eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Ostróda: Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006
Numer ogłoszenia: 182906 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie , ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podmiot reprezentujący Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, adres kontaktowy: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 62A, tel. (0-89) 646-24-14, fax (0-89) 642-17-62. Godziny urzędowania: Poniedziałek - piątek od godz. 7.00 do 15.00. Droga Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006 jest drogą powiatową klasy Z, dla której dopuszczalne obciążenie powinno wynosić 80 kN/oś, jednakże w chwili obecnej przedmiotowa droga jest w bardzo złym stanie technicznym i nie spełnia wymogów w zakresie nośności wymaganej dla dróg powiatowych klasy Z. Szerokość nawierzchni bitumicznej - 5.5 m. Przebiega przez teren pagórkowaty o dużej liczbie łuków poziomych, w dużej mierze biegnie przez tereny leśne. Przeważa na drodze ruch ciężki. Przedmiotowa droga jest jedną z najważniejszych w sieci komunikacyjnej powiatu i stanowi: -połączenie 2 dróg woj. nr 527 i 530 oraz połączenie z ponadregionalnym szlakiem komunikacyjnym-dr. kraj. nr 7 poprzez drogę woj. 530, 527 i 519 tj. transeuropejską siecią transportową (korytarz IV droga nr 7 docelowo ekspresowa), -podstawowe połączenie 2 największych miast powiatu Ostródy i Morąga, -dojazd do terenów inwestycyjnych i turystycznych zlokalizowanych na terenie dwóch gmin: Łukta (29ha) i Morąg (10,13ha). Na odcinku objętym projektem, nawierzchnia jest mocno spękana, występują liczne wykruszenia i ubytki. Konstrukcja jest mocno zniekształcona z licznymi zaniżeniami jezdni. Warstwy nawierzchniowe uległy znacznemu starciu i odspojeniu od podbudowy, którą stanowi stara nawierzchnia brukowa. Występują tu też zjazdy do posesji oraz do terenów leśnych. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe. Parametry drogi objętej projektem: klasa drogi-Z; kategoria ruchu-KR3; prędkość projektowa-50km na h; dopuszczalny nacisk na oś-80kN na oś; długość odcinka drogi przewidzianego do przebudowy-3,87 km; szerokość jezdni-5,50m; szerokość poboczy-2x1,00m; skrzyżowanie z drogą gruntową-1 szt; zjazdy na tereny leśne-21 szt; zjazdy indywidualne z drogi-16 szt; przepusty pod drogą-1 szt; przepusty pod zjazdami-2 szt; powierzchnia projektowanej jezdni-21 429,49 m2; powierzchnia proj. zjazdów -1 400,61 m2. Przedmiotem projektu jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg o długości 3,87 km i obejmuje takie elementy, które mają zapewnić dostosowanie parametrów technicznych do obowiązujących przepisów prawnych i norm dotyczących dróg klasy Z. W zakres przebudowy wchodzi: wzmocnienie nawierzchni; sfrezowanie skrajnych pasów istniejącej nawierzchni szer. 0,75m i grub. 5 cm. Frezowanie dotyczy całej długości oprócz odc. 4+942-5+042, na którym nawierzchnia jest w stanie dobrym; przebudowa zjazdów; wykonanie warstwy wiążącej z masy bitumicznej o grub. 6 cm; wykonanie warstw ścieralnej z masy bitumicznej o grub. 4 cm; odwodnienie nawierzchni-przewidziano odwodnienie powierzchniowe poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych jezdni z odprowadzeniem wód opadowych do rowów przydrożnych. Po lewej stronie drogi zaprojektowano od km 3+136 do km 3+162,5 ściek betonowy z prefabrykatów 50x50x20 cm o dł. 28,5 m na podsypce cementowej M-12. Ze względu na ukształtowanie niwelety i terenu przyległego, woda ze ścieku będzie sprowadzona za pomocą studni rewizyjnej betonowej o śr. 1200 mm oraz rury Pecor OPTIMA (śr.400mm) na drugą stronę drogi w kierunku naturalnego obniżenia terenu. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 24 lipca2006r. w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. Nr 137 poz. 984), § 19.1 pkt 2, wody opadowe i roztopowe pochodzące z dróg innej kategorii niż krajowe, wojewódzkie i powiatowe klasy G mogą być odprowadzane do wód lub do ziemi bez oczyszczenia. Przedmiotowa droga jest drogą powiatową klasy Z; oznakowanie na czas wykonywania robót zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach (załącznik do Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z 23 grudnia 2003r.). