Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Warszawa: Modernizacja boisk szkolnych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 148 przy ul. Ożarowskiej 69 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 183690 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boisk szkolnych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 148 przy ul. Ożarowskiej 69 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową boisk i urządzeń sportowych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 148 przy ul. Ożarowskiej 69 w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 40000.00zł. (czterdziesci tysięcy zł.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swoim zakresem przedmiot zamówienia. 3.Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 podobne roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważać będzie przebudowę, budowę lub wykonanie boisk o nawierzchni ze sztucznej trawy i nawierzchni poliuretanowej. Roboty te mogły obejmować wykonanie ww nawierzchni łącznie lub oddzielnie. Jednak wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej nawierzchni poliuretanowej i jednej ze sztucznej trawy. Zamawiający wymaga aby wszystkie wykazane roboty budowlane obejmujące ww zakres były o wartości brutto minimum 500.000,00 zł. i co najmniej 1 robota była o wartości brutto minimum 1.500.000,00 zł. 4.Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej lub drogowej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub terenach wpisanych do rejestru zabytków - prace wykonywane będą m. in. na terenie wpisanym do rejestru zabytków 2)Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: a)budowlanej, b)drogowej, c)sanitarnymi w zakresie sieci, d)elektrycznymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 3)Wykonawca musi także dysponować osobą posiadająca co najmniej wykształcenie średnie kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni, która będzie posiadała co najmniej 2 letnią praktykę przy utrzymaniu lub pielęgnacji zieleni. 5.Wykonawca wniesie wadium. 6.Zamawiający wymaga udokumentowania, iż oferowane przez wykonawcę wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004r. o Wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881). 7.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart katalogowych w języku polskim nawierzchni poliuretanowej i sztucznej trawy oraz autoryzację producentów oferowanych nawierzchni uprawniające wykonawcę do ich montażu. 8.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty próbek materiałów oferowanych do wykonania nawierzchni boisk sportowych (sztucznej trawy i nawierzchni poliuretanowej) o wymiarach (np.: 20cm x 20 cm) z oryginalną metryką producenta. 9.Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł. Ocena spełniania ww warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji szczegółowej. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami. Ceny jednostkowe i wszystkie wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kosztorys powinien zawierać stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium. a)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655) zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona -za zgodność z oryginałem- kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu. 6.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł. 7.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami tj.: nazwy zadania, całkowitej wartości, terminu wykonywania, zgodnie ze worem stanowiącym załącznik nr 3. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunku postawionego przez zamawiającego - wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 podobne roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważać będzie przebudowę, budowę lub wykonanie boisk o nawierzchni ze sztucznej trawy i nawierzchni poliuretanowej. Roboty te mogły obejmować wykonanie ww nawierzchni łącznie lub oddzielnie. Jednak wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej nawierzchni poliuretanowej i jednej ze sztucznej trawy. Zamawiający wymaga aby wszystkie wykazane roboty budowlane obejmujące ww zakres były o wartości brutto minimum 500.000,00 zł. i co najmniej 1 robota była o wartości brutto minimum 1.500.000,00 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, zgodnie ze worem stanowiącym załącznik nr 5. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków zawartych w części IV pkt 4. 1)Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: a)budowlanej, b)drogowej, c)sanitarnymi w zakresie sieci, d)elektrycznymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa oraz oświadczenie kierownika budowy o posiadaniu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. Oświadczenie powinno zawierać zakres i miejsce wykonywania robót, termin wykonywania robót oraz nazwę zamawiającego na rzecz którego roboty były wykonywane. 2)Wykonawca musi także dysponować osobą posiadająca co najmniej wykształcenie średnie kierunkowe: ogrodnicze lub rolnicze lub leśne lub tereny zieleni. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kierunkowe wykształcenie (kserokopie świadectw, dyplomów) oraz oświadczenie o posiadaniu co najmniej 2 letniej praktyki przy utrzymaniu lub pielęgnacji zieleni. 9.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że proponowane przez Wykonawcę wyroby odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i są dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 16.04.2004r. o Wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881). 10.Karty katalogowe w języku polskim nawierzchni poliuretanowej i sztucznej trawy oraz autoryzację producentów oferowanych przez Wykonawcę nawierzchni uprawniające wykonawcę do ich montażu. 11.Próbki materiałów oferowanych przez Wykonawcę do wykonania nawierzchni boisk sportowych (sztucznej trawy i nawierzchni poliuretanowej) o wymiarach (np.: 20cm x 20 cm) z oryginalną metryką producenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 80,00 zł.) można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok. Nr 219.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Urząd Dzielnicy Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- Szreniawa, zespół pałacowo-folwarczny (XIX w.), obora: remont elewacji, wnętrza i posadzki
- Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.