eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługi w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w administracji Infrastruktury JW 4938 w 2015 r. w m. Radom, Grójec, Sochaczew, Musuły i Borzęcin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Radom: Usługi w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w administracji Infrastruktury JW 4938 w 2015 r. w m. Radom, Grójec, Sochaczew, Musuły i Borzęcin
Numer ogłoszenia: 18188 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 414834 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 6511500, faks 48 6511300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w administracji Infrastruktury JW 4938 w 2015 r. w m. Radom, Grójec, Sochaczew, Musuły i Borzęcin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w administracji Infrastruktury JW 4938 w 2015 r. w. m. Radom, Grójec, Sochaczew, Musuły i Borzęcin. II. ZAKRES STOSOWANIA Specyfikacja Techniczna stanowi część dokumentów przetargowych i należy je stosować w realizacji zlecenia obejmującego wykonanie robót opisanych w punkcie III. III. ZAKRES ROBÓT 1.Prace wewnętrzne:1 )naprawy tynków zewnętrznych i wewnętrznych;2) naprawy ścianek działowych; 3) malowanie pomieszczeń i elewacji;4) demontaż i wykonanie sufitów podwieszonych;5) naprawy okładzin ceramicznych posadzkowych i ściennych oraz wymiana okładzin 6) uzupełnienie, renowacja, cyklinowanie i lakierowanie parkietów, cokołów, listew przyściennych, opasek drzwiowych, listew obramowujących stolarkę parapetów drewnianych i progów oraz wymiana odbojnic;7) naprawa posadzek kamiennych, dywanowych, lastriko, PCV wraz z cokolikami oraz ewentualna wymiana i przygotowanie podłoża;8) naprawa stolarki/ślusarki okiennej i drzwiowej ( wymiana naprawa okuć, regulacji, wymiana oszklenia skrzydeł);9) malowanie stolarki okiennej i drzwiowej;10) wykonanie ścianek działowych;11) montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej;12) demontaż i montaż zabudów stałych;13) naprawa wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego;14) naprawa wymiana instalacji i osprzętu sanitarnego;15) usuwanie awarii sieci wodociągowych, kanalizacyjnych elektrycznych;16) usuwanie awarii węzłów cieplnych i kotłowni; 17 )prace budowlane po usuniętych awariach instalacyjnych;18) naprawa hydroizolacji, izolacji termicznych i akustycznych;2. Prace zewnętrzne:1) naprawy i malowanie: elewacji, ogrodzeń, wrót drewnianych i metalowych, parapetów, elementów instalacji sanitarnych i innych drobnych elementów budowlanych;2) naprawy pokryć dachowych i obróbek blacharskich, instalacji odgromowych;3) naprawy nawierzchni dróg i chodników;4) naprawy i wymiany ogrodzeń metalowych, krat okiennych i drzwiowych, barier ochronnych, zapór parkingowych, wrót garażowych; 5) naprawa i wymiana elementów balustrad schodowych i tarasowych; 6) naprawa i wymiana opasek zewnętrznych przy budynkach; 7) naprawa obiektów małej architektury;8) czyszczenie rynien i rur spustowych, usuwanie śniegu z połaci dachowej, usuwanie sopli lodu i nawisów śnieżnych oraz inne roboty budowlano-instalacyjne zlecone przez Zamawiającego po uzgodnieniu z Wykonawcą. 3.Wymieniony zakres robót dotyczy wszystkich obiektów pozostających w administracji Infrastruktury Jednostki Wojskowej 4938. 4.Z uwagi na trudny do przewidzenia - szczegółowy zakres robót konserwacyjnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia robót nieujętych w powyższym zestawieniu (o zbliżonym charakterze i zakresie) w ramach zawartej umowy. IV. SPOSÓB ROZLICZENIA 1. Podstawą rozliczenia ww. robót będą Katalogi Nakładów Rzeczowych, Kosztorysowe Normy Nakładów Rzeczowych, Katalogi Scalonych Nakładów Rzeczowych a w przypadku braku nakładów - kalkulacje własne do uzgodnienia z Zamawiającym przed wykonaniem roboty.2.Jednostkowe ceny materiałów (M) i pracy sprzętu (S) nie stanowiącego własności Zamawiającego - według cen zakupu materiałów, jednak nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja w ramach systemu SEKOCENBUD dla danego obszaru i okresu realizacji lub w przypadku braku w tym wydawnictwie określonej pozycji materiałowej- na podstawie przedłożonych faktur nabycia poszczególnych materiałów, pod warunkiem dołożenia należytej staranności w zakresie zakupu, po cenach najniższych (zaakceptowanych przez Zamawiającego), bez obniżenia ich jakości. Dopuszcza się dla elementów/materiałów wytworzonych przez Zamawiającego lub zakupionych przed podpisaniem umowy na rozliczenie go na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego wartości ustalonej w drodze negocjacji z Wykonawcą. V.WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT 1.Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonania poszczególnych robót, zgodność ilości robót z zakresem zlecenia i przedmiarem;2.Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym;3.W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym a wpłynie to negatywnie na jakość elementu obiektu, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi na koszt Wykonawcy; 4.Zabezpieczenie terenu obiektu. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu obiektu w okresie trwania realizacji prac konserwacyjnych, aż do zakończenia odbioru ostatecznego robót 5.Ochrona przeciwpożarowa. