eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Ostróda: Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006
Numer ogłoszenia: 124711 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182906 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Podmiot reprezentujący Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, adres kontaktowy: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 62A, tel. (0-89) 646-24-14, fax (0-89) 642-17-62. Godziny urzędowania: Poniedziałek - piątek od godz. 7.00 do 15.00. Droga Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006 jest drogą powiatową klasy Z, dla której dopuszczalne obciążenie powinno wynosić 80 kN/oś, jednakże w chwili obecnej przedmiotowa droga jest w bardzo złym stanie technicznym i nie spełnia wymogów w zakresie nośności wymaganej dla dróg powiatowych klasy Z. Szerokość nawierzchni bitumicznej - 5.5 m. Przebiega przez teren pagórkowaty o dużej liczbie łuków poziomych, w dużej mierze biegnie przez tereny leśne. Przeważa na drodze ruch ciężki. Przedmiotowa droga jest jedną z najważniejszych w sieci komunikacyjnej powiatu i stanowi: -połączenie 2 dróg woj. nr 527 i 530 oraz połączenie z ponadregionalnym szlakiem komunikacyjnym-dr. kraj. nr 7 poprzez drogę woj. 530, 527 i 519 tj. transeuropejską siecią transportową (korytarz IV droga nr 7 docelowo ekspresowa), -podstawowe połączenie 2 największych miast powiatu Ostródy i Morąga, -dojazd do terenów inwestycyjnych i turystycznych zlokalizowanych na terenie dwóch gmin: Łukta (29ha) i Morąg (10,13ha). Na odcinku objętym projektem, nawierzchnia jest mocno spękana, występują liczne wykruszenia i ubytki. Konstrukcja jest mocno zniekształcona z licznymi zaniżeniami jezdni. Warstwy nawierzchniowe uległy znacznemu starciu i odspojeniu od podbudowy, którą stanowi stara nawierzchnia brukowa. Występują tu też zjazdy do posesji oraz do terenów leśnych. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe. Parametry drogi objętej projektem: klasa drogi-Z; kategoria ruchu-KR3; prędkość projektowa-50km na h; dopuszczalny nacisk na oś-80kN na oś; długość odcinka drogi przewidzianego do przebudowy-3,87 km; szerokość jezdni-5,50m; szerokość poboczy-2x1,00m; skrzyżowanie z drogą gruntową-1 szt; zjazdy na tereny leśne-21 szt; zjazdy indywidualne z drogi-16 szt; przepusty pod drogą-1 szt; przepusty pod zjazdami-2 szt; powierzchnia projektowanej jezdni-21 429,49 m2; powierzchnia proj. zjazdów -1 400,61 m2. Przedmiotem projektu jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg o długości 3,87 km i obejmuje takie elementy, które mają zapewnić dostosowanie parametrów technicznych do obowiązujących przepisów prawnych i norm dotyczących dróg klasy Z. W zakres przebudowy wchodzi: wzmocnienie nawierzchni; sfrezowanie skrajnych pasów istniejącej nawierzchni szer. 0,75m i grub. 5 cm. Frezowanie dotyczy całej długości oprócz odc. 4+942-5+042, na którym nawierzchnia jest w stanie dobrym; przebudowa zjazdów; wykonanie warstwy wiążącej z masy bitumicznej o grub. 6 cm; wykonanie warstw ścieralnej z masy bitumicznej o grub. 4 cm; odwodnienie nawierzchni-przewidziano odwodnienie powierzchniowe poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych jezdni z odprowadzeniem wód opadowych do rowów przydrożnych. Po lewej stronie drogi zaprojektowano od km 3+136 do km 3+162,5 ściek betonowy z prefabrykatów 50x50x20 cm o dł. 28,5 m na podsypce cementowej M-12. Ze względu na ukształtowanie niwelety i terenu przyległego, woda ze ścieku będzie sprowadzona za pomocą studni rewizyjnej betonowej o śr. 1200 mm oraz rury Pecor OPTIMA (śr.400mm) na drugą stronę drogi w kierunku naturalnego obniżenia terenu. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 24 lipca2006r. w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. Nr 137 poz. 984), § 19.1 pkt 2, wody opadowe i roztopowe pochodzące z dróg innej kategorii niż krajowe, wojewódzkie i powiatowe klasy G mogą być odprowadzane do wód lub do ziemi bez oczyszczenia. Przedmiotowa droga jest drogą powiatową klasy Z; oznakowanie na czas wykonywania robót zgodnie ze Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach (załącznik do Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z 23 grudnia 2003r.). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy. Jeżeli w toku realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące zmianę zakresu ilościowego robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania stosownych zmian w tym zakresie. Inżynier Projektu będzie sprawował obowiązki przypisane mu w Projekcie. Personel Inżyniera będzie obejmował kwalifikowanych fachowców, zdolnych do wypełniania takich obowiązków. A. Inżynier Projektu zobowiązany jest do wykonywania obowiązków jakie obciążają Zamawiającego: a) przestrzegania ustaleń zawartych w umowie o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. b) wywiązywania się z tytułu zawartych umów ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności przepisów Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym. c) Inżynier Projektu na zasadach określonych w kodeksie cywilnym ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat. B. Do podstawowych obowiązków Inżyniera Projektu w toku świadczenia usługi należy: a) gdziekolwiek Inżynier pełni obowiązki lub korzysta z uprawnień wymienionych lub wynikających z Projektu, tam uważa się, że działa on w imieniu Zamawiającego; b) Inżynier nie ma uprawnienia do zwolnienia żadnej ze Stron z żadnego obowiązku, zobowiązania ani odpowiedzialności objętej Projektem; c) wszelkie zatwierdzenia, sprawdzenia, świadectwa, zgody, badania, inspekcje, polecenia, powiadomienia, oferty, żądania, próby, lub podobne działania Inżyniera, włącznie z brakiem sprzeciwu, nie zwalniają Wykonawcy Robót z żadnej odpowiedzialności ponoszonej przez niego na mocy Projektu, włącznie z odpowiedzialnością za błędy, pominięcia, rozbieżności i niedopełnienia; d) Inżynier i przedstawiciel Inżyniera nie mają prawa do następujących działań, bez wiedzy i stosownej zgody Zamawiającego: - dokonywania zmian w Projekcie innych niż zmian realizacyjnych wynikających z postanowień Umowy z Wykonawcą Robót; - wprowadzając zmiany przewidziane postanowieniami umowy, spowodowania zwiększenia Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót; - dopuszczenia do zwiększenia Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót