eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Zad1Zagosp.terenuwrazzzakupemimontażemurządzeńnaplaczabaww MłynkuNieświń.f.sołeckiZad2UrządzenieplacuzabawwNowym Dziebałtowieetap IIf.sołeckiZad3Doposażenieplacuzabawzakupimontażurządzeńzabaw.w NowymKazanowief.sołeckiZad4Urządzenie placu zabawwParuchachf.sołeckiZad5BudowaplacuzabawwPileetapIIf.sołeckiZad6UrządzenieplacuzabawwStarymKazanowief.sołeckiZad7Zakupimontaż urządzeńnaplacuzabawwSworzycachf.sołeckiZad8DDoposażenieplacu zabawwmsc.Nieświń inicjat lokal.Zad9Budowaboiskasportowego sportowegowBedelnkuf.sołZad.10BudowaboiskasportowegowNieświniuf.soł.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Końskie: Zad1Zagosp.terenuwrazzzakupemimontażemurządzeńnaplaczabaww MłynkuNieświń.f.sołeckiZad2UrządzenieplacuzabawwNowym Dziebałtowieetap IIf.sołeckiZad3Doposażenieplacuzabawzakupimontażurządzeńzabaw.w NowymKazanowief.sołeckiZad4Urządzenie placu zabawwParuchachf.sołeckiZad5BudowaplacuzabawwPileetapIIf.sołeckiZad6UrządzenieplacuzabawwStarymKazanowief.sołeckiZad7Zakupimontaż urządzeńnaplacuzabawwSworzycachf.sołeckiZad8DDoposażenieplacu zabawwmsc.Nieświń inicjat lokal.Zad9Budowaboiskasportowego sportowegowBedelnkuf.sołZad.10BudowaboiskasportowegowNieświniuf.soł.
Numer ogłoszenia: 183051 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad1Zagosp.terenuwrazzzakupemimontażemurządzeńnaplaczabaww MłynkuNieświń.f.sołeckiZad2UrządzenieplacuzabawwNowym Dziebałtowieetap IIf.sołeckiZad3Doposażenieplacuzabawzakupimontażurządzeńzabaw.w NowymKazanowief.sołeckiZad4Urządzenie placu zabawwParuchachf.sołeckiZad5BudowaplacuzabawwPileetapIIf.sołeckiZad6UrządzenieplacuzabawwStarymKazanowief.sołeckiZad7Zakupimontaż urządzeńnaplacuzabawwSworzycachf.sołeckiZad8DDoposażenieplacu zabawwmsc.Nieświń inicjat lokal.Zad9Budowaboiskasportowego sportowegowBedelnkuf.sołZad.10BudowaboiskasportowegowNieświniuf.soł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Zagospodarowanie terenu wraz z zakupem i montażem urządzeń na plac zabaw w Młynku Nieświńskim - fundusz sołecki. 1.ułożenie kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z obrzeżami 32x1,0 ok. 32 m2, 2.dostawa i montaż ogrodzenia o wysokości do 1,5 m wraz z furtką o szerokości do 1,0 m i wysokości do 1,5 m. Długość ogrodzenia ok. 10,5 m, 3.grill betonowy. Wymiary 1,15x0,60x0,60 m. Zadanie Nr 2: Urządzenie placu zabaw w Nowym Dziebałtowie - etap II - fundusz sołecki. Dostawa i montaż urządzenia zabawowego: 1.wagonika ze stolikiem i ławkami (poz. 4.10 rys. 10 z projektu). Wymiary: 1,80 x 1,21x1,70 m. Strefa bezpieczeństwa: 4,80x4,00 m. Wysokość swobodnego upadku: 0,60 m - szt. 1. Zadanie Nr 3: Doposażenie placu zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych w Nowym Kazanowie - fundusz sołecki. Dostawa i montaż urządzenia zabawowego: 1.altana sześciokątna ze stołem i ławkami, wykonana z drewna impregnowanego o wymiarach 3776x3247x3328 cm (zgodnie z załącznikami). 2.przycinka drzew - szt. 10. 3.wycinka drzew - szt. 5 Zadanie Nr 4: Urządzenie placu zabaw w Paruchach - fundusz sołecki. 1.wyrównanie terenu poprzez humusowanie oraz wykonanie nawierzchni trawiastej - ok. 550 m2 Zadanie Nr 5: Budowa placu zabaw w Pile - etap II - fundusz sołecki. 