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy. Jeżeli w toku realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące zmianę zakresu ilościowego robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania stosownych zmian w tym zakresie. Inżynier Projektu będzie sprawował obowiązki przypisane mu w Projekcie. Personel Inżyniera będzie obejmował kwalifikowanych fachowców, zdolnych do wypełniania takich obowiązków. A. Inżynier Projektu zobowiązany jest do wykonywania obowiązków jakie obciążają Zamawiającego: a) przestrzegania ustaleń zawartych w umowie o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. b) wywiązywania się z tytułu zawartych umów ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności przepisów Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym. c) Inżynier Projektu na zasadach określonych w kodeksie cywilnym ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat. B. Do podstawowych obowiązków Inżyniera Projektu w toku świadczenia usługi należy: a) gdziekolwiek Inżynier pełni obowiązki lub korzysta z uprawnień wymienionych lub wynikających z Projektu, tam uważa się, że działa on w imieniu Zamawiającego; b) Inżynier nie ma uprawnienia do zwolnienia żadnej ze Stron z żadnego obowiązku, zobowiązania ani odpowiedzialności objętej Projektem; c) wszelkie zatwierdzenia, sprawdzenia, świadectwa, zgody, badania, inspekcje, polecenia, powiadomienia, oferty, żądania, próby, lub podobne działania Inżyniera, włącznie z brakiem sprzeciwu, nie zwalniają Wykonawcy Robót z żadnej odpowiedzialności ponoszonej przez niego na mocy Projektu, włącznie z odpowiedzialnością za błędy, pominięcia, rozbieżności i niedopełnienia; d) Inżynier i przedstawiciel Inżyniera nie mają prawa do następujących działań, bez wiedzy i stosownej zgody Zamawiającego: - dokonywania zmian w Projekcie innych niż zmian realizacyjnych wynikających z postanowień Umowy z Wykonawcą Robót; - wprowadzając zmiany przewidziane postanowieniami umowy, spowodowania zwiększenia Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót; - dopuszczenia do zwiększenia Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót z innych powodów. B.1. na etapie od wyboru wykonawcy inwestycji do rozpoczęcia budowy: a) przejęcie od Wykonawcy uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji, b) udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno - prawnych w raz z dziennikiem budowy, c) sprawdzenie planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia oraz schematu organizacji ruchu przed przekazaniem zamawiającemu do zatwierdzenia. B.2. na etapie prowadzenia robót budowlano-montażowych: a) prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem, b) Inżynier jest obowiązany do organizowania w odstępach 30 dniowych spotkań z Wykonawcą Robót i jego personelem oraz z Zamawiającym w celu przedyskutowania stanu wykonania Robót objętych Projektem. Celem tych spotkań będzie przegląd osiągniętego postępu, przegląd harmonogramów wykonania Robót i planów odnośnie dalszej działalności, stanu załogi, sprzętu, bezpieczeństwa, wyposażenia, dostaw materiałów, płatności, obecnych i przewidywanych trudności, powiązań z Podwykonawcami, wzajemnych roszczeń ze szczególnym uwzględnieniem dodatkowych kosztów, które mogłyby spowodować przekroczenie kwoty kontraktowej, itp. Z każdego spotkania Inżynier sporządzi protokół, który przedstawi Zamawiającemu, c) Inżynier jest zobowiązany do wydawania Wykonawcy Robót w formie pisemnej, z kopią do Zamawiającego, kolejno numerowanych poleceń Inżyniera mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, d) podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, e) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, f) stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego, g) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją projektu, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych w oparciu o poniższe druki: - raport wstępny, - raport kwartalny, - wniosek wykonawcy o roboty dodatkowe i zamienne, - protokół konieczności na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych nie przewidzianych w projekcie, - protokół z negocjacji wartości cen jednostkowych na roboty dodatkowe, - wniosek o Wystawienie Świadectwa Przejęcia Robót, - Świadectwo Przejęcia Robót, - Świadectwo Wykonania Część robót Zakończenie projektu, - poświadczenie wypłaty - częściowa końcowa, - poświadczenie zwolnienia kwot zatrzymanych z tytułu wystąpienia wad/z tytułu wykonania części robót/rozliczenia końcowego. