eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Budowa placu zabaw przy ZSS w Targanicach w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Andrychów: Budowa placu zabaw przy ZSS w Targanicach w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA
Numer ogłoszenia: 183286 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124358 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw przy ZSS w Targanicach w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj pn.: Budowa placu zabaw przy ZSS w Targanicach w ramach rządowego programu Radosna Szkoła. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie usługi w zakresie projektowania. W zakres dokumentacji projektowej wchodzi: -koncepcja funkcjonalno - użytkowa w dwóch wariantach realizacyjnych, -mapa zasadnicza dla terenu objętego opracowaniem, niezbędna do wykonania prac projektowych, -wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego, -dokumentacja geologiczna, -wstępne oszacowanie kosztów realizacji inwestycji -uzgodnienia branżowe, warunki techniczne, -projekt zagospodarowania terenu, -projekt budowlany i wykonawczy placu zabaw, -projekt odwodnienia, -specyfikacje techniczne dla poszczególnych branż, -przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, -kosztorysy inwestorskie w rozbiciu na poszczególne branże. Szczegółowy zakres prac projektowych przedstawia załącznik nr 1 do Umowy (program funkcjonalno - użytkowy). b) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. c) wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji, - wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu. Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. ( Dz. U. 2009 r. Nr 110 poz. 915) w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia w szczególności w zakresie: 1.sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na placach zabaw tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane, 2.wymiarów i rodzaju nawierzchni, na której zostanie ten sprzęt zainstalowany, jej koloru oraz amortyzacji upadku. Założenia do programu rządowego są zamieszczone na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej pod adresem strony internetowej: www.radosnaszkola.men.gov.pl Zamówienie zostanie zrealizowane w trzech etapach: Etap I - opracowanie w dwóch wariantach realizacyjnych koncepcji projektowej zagospodarowania terenu wraz z programem funkcjonalno-użytkowym placu zabaw ze wstępnym oszacowaniem kosztów realizacji inwestycji. Zamawiający w terminie do 14 dni od daty otrzymania do akceptacji, wybierze i zatwierdzi do realizacji jeden wariant koncepcji projektowej. Zatwierdzona przez Zamawiającego koncepcja stanowić będzie podstawę do wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Etap II - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych przez właściwy organ administracji architektoniczno - budowlanej (jeśli obowiązuje). Etap III - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmujące następujący zakres: - kompleksowe wykonanie placu zabaw z wyposażeniem i montażem urządzeń zabawowo-sportowych, - umieszczenie czytelnej tablicy informacyjnej pokazującej możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia, tak aby osoby, pod których opieką dzieci będą przebywały po zajęciach lekcyjnych, mogły zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń, - umieszczenie tablicy zawierającej informacje pn: SZKOLNY PLAC ZABAW WYPOSAŻONY W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO RADOSNA SZKOŁA - umieszczenie regulaminu określającego zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw z uwzględnieniem zakazu wprowadzania zwierząt na teren ogródka, zakazu palenia wyrobów tytoniowych oraz spożywania napojów alkoholowych, itp. Treść regulaminu przed wykonaniem i montażem należy uzgodnić z Zamawiającym, - przekazanie Zamawiającemu gotowych do użytkowania obiektów wraz z dokumentacją zawierającą atesty, aprobaty bądź certyfikaty niezbędne do przeprowadzenia kontroli przez firmę wskazaną przez MEN oraz rozpoczęcia eksploatacji placu zabaw, - wykonania innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i normatywami. 2. Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wariantu koncepcji projektowej Wykonawca niezwłocznie złoży wnioski o uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji i uzgodnień i powiadomi o tym Zamawiającego przedkładając kserokopie złożonych wniosków z potwierdzoną datą złożenia. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność techniczną rozwiązań stosowanych w wykonanej przez siebie dokumentacji i ich pełną zgodność z przepisami prawa polskiego. 5. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i zapewnia osoby posiadające stosowne uprawnienia projektowe. 6. Zamawiający zobowiązany jest udostępnić dokumenty i dane związane z wykonaniem prac projektowych, będące w posiadaniu Zamawiającego, a mogące mieć wpływ na ułatwienie prac projektowych oraz poprawienie ich jakości. Wszelkie materiały przekazane Wykonawcy podlegają zwrotowi do Zamawiającego w terminie odbioru prac objętych etapem I. 7. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków, wynikających z umowy w całości na osoby trzecie. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za prace wykonane przez podwykonawców, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 8. Wykonawca w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, urządzeń i wyposażenia, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń. a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. W przypadku zastosowania stwierdzenia lub równoważne Wykonawca jest zobowiązany określić cechy (parametry, kryteria) równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zakresie opisu przedmiotu zamówienia zgodnie art. 29 ust. 3 PZP. Wykonawca winien dokonać oględzin nieruchomości, na której będą wykonywane roboty, sprawdzić zakres i rodzaj robót objętych zamówieniem i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 9. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie w terminie do 10 dni kalendarzowych po otrzymaniu przez Zamawiającego pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 10. O rozpoczęciu robót Wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego oraz uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień. 11. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi warunkami technicznymi, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym wykonawstwem lub nieprzestrzeganiem przepisów. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i  higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. 12. Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. 13. Wykonawca zabezpieczy plac budowy i wykona oznakowanie miejsca robót. 14. Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza oraz ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy i szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy urządzeń lub obiektów budowlanych osób trzecich zobowiązuje się Wykonawcę do naprawienia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i poszkodowanym. Wykonawca ponosi konsekwencje wynikłe z nieterminowego ich naprawienia. 15. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 16. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach. Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej. 17. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.00.00.00 - Roboty budowlane 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIOR Sp. z o. o., ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95340,40

  • Oferta z najniższą ceną: 95340,40 / Oferta z najwyższą ceną: 190000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.