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany przez odpowiednie przepisy na terenie remontowanego obiektu. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym, jako rezultat realizacji robót przez personel Wykonawcy. 6.Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska. 7.Roboty należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. VI. MATERIAŁY 1. Źródła uzyskania materiałów. a) Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje z materiałów własnych lub powierzonych przez Zamawiającego. b) Przed planowanym wykorzystaniem materiałów własnych przeznaczonych do realizacji robót Wykonawca przedstawi szczegółowe informacje dotyczące tych materiałów wraz z odpowiednimi świadectwami. 2. Przechowywanie i składowanie materiałów. Wykonawca zapewni aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zanieczyszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwość do robót i były dostępne do kontroli przez inspektora sprawującego nadzór. 3.Materiały nie odpowiadające wymaganiom. Materiały nie odpowiadającego wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu remontowanego obiektu. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego przyjęciem i nie zapłaceniem. 4.Materiały z rozbiórki. Materiały uzyskane z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest przekazać do miejsca wskazanego przez Zleceniodawcę. VII.SPRZĘT 1.Wykonawca zobowiązany jest do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu, na jakość wykonywanych robót. 2.Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Będzie on zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi użytkowania. VIII.KONTROLA JAKOŚCI ROBÓT1. Celem kontroli robót jest osiągnięcie założonej, jakości robót. 2.Wykonawca jest odpowiedzialny za pełna kontrolę robót i jakości materiałów. 3.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa, że wszystkie stosowane urządzenia i sprzęt posiadają ważną legalizacje.4. Certyfikaty i deklaracje.1) Zamawiający dopuszcza do użycia tylko te materiały, które posiadają: a)certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych; b)deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną; 2)Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone. 5.Dokumenty realizacji robót konserwacyjnych obejmują: 1)zlecenie; 2)kosztorys ofertowy; 3)protokół wprowadzenia; 4)protokół odbioru robót; 5)protokoły z narad i ustaleń. IX.OBMIAR ROBÓT 1.Obmiar robót będzie określać faktyczny zakres wykonywanych robót zgodnie z przedmiarem robót w jednostkach ustalonych w kosztorysie. Obmiaru dokonuje wykonawca po powiadomieniu inspektora o zakresie obmierzanych robót co najmniej 3 dni przed tym terminem. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilościach podanych w przedmiarze nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót. X. ODBIÓR ROBÓT 1.Roboty podlegają następującym etapom odbioru:1)odbiorowi robót zanikających i ulegających zakryciu; 2)odbiorowi końcowemu;3)odbiorowi ostatecznemu; 2.Odbiorowi robót zanikających i ulegających zakryciu. 1)Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu polega na finalnej ocenie ilości i jakości wykonanych, które w dalszym procesie ulegają zakryciu. 2)Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamowania ogólnego postępu robót. 3.Odbiór końcowy robót.1)Odbiór końcowy polega na finalnej ocenie rzeczywistego wykonania robót w odniesieniu do ich ilości i jakości. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego będzie zgłaszana przez Wykonawcę na piśmie. Odbiór końcowy dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów, wyników pomiarów i badań oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót ze zleceniem i przedmiarem robót. W toku odbioru końcowego komisja zapozna się z realizacją ustaleń przyjętych w trakcie odbiorów robót zanikających ulegających zakryciu, zwłaszcza w zakresie wykonania robót uzupełniających i robót poprawkowych. W przypadku niewykonania robót poprawkowych i uzupełniających, komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru. W przypadku stwierdzenia przez komisję, że jakość robót nieznacznie odbiega od wymaganej normy i nie ma większego wpływu na cechy eksploatacyjne obiektu komisja dokona odbioru i dokona potrąceń. 2)Podstawowym dokumentem do dokonania odbioru ostatecznego robót jest protokół odbioru końcowego robót sporządzony wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty: a)Protokół odbioru robót zanikowych ;b)Wyniki pomiarów kontrolnych i badań; c)Deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów; d)Protokoły odzysku materiałów z rozbiórki ;e)Obmiar robót.3)W przypadku gdy według komisji roboty pod względem przygotowania dokumentacyjnego nie będą gotowe do odbioru ostatecznego, komisja w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczony ponowny termin odbioru ostatecznego robót. Termin wykonania robót poprawkowych i robót uzupełniających wyznaczy komisja..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlano-Usługowa Wiatrobud II Jan Wiatrak, Paweł Wiatrak s.c., ul. Limanowskiego 47, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215089,62

  • Oferta z najniższą ceną: 215089,62 / Oferta z najwyższą ceną: 249774,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.