eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Utrzymanie czystości w okresie zimowym na terenie miasta Wąbrzeźno w latach 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Wąbrzeźno: Utrzymanie czystości w okresie zimowym na terenie miasta Wąbrzeźno w latach 2007/2008
Numer ogłoszenia: 182071 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Wolności 18, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6884500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w okresie zimowym na terenie miasta Wąbrzeźno w latach 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie miasta Wąbrzeźno w okresie zimowym, w latach 2007/2008. Przedmiot zamówienia obejmuje oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota nawierzchni chodników, placów, parkingów i dróg oraz opróżnianie pojemników ( kosze uliczne) z odpadami komunalnymi. Zamawiający wyodrębnił w przedmiocie zamówienia 2 części, których opis znajduje się w pkt. 1.3. SIWZ. Część I - utrzymanie czystości na terenie chodników i opróżnianie koszy ulicznych, Część II - utrzymanie czystości na drogach i parkingach,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.21.11.00 - 90.21.11.00 Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.12.10.00 - Ogólne usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I zamówienia - 1.000,00 zł. Słownie: jeden tysiąc złotych; Część II zamówienia - 2.000,00 zł. Słownie: dwa tysiące złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu - art. 22 Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie ( spółka cywilna i konsorcjum) , spełniający warunki określone w ustawie oraz SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. I. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: Część I zamówienia - posiadać wpis do właściwego rejestru, albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - posiadać zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Wąbrzeźno - zezwolenie, o jakim mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. nr 235, poz. 2008 ze zm.). - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Część II zamówienia - posiadać wpis do właściwego rejestru, albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskali przewidziane prawne zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W szczególności: Część I zamówienia - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca składający ofertę na część I powinien wykonać lub wykonywać minimum jedno zadanie, którego przedmiotem jest, bądź było: Oczyszczanie zimowe - wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic i chodników, obejmujące między innymi odśnieżanie, usuwanie skutków gołoledzi, usuwanie ślizgawicy, o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł, - wykażą się posiadaniem niezbędnych narzędzi i urządzeń umożliwiających wykonanie zadanie. Będą to minimum: ciągnik, przyczepa ciągnikowa, rozsiewacz piasku, samochód śmieciarka - minimum 2 Część II zamówienia - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca składający ofertę na część II powinien wykonać lub wykonywać minimum jedno zadanie, którego przedmiotem jest, bądź było: Oczyszczanie zimowe - wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych, powiatowych lub wojewódzkich, obejmujące między innymi odśnieżanie, usuwanie skutków gołoledzi, usuwanie ślizgawicy, o wartości zadania nie mniejszej niż 50.000,00 zł, - wykażą się posiadaniem niezbędnych narzędzi i urządzeń umożliwiających wykonanie zadanie. Będą to minimum: koparko - ładowarka; samochód ciężarowy + pług; samochód ciężarowy, pług odśnieżny, pług wirowy, 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności: Część I zamówienia - posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ( Ubezpieczenie musi obejmować okres co najmniej związania ofertą. Ubezpieczenie wyłonionego wykonawcy musi obejmować okres trwania umowy). Część II zamówienia - posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ( Ubezpieczenie musi obejmować okres co najmniej związania ofertą. Ubezpieczenie wyłonionego wykonawcy musi obejmować okres trwania umowy). 4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawców do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie z art. 26 ust. 2 Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć: 1.Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) - Załącznik Nr 3A,3B- DOTYCZY WSZYSTKICH WYKONAWCÓW. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: Część I - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niże 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - zezwolenia na odbiór odpadów komunalnych, o jakim mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2005r., Nr 236, poz. 2008) Część II - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: Część I - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okrasie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Sugeruje się, co nie jest bezwzględnie wymagane, aby ww. wykaz sporządzić wg. Załącznika Nr 4a; - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Sugeruje się, co nie jest bezwzględnie wymagane, aby ww. wykaz sporządzić wg. Załącznika Nr 5a; Część II - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okrasie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Sugeruje się, co nie jest bezwzględnie wymagane, aby ww. wykaz sporządzić wg. Załącznika Nr 4b; - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Sugeruje się, co nie jest bezwzględnie wymagane, aby ww. wykaz sporządzić wg. Załącznika Nr 5b; 4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: Część I - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Część II - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wąbrzeźnie ul. Wolności 18 87-200 Wąbrzeźno pok. nr 4 - Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej SIWZ przekazywana jest nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wąbrzeźnie ul. Wolności 18 87-200 Wąbrzeźno pok. nr 7 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości na terenie chodników i opróżnianie koszy ulicznych,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia obejmuje: 1) Oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota nawierzchni chodników i placów w mieście oraz zwalczanie ślizgawicy w porze zimowej, jak również usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku akcji zimowej ( piasku i innych środków używanych przeciwko ślizgawicy) zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 SIWZ - Plan akcji zima. W zależności od warunków atmosferycznych wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do usuwania innych zanieczyszczeń, np. papierów, piachu, liści itp. 2) Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć skrzynie z piaskiem w miejscach wymienionych w załączniku nr 1i 2 do SIWZ. 3) Wykonawca, który złoży ofertę na I część zamówienia zobowiązany będzie do opróżnianie pojemników z odpadami komunalnymi ( kosze uliczne) znajdujących się w miejscach wskazanych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Utrzymanie czystości na terenie chodników i opróżnianie koszy ulicznych powinno odbywać się zgodnie z przepisami: - ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2005r., Nr 236, poz. 2008 ), - UCHWAŁY nr XXX/208/05 Rady Miejskiej w Wąbrzeźnie z dnia 8 czerwca 2005 r.w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Wąbrzeźno i Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie miasta Wąbrzeźno. - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. Nr 62, poz. 627 ze zm.); - ustawa z dnia 27 czerwca 1997r. o odpadach ( Dz.U. z 2001r., Nr 62, poz. 628 ze zm.),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9, 90.21.00.00-2, 90.12.10.00-0, 90.21.20.00-0, 90.21.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości na drogach i parkingach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia obejmuje: 1) Oczyszczanie zimowe obejmuje oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota nawierzchni dróg i parkingów oraz zwalczanie ślizgawicy w porze zimowej, jak również usuwanie zanieczyszczeń powstałych w wyniku akcji zimowej ( piasku i innych środków używanych przeciwko ślizgawicy). Zamówienie realizowane będzie na terenach wymienionych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania zalęgającego na poboczach dróg śniegu, jeśli jego ilość i struktura stwarzać będą utrudnienia komunikacyjne. 3) Jeśli warunki atmosferyczne nie będą wymagały podjęcia takich czynności, jak odśnieżanie, zwalczanie ślizgawicy itp., a na nawierzchni dróg pojawią się inne zanieczyszczenia typu liście, piach, itp. Wykonawca, który złoży ofertę na część II zamówienia zobowiązany będzie do ich usunięcie. 4) Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg wykonawca dosprząta tereny wymienione w załączniku nr 1 i 2 usuwając zanieczyszczenia z okresu zimowego. Utrzymanie czystości na terenie dróg powinno odbywać się zgodnie z przepisami: - ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2005r., Nr 236, poz. 2008 ), - UCHWAŁY nr XXX/208/05 Rady Miejskiej w Wąbrzeźnie z dnia 8 czerwca 2005 r.w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Wąbrzeźno i Regulaminu utrzymania porządku i czystości na terenie miasta Wąbrzeźno. - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. Nr 62, poz. 627 ze zm.) - ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach ( Dz.U. nr 204, poz. 2086, Nr 273 z 2004r., poz. 2703); - załącznikiem nr 1 do zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r. określającego standardy zimowego utrzymania dróg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.20.00-0, 90.21.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.