1.wyrównanie terenu poprzez humusowanie oraz wykonanie nawierzchni trawiastej - ok. 104 m2, 2.montaż posiadanego przez Zamawiającego ogrodzenia panelowego o wysokości 1,5 m. Długość ogrodzenia ok. 75 mb, 3.montaż posiadanej przez Zamawiającego furtki jednoskrzydłowej o szerokości w świetle ok. 0,9 m i wysokości 1,5 m, 4.montaż posiadanej przez Zamawiającego bramy wjazdowej o szerokości w świetle 2,5 m, 5.dostawa i montaż urządzeń zabawowych: 1)zjeżdżalnia ze skośnym trapem wejściowym (poz. 3.1 rys. 3 i 4 projektu zagospodarowania terenu). Wymiary zewnętrzne: 4,274x1,00x1,80 m. Strefa bezpieczeństwa: 7,80x4,00 m. Wysokość swobodnego upadku: 0,90 m - szt. 1, 2)huśtawka łańcuchowa (poz. 3.4 rys. 9 projektu zagospodarowania terenu). Wymiary zewnętrzne: 3,34x2,11x2,37 m. Strefa bezpieczeństwa: 7,70x3,37 m. Wysokość swobodnego upadku: 1,40 m - szt. 1, 3)huśtawka wagowa (poz. 3.5 rys. 10 projektu zagospodarowania terenu). Wymiary zewnętrzne: 3,00x0,44x1,10 m. Strefa bezpieczeństwa: 6,00x3,50 m. Wysokość swobodnego upadku: 1,00 m - szt. 1, 4)bujak kaczka (poz. 3.6 rys. 11 projektu zagospodarowania terenu). Wymiary zewnętrzne: 1,57x0,27x1,05 m. Strefa bezpieczeństwa: O 3,0 m. Wysokość swobodnego upadku: 0,40 m - szt. 1, 5)ławka stalowo - drewniana z oparciem (poz. 4.1 rys. 12 projektu zagospodarowania terenu). Wymiary zewnętrzne: 1,77x0,63x0,87 m - szt. 1, 6)tablica z regulaminem placu zabaw (poz. 4.3 rys. 14 projektu zagospodarowania terenu). Wymiary zewnętrzne: 0,40x0,22x1,90 m - szt. 1. Zadanie Nr 6: Urządzenie placu zabaw w Starym Kazanowie - fundusz sołecki. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: 2.huśtawki łańcuchowa (poz. 3.3 rys. 7 z projektu). Wymiary: 3,34x2,11x2,37 m. Strefa bezpieczeństwa: 7,70x3,37 m. Wysokość swobodnego upadku: 1,40 m - szt. 1, 3.bujak Słonik (poz. 3.6 rys. 10 z projektu). Wymiary: 1,57x0,27x1,05 m. Strefa bezpieczeństwa: fi 3,0 m. Wysokość swobodnego upadku: 0,40 m - szt. 1, Zadanie Nr 7: Zakup i montaż urządzeń na placu zabaw w Sworzycach - fundusz sołecki. Dostawa i montaż: 1.huśtawki wagowej (poz. 3.4 rys. 8 z projektu). Wymiary: 3,00x0,44x1,10 m. Strefa bezpieczeństwa: 6,00 m. Wysokość swobodnego upadku: 1,00 m - szt. 1, 2.bujak (poz. 3.6 rys. 11 z projektu). Wymiary: 1,57x0,27x1,05 m. Strefa bezpieczeństwa fi3,0 m. Wysokość swobodnego upadku: 0,40 m - szt. 1. Zadanie Nr 8: Doposażenie placu zabaw w msc. Nieświń - inicjatywa lokalna. Dostawa i montaż: 3.domek zabawowy. Wymiary 5,90x5,90x3,00 m - szt. 1, 4.konik bujak. Wymiary 0,35x1,05x0,80 m. Strefa bezpieczeństwa 2,20 m - szt. 2. Zadanie nr 9: Budowa boiska sportowego w Bedlenku - fundusz sołecki. 1.Budowa boiska (40mx20m) poprzez mechaniczne wyrównanie i niwelację terenu (800 m2) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego (tzw.koperta) wynoszącego 0,3% na działce nr 87/1, 2.Humusowanie (ok. 800 m2) poprzez nawiezienie i wykonanie warstwy wegetacyjnej (gleba rodzima 50%, piasek gruboziarnisty 30%, torf odkwaszony pH 5.6-6,5 20%) o grubości min. 10cm wraz z zagęszczeniem, 3.Obsianie trawą z nawożeniem i podlewaniem całości terenu wraz ze skarpami, 4.Dostawa i montaż z osadzeniem w gruncie następujących urządzeń zewnętrznych: 1)zakup 2-ch siatek z łapaczem do bramek 5m*2m (do piłki nożnej), polipropylenowych, grubość sznurka 5 mm, 2)kompletny zestaw do siatkówki (demontowany) w tym m. in.: a)2 słupki stalowe ocynkowane z regulacją wysokości zabezpieczone dodatkowo osłonami (dla bezpieczeństwa użytkowników), b)siatka do siatkówki (z 2-ma antenkami) -szt. 1, 3)piłek do siatkówki szt. 1, 4)narożnych, uchylnych 4-ch chorągiewek wyprodukowanych z materiałów zapobiegających kontuzjom. Kolorowe słupki o średnicy 30 mm wraz z flagami szt. 4; 5)piłek do piłki nożnej szt. 1 5.Wykonanie linii boiska do piłki nożnej i siatkówki, Zadanie nr 10: Budowa boiska sportowego w Nieświniu - fundusz sołecki. 