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z wymogami ustawowymi: Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 27 kwietnia 2007 r. w sprawie trybu kontroli realizacji projektów i programów współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności (Dz. U. 2007 nr 90 poz. 602). oraz umową o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013. Sprawozdania powinny być składane do Zamawiającego w terminie 3 dni po upływie okresu rozliczeniowego. h) współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót w okresie realizacji inwestycji, i) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie, j) sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (Rozdział 3 art. 25, 26) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, k) kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, l) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań ) dotyczących materiałów i urządzeń, m) kontrola wyników badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę Robót, zleconych przez Wykonawcę Robót niezależnemu Laboratorium Drogowemu, zaakceptowanemu przez Zamawiającego oraz kontrola badań i pomiarów kontrolnych wykonanych elementów obiektu; n) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, o) kontrola jakości wykonanych prac, p) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, q) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, r) wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich specjalistów, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji, s) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą Robót, oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, t) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, u) udział w odbiorach częściowych i końcowym, v) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę Robót za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy, w) opracowanie wraz z Wykonawcą Robót końcowego rozliczenia robót budowlanych oraz przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze. B.3. Po zakończeniu robót budowlano-montażowych: a) wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmii łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmii i gwarancji, b) udział w rozliczaniu końcowym. Koordynatorem wszelkich czynności podczas nadzorowania robót będzie Inżynier Zarządzający Projektem. Wykonawca, jak również podmiot od niego zależny lub z nim związany ma prawo złożenia ofert zarówno w przetargu na wyłonienie Inżyniera Projektu przy realizacji zadania pn Przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006 jak również w przetargu na wyłonienie Wykonawcy Robót zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006. UWAGA: Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) stanowi, że: Łączenie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego nie jest dopuszczalne Tak więc oferta złożona w przetargu na wyłonienie Wykonawcy Robót dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006 (jeśli taki przypadek zachodzi) zostanie odrzucona, jeżeli składający ją Wykonawca jak również podmiot od niego zależny lub z nim związany występuje w wybranej przez Zamawiającego ofercie w przetargu na wyłonienie Inżyniera Projektu. Jeżeli Wykonawca występujący w wybranej ofercie na Inżyniera Projektu został zgłoszony jako Podwykonawca w ofercie na wykonawstwo robót zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006 (jeśli taki przypadek zachodzi), nie skutkuje to odrzuceniem tej oferty. Natomiast Podwykonawca ten musi zrezygnować z podwykonawstwa przy realizacji tego zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Inżyniera Zarządzającego Projektem - specjalista od zarządzania projektami w dziedzinie budowy obiektów drogowych i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - specjalista drogowy (osoba fizyczna) -specjalista od zarządzania projektami w dziedzinie budowy obiektów drogowych oraz typowych przepustów. Musi posiadać odpowiednie uprawnienia odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (Inżynier Zarządzający Projektem może pełnić również obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - specjalisty drogowego); należy wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zrealizowano co najmniej jedno zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (Wymagane jest wykazanie wykonania minimum 1 zadania na nadzorowanie robót budowlanych branży drogowej, których wartość wyniosła minimum 2 000 000,00 zł brutto. Wykonawca przedstawia swoje doświadczenie zawodowe na wyżej wymienioną wartość robót budowlanych). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z treścią (załącznika Nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (Wymagane jest wykazanie wykonania minimum 1 zadania); pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy; pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.ostroda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ - 5,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Podmiotu reprezentującego Zamawiającego - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, pokój nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.