To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-20
Katowice: ZP-2380-669-98/2014 Zakup mebli dla jednostek garnizonu śląskiego
Numer ogłoszenia: 182574 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241739 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-669-98/2014 Zakup mebli dla jednostek garnizonu śląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakup mebli dla jednostek garnizonu śląskiego. 2. kody CPV: 39130000-3 Meble 3. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań i obejmuje: 3.1 Zadanie nr 1 - Meble drewniane i siedziska dla KPI Sosnowiec 3.2 Zadanie nr 2 - Szafy metalowe oraz szafy metalowe na broń dla KP I Sosnowiec 3.3 Zadanie nr 3 - Meble dla KP I Sosnowiec 3.4 Zadanie nr 4 - Meble dla KPP Bieruń 3.5 Zadanie nr 5 - Meble dla KMP Jaworzno 3.6 Zadanie nr 6 - Meble KMP Zabrze 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - miejsca dostaw załączniku nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1 załączniku nr 5 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2 załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 3 załączniku nr 7 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 4 załączniku nr 8 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 5 załączniku nr 9 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 6 5. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu dla zadań nr 1 do 6. 6. Podane w załączniku od nr 4 do 9 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji ilości asortymentu stanowią minimum, które Zamawiający na pewno zrealizuje w ramach zamówienia. 7. Ilość dostarczonego asortymentu w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przewidzianą przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a ceną Wybranego Wykonawcy dla danego zadania. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 9. Cena jednostkowa asortymentu dostarczonego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku nr od 4 do 9 do SIWZ - formularzu cenowym. 10. Dostawa asortymentu w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie do dnia 22.12.2014r. 11. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tego samego modelu i o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego wskazanego w wypełnionym w załączniku nr od 4 do 9 do SIWZ -formularzu cenowym. 12. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego odpowiednio w załącznikach od nr 4 do nr 9 do SIWZ. 13. Ilość mebli przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji wynikać będzie z potrzeb Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany asortyment na okres minimum 24 miesięcy od dnia przyjęcia dostawy, z zastrzeżeniem rozdziału XI SIWZ. 15. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie oraz zamontowanie asortymentu 16. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - miejsca dostaw 17. Parametry asortymentu opisane w załącznikach od nr 4 do nr 9 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, przy czym Zamawiający dopuszcza odchylenie w wymiarze w granicy +/-2 cm od podanych wymiarów, jak i pojedynczego wymiaru. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego tzn. posiadają zgodność w zakresie wymiarów, koloru i innych parametrów funkcjonalnych. 18. Zamawiający wymaga dla szaf klasy A, B i C wskazanych w zadaniu nr 2 - stosownych certyfikatów potwierdzających, że w szafach tych można przechowywać dokumenty niejawne zgodnie z posiadaną klauzulą tajności. 19. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Meble drewniane i siedziska dla KPI Sosnowiec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SI STUDIO Meble Biurowe Sylwia Paszek, ul. Józefowska 76, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96797,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109485,99
Oferta z najniższą ceną: 109485,99 / Oferta z najwyższą ceną: 202485,99
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Szafy metalowe oraz szafy metalowe na broń dla KP I Sosnowiec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJMK Mebel Sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6;, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135656,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147256,83
Oferta z najniższą ceną: 147256,83 / Oferta z najwyższą ceną: 206025,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Meble dla KP I Sosnowiec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SI STUDIO Meble Biurowe Sylwia Paszek, ul. Józefowska 76, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19066,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18597,60
Oferta z najniższą ceną: 18597,60 / Oferta z najwyższą ceną: 39729,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Meble dla KPP Bieruń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJMK Mebel Sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4928,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5708,43
Oferta z najniższą ceną: 5708,43 / Oferta z najwyższą ceną: 12546,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Meble dla KMP Jaworzno
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SI STUDIO Meble Biurowe Sylwia Paszek, ul. Józefowska 76, 40-145 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35087,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36237,03
Oferta z najniższą ceną: 34834,83 / Oferta z najwyższą ceną: 87699,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - Meble KMP Zabrze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJMK Mebel Sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21863,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23809,11
Oferta z najniższą ceną: 23809,11 / Oferta z najwyższą ceną: 79950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.