eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Kędzierzyn-Koźle: Zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu
Numer ogłoszenia: 182044 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu , M. Reja 2a, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4837732, faks 0-77 4837732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wompopole.biuletyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem i szkoleniem personelu w siedzibie zamawiającego podzielona na 10 części: A - Audiometr, B - Aparat USG, C - Aparat EMG, D - Holter EKG, E - Holter ciśnienia, F - Fotel laryngologiczny, G - Oprogramowanie videostroboskopu, H - Defibrylator 2 sztuki. I - Rejestrator EKG J - Miernik tlenku węgla.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00-8, 33.11.23.10-4, 33.12.13.00-7, 33.12.32.10-3, 33.12.10.00-4, 33.19.00.00-2, 33.19.70.00-7, 33.18.21.00-0, 33.12.10.00-4, 33.12.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Deklaracja zgodności CE producenta, 2. Wpis / zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oferta - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 3. formularz spełnienia warunków technicznych - załącznik nr 7 ( od A do J, 4. parafowany wzór umowy - załącznik nr 8.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a/ zmiany nie dotyczą treści oferty na podstawie której dokonano wyboru oferty, b/ wydłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wompopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu ul. Mikołaja Reja 2A 47-220 Kędzierzyn-Koźle pok. 417.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu ul. Mikołaja Reja 2A 47-220 Kędzierzyn-Koźle pok. 403.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A -Audiometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: audiometr kliniczny wyposażony w dwa niezależne kanały do badania słuchu i trwałego zapamiętywania wprowadzonych danych z zestawem komputerowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B- Aparat USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat wykonany w technologii całkowicie cyfrowej, wielozadaniowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C-aparat EMG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wersja przenośna na laptopie, 2 kanałowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.13.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D- holter EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system do analizy EKG metodą Holtera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie E-Holter ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie umożliwiające pomiar i rejestrację ciśnienia krwi oraz częstotliwości rytmu serca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie F - fotel laryngologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotel regulowany elektrycznie, wielopozycyjny, dla pacjenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie G - Oprogramowanie videostroboskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: medyczny system komputerowy do prowadzenia elektronicznej ewidencji - wielomodułowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie H - defibrylator - 2 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 sztuki, urządzenie półautomatyczne, do montażu na ścianie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie I - Rejestrator EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rejestrator pracujący w 3 trybach: standardowy, przedłużony, 12 kanałowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie J- Miernik tlenku węgla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do pomiaru CO w powietrzu wydychanym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.