eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica Różana › Dostawa doposażenia na potrzeby projektu pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-18

Siennica Różana: Dostawa doposażenia na potrzeby projektu pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 154824 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Siennicy Różanej , Siennica Różana 266A, 22-304 Siennica Różana, woj. lubelskie, tel. 082 5759287, faks 082 5759424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssiennica.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa doposażenia na potrzeby projektu pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej realizowanego w ramach priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia do pracowni żywieniowej, dostawa doposażenia na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych, dostawa doposażenia do biblioteki szkolnej, dostawa strojów roboczych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej realizującej projekt pt. Lepszy start - program rozwojowy Technikum w Siennicy Różanej z podziałem na 9 części. Część I Dostawa sprzętu gastronomicznego do pracowni żywieniowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) Część II Dostawa mebli do pracowni żywieniowej( załącznik nr 8 do SIWZ) Część III Dostawa wyposażenia do pracowni żywieniowej( załącznik nr 9 do SIWZ) Część IV Dostawa obrusów i serwet do pracowni żywieniowej( załącznik nr 10 do SIWZ) Część V Dostawa strojów ochronnych na warsztaty kulinarne i mechanizacyjne (załącznik nr 11 do SIWZ) Część VI Dostawa programów komputerowych, lekcji multimedialnych ( załącznik nr 12 do SIWZ) Część VII Dostawa pługa i kosiarki na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych (załącznik nr 13 do SIWZ) Część VIII Dostawa stanowiska diagnostycznego na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych (załącznik nr 14 do SIWZ) Część IX Dostawa doposażenia biblioteki szkolnej ( załącznik nr 15 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6, 39.00.00.00-2, 39.20.00.00-4, 19.26.00.00-6, 18.10.00.00-0, 48.00.00.00-8, 16.00.00.00-5, 38.57.00.00-1, 22.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części odpowiednio, wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 5 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oferta (Załącznik nr 1 do SIWZ), parafowany i uzupełnione przez Wykonawcę wzór umowy(Załącznik nr 4 do SIWZ), lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ), Formularz cenowy wraz z opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio dla części I ( załącznik nr 7 do SIWZ), dla części II ( załącznik nr 8 do SIWZ), dla części III ( załącznik nr 9 do SIWZ), dla części IV ( załącznik nr 10 do SIWZ), dla części V ( załącznik nr 11 do SIWZ), dla części VI ( załącznik nr 12 do SIWZ), dla części VII ( załącznik nr 13 do SIWZ), dla części VIII ( załącznik nr 14 do SIWZ), dla części IX ( załącznik nr 15 do SIWZ), wraz z potwierdzeniem parametrów opisywanych przedmiotów. Niezbędne atesty, certyfikaty dopuszczające do użytku (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zssiennica.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej Siennica Różana 266 A 22-304 Siennica Różana.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat pok. nr 104 Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej Siennica Różana 266 A 22-304 Siennica Różana.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu gastronomicznego do pracowni żywieniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naleśnikarnia, urządzenie do hot dogów, rożen elektryczny, opiekacz gyros kebab, wózek bemarowy, wałkownica elektryczna do ciasta, expres do kawy, urządzenie do gotowania na parze, sokowirówka, podgrzewacz talerzy, stół chłodniczy do pizzy, termometry cyfrowe, termometr elektroniczny z sondą, blender barowy, mikser do koktajli z kubkiem, kostkarka do lodów zalewana ręcznie, kruszarka do lodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli do pracowni żywieniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół, krzesła barowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni żywieniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patera 3 stopniowa do owoców, stojak obracany do ciast i tortów, stojak na owoce, patera 3 stopniowa do owoców, , deski HCCP, blachy do pizzy, łopatki do pizzy, radełko do pizzy, chwytak do blach, siatki do pizzy, noże HCCP, ostrzałka do noży, tace, blachy do pieczenia, deska pod pizzę, serwis obiadowy, sztućce w walizce, menaż przyprawowy, wózek kelnerski dwupólkowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa obrusów i serwet do pracowni żywieniowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obrusy, falbany do stołu, serwetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.26.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa strojów ochronnych na warsztaty kulinarne i mechanizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strój ochronny na warsztaty kulinarne (zapaska, kitel, czapka), strój ochronny na warsztaty mechanizacyjne w kolorze zielonym (komplet składający się ze spodni,ogrodniczek, bluzy i czapki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa programów komputerowych, lekcji multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabele wartości odżywczej produktów i potrzeb - program komputerowy, matematyka - multimedialne lekcje, wielowymiarowy kwestionariusz preferencji - program komputerowy do obliczania wyników, wstępna orientacja zawodowa - program komputerowy licencja na 1 stanowisko.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pługa i kosiarki na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pług zagonowy, kosiarka dyskowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pługa i kosiarki na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko diagnostyczne na potrzeby warsztatów mechanizacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.57.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa doposażenia biblioteki szkolnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: literatura gastronomiczna, podręczniki do nauki języka angielskiego, słowniki pol.-ang, ang-pol., zbiory zadań z matematyki, zestaw brył transparentnych z wysokościami, podręczniki przygotowujące do matury z języka polskiego, pozycje książkowe z zakresu doradztwa zawodowego i edukacyjnego, wielowymiarowy kwestionariusz preferencji, kwestionariusz twórczego zachowania,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.