie stanowi zmiany umowy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugnielisz.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Nielisz, Nielisz 279, 22-413.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Nielisz, Nielisz 279, 22-413 Nielisz Sekretariat - pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.