1.Budowa boiska (50m×25m) poprzez mechaniczne wyrównanie i niwelację terenu (1250 m2) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego (tzw. koperta) wynoszącego 0,3% na działce nr 4380, 2.Humusowanie (1250 m2) poprzez nawiezienie i wykonanie warstwy wegetacyjnej (gleba rodzima 50%, piasek gruboziarnisty 30%, torf odkwaszony pH 5.6-6,5 20%) o grubości min. 13cm wraz z zagęszczeniem, 3.Obsianie trawą z nawożeniem i podlewaniem całości terenu wraz ze skarpami, 4.Dostawa i montaż z osadzeniem w gruncie następujących urządzeń zewnętrznych: 1)bramek stalowo - drewnianych 500×200 do piłki nożnej sztuk 2 wraz z siatkami z łapaczem, polipropylenowe, grubość sznurka 5 mm, 2)kompletny zestaw do siatkówki (demontowany) w tym min.: a)2 słupki z regulacją wysokości zabezpieczone dodatkowo osłonami (dla bezpieczeństwa użytkowników), b)siatka do siatkówki z 2-ma antenkami, 3)piłek do siatkówki szt. 2, 4)piłek do piłki nożnej szt. 2, 5)narożnych, uchylnych chorągiewek wyprodukowanych z materiałów zapobiegających kontuzjom. Kolorowe słupki o średnicy 30 mm wraz z flagami szt. 4, 5.Demontaż starych urządzeń -bramek z odwozem we wskazane miejsce przez inwestora, 6.Dostawa i montaż kosza na śmieci, 7.Wykonanie linii boiska do piłki nożnej i siatkówki, Inwestor może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy: będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych, będą tożsame pod względem formy i kolorystyki, będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku, będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa, będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę polegającą na budowie urządzeń małej architektury o wartości nie mniejszej niż : zadanie 2: 2000,00 zł, zadanie 3: 5 000,00 zł, zadanie 4: 3 000,00 zł, zadanie 5: 15 000,00 zł; zadanie 6: 4 000,00 zł, zadanie 7- 2000,00 zł zadanie 8- 6000,00 zł oraz zadanie nr 1- roboty polegające na układaniu nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie należy wykazać się co najmniej jedną robotą budowlaną obejmującą odpowiedni zakres dla danego zadania oraz największą wartość o której mowa powyżej. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby (co najmniej jedna osoba) która/e będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    odpowiednie certyfikaty i atesty na urządzenie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy- z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie błędy wynikające z dokumentu o którym mowa nie będą miały wpływu na ocenę oferty. d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Termin - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu zakończenia, ale tylko w przypadku wystąpienia robót dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty. Wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) zmianie sposobu wykonania robót niż określone w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego i nie może wpłynąć na zmianę umownego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 2. Możliwe są inne nieistotne zmiany, w tym dotyczące zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o ile te zmiany nie będą miały wpływu na zmianę terminu zakończenia realizacji robót określonego § 2 niniejszej umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.