eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-Zdrój › Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 87 w Młodowie I etap w km 20+209 - 20+689

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-07

Piwniczna-Zdrój: Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 87 w Młodowie I etap w km 20+209 - 20+689
Numer ogłoszenia: 184038 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 0-18 4464043, fax 0-18 4464186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 87 w Młodowie I etap w km 20+209 - 20+689.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika w km 20+209 - 20+689 po stronie prawej w miejscowości Młodów , ciąg drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz -Piwniczna-Granica państwa wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudowa trzech przepustów rurowych pod drogą krajową oraz przebudowa zjazdów indywidualnych zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez zespół projektowy: Andrzej Olszowski i Zdzisław Parol oraz pozwoleniem na budowę Nr 49/07 z dnia 30.10.2007r wydanym przez Wojewodę Małopolskiego. 3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia cechy techniczne, normy, wymagania techniczne i jakościowe a) chodnik z kostki brukowej - 6 cm betonowa kostka prasowana - 3 cm podsypka z piasku łamanego 0,075/2 mm - 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - 10 cm ulepszone podłoże z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie b) zjazdy indywidualne z kostki brukowej - 8 cm betonowa kostka prasowana - 3 cm podsypka cementowo-piaskowa - 15 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - 15 cm ulepszone podłoże z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie c) krawężnik uliczny betonowy - krawężnik betonowy 20x30 cm wibroprasowany - 5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - ława z betonu B-20 w ilości 0,1538 m3/mb (łącznie ze ściekiem) d) obrzeża betonowe - obrzeża betonowe 8/30 - 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - ława z betonu B-15 w ilości 0,015 m3/mb e) ściek prefabrykowany - korytka betonowe 50x50x16 - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr 5 cm - ława z chudego betonu B-10 gr 10 cm f) konstrukcja jezdni po przebudowie przepustów dla podłoża G2 i kategorii ruchu KR 4 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego średnioziarnistego ścisłego wg BN-74/S-96022 szer.1,00 m - geotekstylia Fibertex AM-2 na emulsji asfaltowej w ilości 0,6 kg/m2 szer.1,00 m - 8 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego półścisłego wg BN-74/8934-06 - 15 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 20 cm podbudowa pomocnicza z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie g) konstrukcja poszerzenia jezdni przy projektowanym chodniku na podłożu G2 i kategorii ruchu KR 4 - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego średnioziarnistego ścisłego wg BN-74/S-96022 szer.1,00 m - geotekstylia Fibertex AM-2 na emulsji asfaltowej w ilości 0,6 kg/m2 szer.1,00 m - 8 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego półścisłego wg BN-74/8934-06 - 15 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 20 cm podbudowa pomocnicza z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie h) odtworzenie jezdni drogi krajowej na szerokości 1,00 m nawierzchnię bitumiczną- warstwę ścieralną na długości projektowanego chodnika i szerokości 1,00 m należy sfrezować do głębokości 5 cm. Po rozbiórce starej nawierzchni i wykonaniu pozostałych warstw konstrukcyjnych poszerzenia należy podłoże skropić emulsją asfaltową i nałożyć geowłókninę szerokości 1,00 m a następnie ułożyć warstwę ścieralną z betonu asfaltowego średnioziarnistego ścisłego grubości 5 cm wg BN-74/S-96022 na szerokości 1,00 m. i) odwodnienie wody powierzchniowe z części jezdnej przyległej do projektowanego chodnika zostaną przejęte przez studnie ściekowe zaprojektowane w km 20+013, 20+062, 20+211, 20+160, 20+216, 20+260, 20+310, 20+357,20+410,20+460,20+510,20+560,20+600. Ze studni ściekowych zostanie odprowadzona przykanalikiem z rur PVC o średnicy 200 mm do studni rewizyjnych a następnie kolektorem z rur PVC o ś4ednicach 31,5 cm oraz 40 cm przez seperatory do istniejących przepustów w km 20+012,20+354,20+407,80 które zostaną przebudowane z rur żelbetowych 800 mm na rury wipro 1000 mm. Wloty do przepustów zostaną umocnione płytami ażurowymi typu krata . Dno rowu zostanie również umocnione korytkami betonowymi j) geotechniczne warunki posadowienia -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.09.1998r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych § 7 pkt 1 c wykopy do głębokości 1,20 m i nasypy do głębokości 3,00 m wykonywane zwłaszcza przy budowie dróg w prostych warunkach gruntowych, ustala się dla przedmiotowych odcinków pierwszą kategorię geotechniczną. 4. Ilość i rodzaj ilość i rodzaj Wykonywany I etap chodnika w km 20+209 - 20+689 po stronie prawej o długości 480 mb posiadał będzie szerokość 2,00m, ograniczony będzie krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 20x30 cm i obrzeżem betonowym 8x30 cm. Nawierzchnia na chodniku z kostki brukowej betonowej koloru szarego o grubości 6 cm a na zjazdach grubości 8 cm w kolorze czerwonym. Odkrycie krawężnika średnio 12 cm, na zjazdach przy zaniżeniu do 5 cm. Rozwiązania wysokościowe podane w projekcie nie powodują barier architektonicznych dla niepełnosprawnych. Zjazdy indywidualne przez chodnik po przebudowie posiadać będą szerokość 5,00 m, pod zjazdami rury betonowe średnicy 400 mm zakończone betonowymi ściankami czołowymi. Zlokalizowane będą w km 20+007,20+076,20+107, (20+209 i 20+212 wspólny szer.8,00 m), 20+241,20+269,20+979,20+323,20+347,20+368,20+403,20+430,20+452,20+480,20+502,20+531,20+554,20+570,20+583,20+607,20+657,20+671 i 20+685. W miejscu przebudowanych przepustów pod drogą krajową na wlocie i wylocie przewidziano ochronne poręcze stalowe SP -09 o długości 16,00m 5. Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia Z godnie z Projektem Technicznym budowy chodnika

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 12900,00, słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3 Wzór umowy A.4 załączniki zgodnie z SIWZ B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.7 Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. C.4 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C.5 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.3 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D.4 Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwniczna.pl baner BIP

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul.Rynek 20.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, 33-350 Piwniczna-Zdrój, ul.Rynek 20 pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.09.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.