eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › Remont dachu i odpływów wody deszczowej w budynku basenu w Górze Kalwarii ul. Pijaska 119



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Góra Kalwaria: Remont dachu i odpływów wody deszczowej w budynku basenu w Górze Kalwarii ul. Pijaska 119
Numer ogłoszenia: 183128 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Basenowo-Rekreacyjny, ul. Pijarska 119, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7274861, fax 0-22 72 74 881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Zespół Basenowo - Rekreacyjny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i odpływów wody deszczowej w budynku basenu w Górze Kalwarii ul. Pijaska 119.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu i odpływów wody deszczowej w budynku basenu w Górze Kalwarii ul. Pijarska 119 działka ew. nr 4(1 z obrębu 3 - 02. Należy wykonać: 1. demontaż: - podsufitek zewnętrznych okapów dachu - obudów okapów z blach płaskich - obróbek blacharskich - koryta rynnowego - pokrycia papowego na częściach okapowych dachu - konstrukcji wspornikowych końcówek części okapowych - rynien z PCV - wykonanych ze sklejki elementów brzegowych szczytowych zakończeń dachu hali pływalni - nadproży pozornych w ścianach podłużnych - naświetli górnych z poliwęglanu komorowego w elewacji północno - wschodniej - pasów blachy trapezowej na szerokości projektowanych ścianek nadproży pozornych 2. warstwowe ścianki zewnętrznych nadproży pozornych 3. przygotowanie i montaż stalowych elementów konstrukcji okapów dachu głównego 4. montaż płatwi z profili zimnogiętych 5. montaż powierzchni nośnych dachu z blach trapezowych, płyt OSB oraz koryt odwadniających i rur spustowych a także elementów brzegowych szczytów dachu hali 6. pokrycie dachu wełna mineralną i warstwami wodochronnymi 7. montaż aluminiowych naświetli nieotwieralnych w ścianie od strony północno - wschodniej 8. montaż zewnętrznych podsufitek systemowych metalowych listwowych Uwagi: Prace związane z otwarciem hali basenowej np. demontaż i montaż nadproży pozornych oraz wewnątrz hali należy wykonać maksymalnie w ciągu 30 dni. Termin prowadzenia prac, a co się z tym wiąże zamknięcia basenu, należy uzgodnić z dyrektorem Miejskiego Zespołu Basenowo - Rekreacyjnego z wyprzedzeniem co najmniej 1 miesiąca. Po demontażu okapów należy dokonać szczegółowych oględzin i ewentualnie wykonać zabieg odgrzybiania głównych elementów konstrukcyjnych (dźwigarów drewnianych) w strefie przypodporowej. Powyższe trzeba wykonać w czasie zamknięcia basenu. Ponieważ większość prac będzie odbywać się w czasie pracy basenu teren należy odpowiednio wygrodzić i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. UWAGA: 1.Zamawiający dysponuje przedmiarami robót, które załącza do SIWZ jako materiał poglądowy. Przedmiary dla Wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do wyceny ryczałtowej robót. Cenę ryczałtową należy określić na podstawie dokumentacji projektowej, SIWZ oraz wizji w terenie. 2.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 3.Zamawiający zastrzega, że wszystkie roboty związane z realizacją niniejszego zamówienia, które dadzą się przewidzieć, a nie były uwzględnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej. WARUNKI REALIZACJI ROBÓT: 1.Roboty prowadzone będą zgodnie z zaświadczeniem nr ARB(KJ(7352(168(RGK(07. 2.Prace będą wykonywane w czasie bieżącej eksploatacji basenu. Teren należy wygrodzić i zabezpieczyć przez dostępem osób trzecich. 3.Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za: 3.1.prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano - montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. nr 47 z 2003 r.) 4.Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: 4.1.organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy, 4.2. zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, 4.3. nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, 4.4. utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, 4.5. natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 4.6. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (2 egz.) i dokumentacji odbiorowej. 5.Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej. 6.Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 7.Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Użytkownika oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 8.Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. WYMAGANIA DODATKOWE 1.Wykonawca musi przedstawić harmonogram robót obejmujący cały zakres rzeczowo - finansowy zamówienia w terminie 3 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. 2.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. 3.Do wykonania robót mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej, a ponadto: oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm, z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, oznaczone Znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta, wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. 4.Przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne próby i odbiory oraz przedstawić badania z wynikiem pozytywnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.10 - Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymagane jest by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 1.6. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie związane z budową, przebudową, remontem zespołów basenowych lub kubaturowych obiektów sportowych na kwotę min. 200.000 zł /brutto/ 1.7.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej ( OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 złotych 1.8.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 16a Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) wymogi zawarte w ust.1 pkt. od 1.1., 1.2., 1.3. 1,5., 1.6. 1.7 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - zał. 1 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych art. 22 Ustawy Pzp - zał. 2 3.Oświadczenie wykonawcy o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. 3 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.kosztorys ofertowy szczegółowy. 6.dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik numer 4 9.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /dotyczy kierowników budowy w branży budowlanej i elektrycznej/, 10.Aktualne zaświadczenie osób wymienionych w zał. 4 o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego; 11.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 5 12.Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. Nr 5 zostały wykonane z należytą starannością, 13.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót - zał. 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. 3-go Maja 10 05-530 Góra Kalwaria Referat Inwestycji - Ratusz - lewe skrzydło Ratusza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 3-go Maja 10 05-530 Góra Kalwaria Biuro Obsługi Mieszkańca - Ratusz - prawe skrzydło Ratusza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.