z innych powodów. B.1. na etapie od wyboru wykonawcy inwestycji do rozpoczęcia budowy: a) przejęcie od Wykonawcy uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji, b) udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno - prawnych w raz z dziennikiem budowy, c) sprawdzenie planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia oraz schematu organizacji ruchu przed przekazaniem zamawiającemu do zatwierdzenia. B.2. na etapie prowadzenia robót budowlano-montażowych: a) prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem, b) Inżynier jest obowiązany do organizowania w odstępach 30 dniowych spotkań z Wykonawcą Robót i jego personelem oraz z Zamawiającym w celu przedyskutowania stanu wykonania Robót objętych Projektem. Celem tych spotkań będzie przegląd osiągniętego postępu, przegląd harmonogramów wykonania Robót i planów odnośnie dalszej działalności, stanu załogi, sprzętu, bezpieczeństwa, wyposażenia, dostaw materiałów, płatności, obecnych i przewidywanych trudności, powiązań z Podwykonawcami, wzajemnych roszczeń ze szczególnym uwzględnieniem dodatkowych kosztów, które mogłyby spowodować przekroczenie kwoty kontraktowej, itp. Z każdego spotkania Inżynier sporządzi protokół, który przedstawi Zamawiającemu, c) Inżynier jest zobowiązany do wydawania Wykonawcy Robót w formie pisemnej, z kopią do Zamawiającego, kolejno numerowanych poleceń Inżyniera mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, d) podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, e) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, f) stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego, g) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją projektu, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych w oparciu o poniższe druki: - raport wstępny, - raport kwartalny, - wniosek wykonawcy o roboty dodatkowe i zamienne, - protokół konieczności na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych nie przewidzianych w projekcie, - protokół z negocjacji wartości cen jednostkowych na roboty dodatkowe, - wniosek o Wystawienie Świadectwa Przejęcia Robót, - Świadectwo Przejęcia Robót, - Świadectwo Wykonania Część robót Zakończenie projektu, - poświadczenie wypłaty - częściowa końcowa, - poświadczenie zwolnienia kwot zatrzymanych z tytułu wystąpienia wad/z tytułu wykonania części robót/rozliczenia końcowego. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z wymogami ustawowymi: Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 27 kwietnia 2007 r. w sprawie trybu kontroli realizacji projektów i programów współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności (Dz. U. 2007 nr 90 poz. 602). oraz umową o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013. Sprawozdania powinny być składane do Zamawiającego w terminie 3 dni po upływie okresu rozliczeniowego. h) współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót w okresie realizacji inwestycji, i) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie, j) sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (Rozdział 3 art. 25, 26) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, k) kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, l) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań ) dotyczących materiałów i urządzeń, m) kontrola wyników badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę Robót, zleconych przez Wykonawcę Robót niezależnemu Laboratorium Drogowemu, zaakceptowanemu przez Zamawiającego oraz kontrola badań i pomiarów kontrolnych wykonanych elementów obiektu; n) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, o) kontrola jakości wykonanych prac, p) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, q) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, r) wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich specjalistów, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji, s) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą Robót, oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, t) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, u) udział w odbiorach częściowych i końcowym, v) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę Robót za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy, w) opracowanie wraz z Wykonawcą Robót końcowego rozliczenia robót budowlanych oraz przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze. B.3. Po zakończeniu robót budowlano-montażowych: a) wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmii łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmii i gwarancji, b) udział w rozliczaniu końcowym. Koordynatorem wszelkich czynności podczas nadzorowania robót będzie Inżynier Zarządzający Projektem. Wykonawca, jak również podmiot od niego zależny lub z nim związany ma prawo złożenia ofert zarówno w przetargu na wyłonienie Inżyniera Projektu przy realizacji zadania pn Przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006 jak również w przetargu na wyłonienie Wykonawcy Robót zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006. UWAGA: Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) stanowi, że: Łączenie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego nie jest dopuszczalne Tak więc oferta złożona w przetargu na wyłonienie Wykonawcy Robót dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006 (jeśli taki przypadek zachodzi) zostanie odrzucona, jeżeli składający ją Wykonawca jak również podmiot od niego zależny lub z nim związany występuje w wybranej przez Zamawiającego ofercie w przetargu na wyłonienie Inżyniera Projektu. Jeżeli Wykonawca występujący w wybranej ofercie na Inżyniera Projektu został zgłoszony jako Podwykonawca w ofercie na wykonawstwo robót zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1965 N Zawroty - Szeląg - dr. woj. 530 od km 3+130 do km 7+006 (jeśli taki przypadek zachodzi), nie skutkuje to odrzuceniem tej oferty. Natomiast Podwykonawca ten musi zrezygnować z podwykonawstwa przy realizacji tego zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 49180.33 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Inwestycyjno - Usługowe INWESTPROJEKT Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 49180.33
  • Oferta z najniższą ceną: 49180.33 oferta z najwyższą ceną: 117000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.