eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup mebli dla jednostek garnizonu śląskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Katowice: Zakup mebli dla jednostek garnizonu śląskiego.
Numer ogłoszenia: 241739 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli dla jednostek garnizonu śląskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: Zakup mebli dla jednostek garnizonu śląskiego. 2. kody CPV: 39130000-3 Meble 3. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań i obejmuje: 3.1 Zadanie nr 1 - Meble drewniane i siedziska dla KPI Sosnowiec 3.2 Zadanie nr 2 - Szafy metalowe oraz szafy metalowe na broń dla KP I Sosnowiec 3.3 Zadanie nr 3 - Meble dla KP I Sosnowiec 3.4 Zadanie nr 4 - Meble dla KPP Bieruń 3.5 Zadanie nr 5 - Meble dla KMP Jaworzno 3.6 Zadanie nr 6 - Meble KMP Zabrze 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - miejsca dostaw załączniku nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1 załączniku nr 5 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2 załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 3 załączniku nr 7 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 4 załączniku nr 8 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 5 załączniku nr 9 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 6 5. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu dla zadań nr 1 do 6. 6. Podane w załączniku od nr 4 do 9 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji ilości asortymentu stanowią minimum, które Zamawiający na pewno zrealizuje w ramach zamówienia. 7. Ilość dostarczonego asortymentu w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przewidzianą przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a ceną Wybranego Wykonawcy dla danego zadania. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 9. Cena jednostkowa asortymentu dostarczonego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku nr od 4 do 9 do SIWZ - formularzu cenowym. 10. Dostawa asortymentu w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie do dnia 22.12.2014r. 11. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tego samego modelu i o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego wskazanego w wypełnionym w załączniku nr od 4 do 9 do SIWZ -formularzu cenowym. 12. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego odpowiednio w załącznikach od nr 4 do nr 9 do SIWZ. 13. Ilość mebli przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji wynikać będzie z potrzeb Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany asortyment na okres minimum 24 miesięcy od dnia przyjęcia dostawy, z zastrzeżeniem rozdziału XI SIWZ. 15. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie oraz zamontowanie asortymentu 16. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - miejsca dostaw 17. Parametry asortymentu opisane w załącznikach od nr 4 do nr 9 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, przy czym Zamawiający dopuszcza odchylenie w wymiarze w granicy +/-2 cm od podanych wymiarów, jak i pojedynczego wymiaru. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego tzn. posiadają zgodność w zakresie wymiarów, koloru i innych parametrów funkcjonalnych. 18. Zamawiający wymaga dla szaf klasy A, B i C wskazanych w zadaniu nr 2 - stosownych certyfikatów potwierdzających, że w szafach tych można przechowywać dokumenty niejawne zgodnie z posiadaną klauzulą tajności. 19. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że udzieli 24 miesięcy gwarancji liczonej od dnia przyjęcia dostawy złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. W przypadku złożenia oświadczenia o wydłużonym terminie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do złożenia go na odrębnym dokumencie. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że cały oferowany asortyment jest fabrycznie nowy, gatunku I, spełnia normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego odpowiednio w załącznikach od nr 4 do nr 9 do SIWZ złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub odrębnym dokumencie. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku zastosowania prawa opcji cena jednostkowa asortymentu dostarczonego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku nr od 4 do 9 do SIWZ - formularzu cenowym złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że asortyment dostarczony w ramach opcji będzie tego samego producenta tego samego modelu i o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego wskazanego w wypełnionym w załączniku nr od 4 do 9 do SIWZ -formularzu cenowym 5. Załączyć formularz cenowy dla zadania ( od 1 do 6 ) dla którego składa się ofertę. W przypadku braku załączenia formularza cenowego lub załączenie niepodpisanego formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ponieważ jej treść jest niezgodna z treścią SIWZ). 6. Wykonawca składający ofertę dla zadania nr 2 - winien przedłożyć wraz z ofertą Certyfikaty potwierdzające, że dana szafa klasy A, B i C jest przeznaczona do przechowywania dokumentów niejawnych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania zamówienia podwykonawcy/om, a w przypadku gdy powierzenia oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice pokój 747.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice pokój 747.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble drewniane i siedziska dla KPI Sosnowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafy metalowe oraz szafy metalowe na broń dla KPI Sosnowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 5 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarncja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble dla KPI Sosnowiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarncja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble dla KPP Bieruń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 7 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarncja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble dla KMP Jaworzno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 8 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarncja - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble KMP Zabrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 9 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarncja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.