Kędzierzyn-Koźle: Zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu
Numer ogłoszenia: 182044 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu , M. Reja 2a, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4837732, faks 0-77 4837732.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wompopole.biuletyn.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem i szkoleniem personelu w siedzibie zamawiającego podzielona na 10 części: A - Audiometr, B - Aparat USG, C - Aparat EMG, D - Holter EKG, E - Holter ciśnienia, F - Fotel laryngologiczny, G - Oprogramowanie videostroboskopu, H - Defibrylator 2 sztuki. I - Rejestrator EKG J - Miernik tlenku węgla.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00-8, 33.11.23.10-4, 33.12.13.00-7, 33.12.32.10-3, 33.12.10.00-4, 33.19.00.00-2, 33.19.70.00-7, 33.18.21.00-0, 33.12.10.00-4, 33.12.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Deklaracja zgodności CE producenta, 2. Wpis / zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oferta - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 3. formularz spełnienia warunków technicznych - załącznik nr 7 ( od A do J, 4. parafowany wzór umowy - załącznik nr 8.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a/ zmiany nie dotyczą treści oferty na podstawie której dokonano wyboru oferty, b/ wydłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wompopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Mikołaja Reja 2A
47-220 Kędzierzyn-Koźle
pok. 417.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu ul. Mikołaja Reja 2A 47-220 Kędzierzyn-Koźle pok. 403.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A -Audiometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: audiometr kliniczny wyposażony w dwa niezależne kanały do badania słuchu i trwałego zapamiętywania wprowadzonych danych z zestawem komputerowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B- Aparat USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat wykonany w technologii całkowicie cyfrowej, wielozadaniowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C-aparat EMG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wersja przenośna na laptopie, 2 kanałowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.13.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D- holter EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system do analizy EKG metodą Holtera.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie E-Holter ciśnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie umożliwiające pomiar i rejestrację ciśnienia krwi oraz częstotliwości rytmu serca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie F - fotel laryngologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fotel regulowany elektrycznie, wielopozycyjny, dla pacjenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie G - Oprogramowanie videostroboskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: medyczny system komputerowy do prowadzenia elektronicznej ewidencji - wielomodułowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie H - defibrylator - 2 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 sztuki, urządzenie półautomatyczne, do montażu na ścianie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie I - Rejestrator EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rejestrator pracujący w 3 trybach: standardowy, przedłużony, 12 kanałowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie J- Miernik tlenku węgla.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do pomiaru CO w powietrzu wydychanym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej 58 wraz z odwodnieniem i utwardzeniem terenu wokół
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
- Dostawa sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 16 zadań częściowych
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formie "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie modernizacji przepompowni ścieków [...]
- Remont pokrycia dachu w Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu ul. Skarbowa 2
- Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. "Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
- Dostawy sprzętu medycznego lamp zabiegowych sufitowych bezcieniowych, defibrylatora i aparatu Ambu dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Gminnej Przychodni w Dąbrowie Chełmińskiej
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- EOP.332.18.24 DOSTAWA DEFIBRYLATORA AED SZKOLENIOWEGO
więcej: Ultrasonokardiografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.