eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Usługa wykonania Projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Giżycko: Usługa wykonania Projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku
Numer ogłoszenia: 181892 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Obwodowa 6, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299171, faks 087 4299170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikgizycko.bipfirma.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania Projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy instalacji ATSO na Oczyszczalni Ścieków w Giżycku, tj. zaprojektowanie: 1. 2-ch zbiorników ATSO o pojemności ok. 166m3 każdy, połączonych szeregowo, jako trzeci ciąg technologiczny istniejącej instalacji (2 ciągi po 2 zbiorniki) z rurociągami łączącymi wraz z armaturą, z elementami regulacji poziomu i temperatury, z izolacją rurociągów i zbiorników, z możliwością przełączenia na 2 ciągi po 3 zbiorniki połączone szeregowo. 2. Zbiornika wielofunkcyjnego osadu (poj. ok. 1200 m3) składającego się z: 1) komory z osadem przed ATSO, 2) Komory z osadem po ATSO, 3) Komory z osadem po ATSO, przed wirówkami, 3. Instalacji odzysku ciepła z rozbudowanego węzła ATSO. 4. Rozbudowa i przebudowa istniejących rurociągów technologicznych instalacji ATSO umożliwiających wpięcie nowo projektowanych urządzeń istniejącego uzbrojenia. 5. Pozostałe obiekty i prace (np. programistyczne) związane z realizacją obiektów w punktach 1-3. 1) Wpięcie w istniejący system sterowania i wizualizacji znajdujący się na Oczyszczalni Ścieków wraz z rozbudową oprogramowania. 2) Rozbudowa szaf sterowniczych. 3) Rozbudowa systemu dezodoryzacji znajdującego się na Oczyszczalni Ścieków (wpięcie w istniejący układ lub jego rozbudowa). Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego w okresie do dnia wygaśnięcia rękojmi za wady dla robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji. Dokumentację projektową należy opracować w komplecie składającym się z następujących opracowań: 1. Projekt budowlano-wykonawczy (tom I - projekt budowlany, tom II - projekt wykonawczy) wszystkich niezbędnych branż w 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (pliki pdf), w tym: a) Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko. b) Decyzja o warunkach zabudowy, c) Opis techniczny, d) Rysunki techniczne, obliczenia i inne opracowania niezbędne do realizacji zadania. e) Niezbędne uzgodnienia branżowe. f) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2. Raport oddziaływania na środowisko (jeżeli konieczność jego sporządzenia wynika z decyzji z punktu 1 ppkt. a). 3. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski po 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (plik pdf), 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie ath lub innym umożliwiającym otwarcie w programie Norma Standard w. 4.45, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (edytowalnej w MS Word), Obowiązkiem Wykonawcy jest: 1) Uzyskanie, wymaganych przepisami szczegółowymi niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i uzgodnień wynikających z toku prowadzonego postępowania, sporządzenie kompletnego wniosku pozwolenia na budowę. 2) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych. Zamówienie należy wykonać w terminie do 31.12.2014 r. z tym, że procedura oceny oddziaływania na środowisko powinna zostać zakończona prawomocną decyzją w terminie do 10.09.2014 r. Teren Oczyszczalni Ścieków nie jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może opisywać materiałów i urządzeń przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu materiałów i urządzeń i nie można ich opisać za pomocą dokładnych określeń, wtedy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy - lub równoważny (z dokładnym opisem). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia o kompletności we wszystkich wymaganych branżach dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot umowy oraz oświadczenia, że dokumentacja została wykonana w sposób zgodny z wymogami ustawy Prawo budowlane. W zakresie nadzoru autorskiego Wykonawca, na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest do niezwłocznego udzielania informacji, wyjaśnień dotyczących wykonanej dokumentacji projektowej, kontrolowania budowy po wcześniejszym powiadomieniu go przez Zamawiającego pisemnie bądź telefonicznie. Wszystkie prace projektowe będą zgodne z przepisami prawa obowiązującymi na dzień odbioru dokumentacji, w szczególności z: 1) ustawą z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, , wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz 2072 z późn. zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389), 4) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zmianami).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej instalacji autotermicznej tlenowej stabilizacji osadów (ATSO), z których co najmniej jedna jest obecnie eksploatowana, dla oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości min. 4000m3/dobę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, dopuszczalne w świetle umowy i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku: a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu prawidłowego wykonania zrealizowanej części umowy, b) zgłoszenia przez Wykonawcę lub inny podmiot wniosku o ogłoszenie upadłości lub likwidację Wykonawcy, c) Wykonawca opóźnia się w wykonaniu prac a opóźnienie trwa dłużej niż 3 tygodnie. 3. Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 2, powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. 4. Prawo odstąpienia od umowy może zostać zrealizowane nie później niż do dnia sporządzenia protokołu odbioru. 5. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają z: a) okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawarcia umowy lub są korzystne dla Zamawiającego, b) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, c) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy a zostanie uznane przez Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie spowoduje wstrzymanie prac projektowych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zmiana danych teleadresowych obu stron wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku braku powiadomienia wszelkie pisma wysłane na adres i numer faksu wskazane z niniejszej umowie uznaje się za skutecznie doręczone

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikgizycko.bipfirma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 6, pok. 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp., z o.o., 11-500 Giżycko, ul. Obwodowa 6, pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, Priorytet I Gospodarka Wodno - Ściekowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.