To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Siennica Różana: Dostawa doposażenia na potrzeby projektu pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 183428 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154824 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Siennicy Różanej, Siennica Różana 266A, 22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie, tel. 082 5759287, faks 082 5759424.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa doposażenia na potrzeby projektu pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia do pracowni żywieniowej, dostawa doposażenia na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych, dostawa doposażenia do biblioteki szkolnej, dostawa strojów roboczych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej realizującej projekt pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej z podziałem na 9 części. Część I Dostawa sprzętu gastronomicznego do pracowni żywieniowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) Część II Dostawa mebli do pracowni żywieniowej( załącznik nr 8 do SIWZ) Część III Dostawa wyposażenia do pracowni żywieniowej( załącznik nr 9 do SIWZ) Część IV Dostawa obrusów i serwet do pracowni żywieniowej( załącznik nr 10 do SIWZ) Część V Dostawa strojów ochronnych na warsztaty kulinarne i mechanizacyjne (załącznik nr 11 do SIWZ) Część VI Dostawa programów komputerowych, lekcji multimedialnych ( załącznik nr 12 do SIWZ) Część VII Dostawa pługa i kosiarki na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych (załącznik nr 13 do SIWZ) Część VIII Dostawa stanowiska diagnostycznego na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych (załącznik nr 14 do SIWZ) Część IX Dostawa doposażenia biblioteki szkolnej ( załącznik nr 15 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe 19.26.00.00 - Tkaniny 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 38.57.00.00 - Przyrządy i aparatura nastawcza i kontrolna 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu gastronomicznego do pracowni żywieniowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
- Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22754,59
Oferta z najniższą ceną: 22754,59 / Oferta z najwyższą ceną: 25567,68
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa doposażenia biblioteki szkolnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AVAN Rafał Kuśmierczyk, ul. Bogusławskiego 23, 20-358 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8153,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4679,09
Oferta z najniższą ceną: 4679,09 / Oferta z najwyższą ceną: 5802,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SIENNICA RÓŻANA
więcej: przetargi SIENNICA RÓŻANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.