eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Przeprowadzenie usługi szkoleniowej tj. Treningu kompetencji społecznych w ramach projektu systemowego pn.Czas na aktywność w gminie Biecz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Biecz: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej tj. Treningu kompetencji społecznych w ramach projektu systemowego pn.: Czas na aktywność w gminie Biecz
Numer ogłoszenia: 183690 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142290 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Tysiąclecia 5, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 13 447 00 41, faks 13 447 00 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej tj. Treningu kompetencji społecznych w ramach projektu systemowego pn.: Czas na aktywność w gminie Biecz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej tj. Treningu kompetencji społecznych w ramach projektu systemowego pn.:Czas na aktywność w gminie Biecz, zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bieczu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej inegracji przez ośrodki pomocy społecznej . Cel szkolenia Celem szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności i kompetencji społecznych, dostarczenie wiedzy w zakresie: komunikacji interpersonalnej, treningu asertywności i umiejętności społecznych oraz powstawania konfliktów i sposobów ich rozwiązywania. Ponadto nabycie podstawowych umiejętności dobrej komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie w sytuacjach trudnych oraz bycia asertywnym. Tematyka szkolenia Tematyka szkolenia powinna obejmować: - podstawowe informacje dotyczące dobrej komunikacji, jej cechy, zakłócenia, - skuteczne komunikowania się z ludźmi, - radzenie sobie w sytuacjach trudnych, - asertywność, jej definicje, najważniejsze elementy, asertywność w życiu i w pracy, - konflikty i sposoby ich rozwiązywania, - budowanie własnego wizerunku przez komunikację. 4Metody szkoleniowe i czas trwania szkolenia Zagadnienia powinny obejmować łącznie 40 godzin szkoleniowych - wykładów i warsztatów w układzie 5-dniowym w jednym cyklu szkoleniowym, dla 20 osób. Obowiązki organizacyjne: -wyposażenie w sprzęt konieczny do przeprowadzenia szkolenia np. rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart, -zapewnienie jednego ciepłego posiłku dziennie dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem podczas szkoleń - 2 razy dziennie, -oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Projektu systemowego MGOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Inne obowiązki Wykonawcy: -Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, -Wykonawca zapewni uczestnikom materiały szoleniowe, odzwierciedlające tematyke szkolenia, -Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie, -Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, zgodnie z wzorem MEN, na którym istnieć będą loga EFS i POKL, -Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych, -Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od następtw nieszczęśliwych wypadków, -Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne, informacja o wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych, -Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia pełnej dokumentacji z obowiązującymi oznakowaniami. Koszty ewentualnego dowozu uczestników, wyżywienia, sprzętu, wynajmu sali szkoleniowej, materiały szkoleniowe, czy koszt ubezpieczenia NW powinny być wliczone w kalkulację kosztów szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej tj Treningu kompetencji społecznej realizowane będzie w ramach projektu systemowego pn. Czas na aktywność w gminie Biecz, zadanie 1 Aktywna integracja w ramach Prgramu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki opieki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.