eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Zaprojektowanie i dobudowa windy zewnętrznej przyściennej do budynku szpitala SPZZOZ na potrzeby Zakładu Rehabilitacji w Zwoleniu przy ul. Wł. Jagiełły 12.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Zwoleń: Zaprojektowanie i dobudowa windy zewnętrznej przyściennej do budynku szpitala SPZZOZ na potrzeby Zakładu Rehabilitacji w Zwoleniu przy ul. Wł. Jagiełły 12.
Numer ogłoszenia: 18288 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 048 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 048 6762520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwolenpowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i dobudowa windy zewnętrznej przyściennej do budynku szpitala SPZZOZ na potrzeby Zakładu Rehabilitacji w Zwoleniu przy ul. Wł. Jagiełły 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i budowa windy zewnętrznej, przyściennej do budynku szpitala SPZZOZ na potrzeby Zakładu Rehabilitacji w Zwoleniu przy ul. Wł. Jagiełły 12. Na wyżej określony przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych polegających na: -zaprojektowaniu szybu windy - budowa szybu windy wraz z instalacjami - dostawa i instalacja windy osobowej wraz z oprzyrządowaniem - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji powykonawczwj i kosztorysów powykonawczych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 29.22.16.10 - 29.22.16.10 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: 1.Wykonawca musi spełniać warunki i nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w Zał. Nr 6 do SIWZ- na podstawie art.22 ust1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w pkt 1 musi spełniać każdy z Wykonawców co do art. 24 ust 1 i 2 z wyjątkiem ust.1 pkt 10 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe, określone w oparciu o art.22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno finansowy Wykonawca musi wykazać, posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełniają łącznie) 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów ( co najmniej po jednej osobie posiadających uprawnienia budowlane do kierowania budową oraz robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej) 3. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z Zał. Nr 8 do SIWZ, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek) 4. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę obejmującą dostawę i montaż windy- wartością odpowiadającą co najmniej wartości złożonej oferty. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. 5. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz pisemnej gwarancji. 6. Podwykonawstwo- Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamowienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca wskaże część zamówienia, który6ch wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny na okres trwania gwarancji, na wszystkie wykonane roboty liczony od dnia przekazania i odbioru robót. 8. Wykonawca przedstawi świadectwa i atesty a oferowany przez Wykonawcę materiał czy urządzenie musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski. 9.Wykonawca przedstawi posiadający na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny lub możliwość korzystania z usług innych firm autoryzowanych, a świadczących usługi serwisowe. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia i nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz.605 ze zm.) każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawca winien przedłożyć niżej wymienione dokumenty ( oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 6 do SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na zaprojektowaniu,wybudowaniu szybu windy wraz z jej montażem zgodnie z zał. Nr 7 do SIWZ.. - Dokumenty od podmiotu na rzecz którego robota została wykonana, potwierdzające, że robota została wykonana należycie ( referencje) - Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 8 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu robotami budowlanymi wraz z kopią uprawnień budowlanych. - wypełniony formularz ofertowy zgodnie z treścią zał. Nr 5 do SIWZ. Do formy i treści dokumentów, składanych przez Wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolenpowiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.