eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Nierytmiczna dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Legnica: Nierytmiczna dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 182101 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy , ul. Witelona 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8523661 do 64, faks 076 8663554.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.legnica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nierytmiczna dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nierytmiczna dostawa paliw płynnych, realizowana w okresie od 31 października 2009 - do 31 października 2012 r. W formie tankowania do zbiorników samochodów służbowych Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 w Chojnowie. Stacja paliw musi zapewnić całodobowe oraz w niedziele i święta tankowanie samochodów i sprzętu silnikowego oraz znajdować się na w mieście Chojnowie lub promieniu do 5 km od siedziby Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3. Opis przedmiotu zamówienia: - olej napędowy /ON/ - kod CPV: 09134100-8 - benzyna bezołowiowa - kod CPV: 09132100-4 Przewidywana ilość zakupionego paliwa : JRG w Chojnowie Nr 3 ON - 10.000 litrów - rocznie Pb 95 - 1.500 litrów - rocznie Faktyczne zużycie zależne będzie od ilości, rodzajów i wielkości zdarzeń, w których będą użyte siły i środki Państwowej Straży Pożarnej. W związku z tym nie ma możliwości określenia minimalnych i maksymalnych ilości paliw, które zostaną zakupione u Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający nie zezwala na powierzenie żadnej części zamówienia podwykonawcom. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 5.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.6 Paliwa winny spełniać wymagania: - Polskich Norm PN-EN 228:2009 benzyna bezołowiowa PN-EN 590:2006 olej napędowy - Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 221 poz. 1441 z 2008r) i posiadać świadectwa jakości. 5.7 Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na sprzedaż paliw płynnych. 5.8 Stacja paliw musi znajdować się w mieście Chojnowie lub promieniu do 5 km od siedziby Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3. 5.9 Dojazd do stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego musi odbywać się tam i z powrotem drogą publiczną zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - w szczególności dla samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 12 t. 5.10 Stacja paliw Wykonawcy musi posiadać warunki do bezpiecznego tankowania oraz wjazdu i wyjazdu zespołów ciągnik samochodowy z naczepą o długości co najmniej 12m oraz samochodów o dopuszczalnej masie nacisku na oś do 11,5t, średnicy zawracania 24m i wysokości pojazdów do 4m. 5.11 Wykonawca musi oferować zarówno etylinę jak i olej napędowy na tej samej stacji. 5.12 Stacja paliw Wykonawcy musi dysponować systemem stałego monitoringu jakości paliw. 5.13 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczanych paliw. W przypadku stwierdzenia złej jakości paliw koszty stosownych badań poniesie Wykonawca. 6. Wymagania organizacyjne. 6.1 Rozliczanie tankowania odbywać się będzie każdorazowo, do faktury miesięcznej będzie dołączany dokument WZ na którym zostanie wpisana data, ilość, rodzaj paliwa, nazwisko kierowcy i podpis potwierdzający pobranie. 6.2 Dopuszcza się stosowanie kart flotowych do przeprowadzania tankowania. 6.3 Oferty cenowe należy sporządzić według załączonego formularza załącznik nr 1 6.4 Ceny muszą być wyrażone w polskich złotych, a kwoty podane zgodnie z obowiązującym w Polsce systemem monetarnym, zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 6.5 Płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie minimum 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury. 6.6 Tankowanie oraz wszystkie wpisy do odpowiednich dokumentów odbywać się będą wyłącznie przez pracownika Wykonawcy. 6. Gwarancje; Przyjmuje się ogólne warunki gwarancji wynikające z Kodeksu Cywilnego 7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków; O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy; 1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny, 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych, 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik Nr 1 1.2 Formularz oświadczenia Wykonawcy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik Nr 2 1.3 Wzór umowy Załącznik Nr 3 1.4 Wykaz wykonanych zamówień (z ostatnich 3 lat) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik Nr 4 1.5 Inne dokumenty 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych Załącznik Nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.legnica.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy,59-220 Legnica,ul. Witelona 2, (I p, Sekretariat ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy,59-220 Legnica, ul. Witelona 2, (I p, Sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.