eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice › Wycinka drzew z Parku Miejskiego w Pyskowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Pyskowice: Wycinka drzew z Parku Miejskiego w Pyskowicach
Numer ogłoszenia: 182257 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice - Urząd Miejski , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 3326000, faks 032 3326002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew z Parku Miejskiego w Pyskowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wycinka 731 szt. drzew oraz 177 m2 krzewów z terenu Parku Miejskiego w Pyskowicach - zestawienie drzew i krzewów do usunięcia w zał. nr 5 Wycinkę stosownych drzew należy przeprowadzić do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Do obowiązku wykonawcy należy uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń dotyczących wyłączeń linii napowietrznych (energetycznych, telekomunikacyjnych), zamknięcia ruchu bądź jego ograniczenia. Powyższe należy uwzględnić w kosztorysowaniu cięć w koronach drzew..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - spełniają wymogi zawarte w specyfikacji i ustawie Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza : - wykonali w ciągu ostatnich trzech latach co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wielkością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, których wartość wyniosła minimum 20.000,00 zł brutto każda, - prowadzą działalność gospodarczą o profilu zgodnym z niniejszym zamówieniem, - nie zalegają w opłatach dot. ZUS lub KRUS i US, - posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30.000,00 zł - zatrudniać pracowników posiadających ukończony kurs pilarza.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia powyższych warunków należy złożyć: -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej o profilu działalności zgodnym z niniejszym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -zaświadczenie właściwego naczelnika ZUS lub KRUS i US o braku zaległości w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zgoda na odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 wg zał. nr 2 -oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 wg zał. nr 3 -wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te zostały wykonane należycie. Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie prace, z których każda jest o wartości co najmniej 20.000,00- zł brutto - zał. nr 4 -polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 30.000,00 zł -wykaz i kserokopie kwalifikacji pracowników do wykonywania prac.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Strzelców Bytomskich 3 Pyskowice, pok. nr 310 w godzinach: poniedziałek - środa 9.00 - 15.00, czwartek 9.00-17.00, piątek 9.00-13.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski ul. Strzelców Bytomskich 3 Pyskowice, pok. 107 - Biuro Obsługi Interesantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.