eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługi w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w administracji Infrastruktury JW 4938 w 2015 r. w. m. Radom, Grójec, Sochaczew, Musuły i Borzęcin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Radom: Usługi w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w administracji Infrastruktury JW 4938 w 2015 r. w. m. Radom, Grójec, Sochaczew, Musuły i Borzęcin.
Numer ogłoszenia: 414834 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 6511500, faks 48 6511300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w administracji Infrastruktury JW 4938 w 2015 r. w. m. Radom, Grójec, Sochaczew, Musuły i Borzęcin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w administracji Infrastruktury JW 4938 w 2015 r. w. m. Radom, Grójec, Sochaczew, Musuły i Borzęcin.II.ZAKRES STOSOWANIA Specyfikacja Techniczna stanowi część dokumentów przetargowych i należy je stosować w realizacji zlecenia obejmującego wykonanie robót opisanych w punkcie III.III.ZAKRES ROBÓT 1.Prace wewnętrzne:1)naprawy tynków zewnętrznych i wewnętrznych;2)naprawy ścianek działowych;3)malowanie pomieszczeń i elewacji;4)demontaż i wykonanie sufitów podwieszonych;5)naprawy okładzin ceramicznych posadzkowych i ściennych oraz wymiana okładzin 6)uzupełnienie, renowacja, cyklinowanie i lakierowanie parkietów, cokołów, listew przyściennych, opasek drzwiowych, listew obramowujących stolarkę parapetów drewnianych i progów oraz wymiana odbojnic;7)naprawa posadzek kamiennych, dywanowych, lastriko, PCV wraz z cokolikami oraz ewentualna wymiana i przygotowanie podłoża;8)naprawa stolarki/ślusarki okiennej i drzwiowej ( wymiana naprawa okuć, regulacji, wymiana oszklenia skrzydeł);9)malowanie stolarki okiennej i drzwiowej;10)wykonanie ścianek działowych;11)montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej;12)demontaż i montaż zabudów stałych;13)naprawa wymiana instalacji i osprzętu elektrycznego;14)naprawa wymiana instalacji i osprzętu sanitarnego;15)usuwanie awarii sieci wodociągowych, kanalizacyjnych elektrycznych;16)usuwanie awarii węzłów cieplnych i kotłowni; 17)prace budowlane po usuniętych awariach instalacyjnych;18)naprawa hydroizolacji, izolacji termicznych i akustycznych;2.Prace zewnętrzne:1)naprawy i malowanie: elewacji, ogrodzeń, wrót drewnianych i metalowych, parapetów, elementów instalacji sanitarnych i innych drobnych elementów budowlanych;2)naprawy pokryć dachowych i obróbek blacharskich, instalacji odgromowych;3)naprawy nawierzchni dróg i chodników;4)naprawy i wymiany ogrodzeń metalowych, krat okiennych i drzwiowych, barier ochronnych, zapór parkingowych, wrót garażowych; 5)naprawa i wymiana elementów balustrad schodowych i tarasowych; 6)naprawa i wymiana opasek zewnętrznych przy budynkach; 7)naprawa obiektów małej architektury;8)czyszczenie rynien i rur spustowych, usuwanie śniegu z połaci dachowej, usuwanie sopli lodu i nawisów śnieżnych oraz inne roboty budowlano-instalacyjne zlecone przez Zamawiającego po uzgodnieniu z Wykonawcą.3.Wymieniony zakres robót dotyczy wszystkich obiektów pozostających w administracji Infrastruktury Jednostki Wojskowej 4938. 4.Z uwagi na trudny do przewidzenia - szczegółowy zakres robót konserwacyjnych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia robót nieujętych w powyższym zestawieniu (o zbliżonym charakterze i zakresie) w ramach zawartej umowy. IV. SPOSÓB ROZLICZENIA 1.Podstawą rozliczenia ww. robót będą Katalogi Nakładów Rzeczowych, Kosztorysowe Normy Nakładów Rzeczowych, Katalogi Scalonych Nakładów Rzeczowych a w przypadku braku nakładów - kalkulacje własne do uzgodnienia z Zamawiającym przed wykonaniem roboty.2.Jednostkowe ceny materiałów (M) i pracy sprzętu (S) nie stanowiącego własności Zamawiającego - według cen zakupu materiałów, jednak nie wyższe niż średnie ceny publikowane przez Ośrodek Wdrożeń Ekonomiczno-Organizacyjnych Budownictwa Promocja w ramach systemu SEKOCENBUD dla danego obszaru i okresu realizacji lub w przypadku braku w tym wydawnictwie określonej pozycji materiałowej- na podstawie przedłożonych faktur nabycia poszczególnych materiałów, pod warunkiem dołożenia należytej staranności w zakresie zakupu, po cenach najniższych (zaakceptowanych przez Zamawiającego), bez obniżenia ich jakości. Dopuszcza się dla elementów/materiałów wytworzonych przez Zamawiającego lub zakupionych przed podpisaniem umowy na rozliczenie go na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego wartości ustalonej w drodze negocjacji z Wykonawcą. V.WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT 1.Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonania poszczególnych robót, zgodność ilości robót z zakresem zlecenia i przedmiarem;2.Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym;3.W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym a wpłynie to negatywnie na jakość elementu obiektu, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi na koszt Wykonawcy; 4.Zabezpieczenie terenu obiektu.Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu obiektu w okresie trwania realizacji prac konserwacyjnych, aż do zakończenia odbioru ostatecznego robót 5.Ochrona przeciwpożarowa. Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy wymagany przez odpowiednie przepisy na terenie remontowanego obiektu. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym, jako rezultat realizacji robót przez personel Wykonawcy. 6.Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska. 7.Roboty należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. VI.MATERIAŁY 1.Źródła uzyskania materiałów. a) Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje z materiałów własnych lub powierzonych przez Zamawiającego.b) Przed planowanym wykorzystaniem materiałów własnych przeznaczonych do realizacji robót Wykonawca przedstawi szczegółowe informacje dotyczące tych materiałów wraz z odpowiednimi świadectwami.2.Przechowywanie i składowanie materiałów.Wykonawca zapewni aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zanieczyszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwość do robót i były dostępne do kontroli przez inspektora sprawującego nadzór.3.Materiały nie odpowiadające wymaganiom.Materiały nie odpowiadającego wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu remontowanego obiektu. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego przyjęciem i nie zapłaceniem.4.Materiały z rozbiórki. Materiały uzyskane z rozbiórki Wykonawca zobowiązany jest przekazać do miejsca wskazanego przez Zleceniodawcę. VII.SPRZĘT 1.Wykonawca zobowiązany jest do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu, na jakość wykonywanych robót. 2.Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Będzie on zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi użytkowania.VIII.KONTROLA JAKOŚCI ROBÓT1.Celem kontroli robót jest osiągnięcie założonej, jakości robót. 2.Wykonawca jest odpowiedzialny za pełna kontrolę robót i jakości materiałów. 3.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa, że wszystkie stosowane urządzenia i sprzęt posiadają ważną legalizacje.4.Certyfikaty i deklaracje.1)Zamawiający dopuszcza do użycia tylko te materiały, które posiadają:a)certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych; b)deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną;2)Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone.5.Dokumenty realizacji robót konserwacyjnych obejmują: 1)zlecenie;2)kosztorys ofertowy;3)protokół wprowadzenia;4)protokół odbioru robót; 5)protokoły z narad i ustaleń.IX.OBMIAR ROBÓT 1.Obmiar robót będzie określać faktyczny zakres wykonywanych robót zgodnie z przedmiarem robót w jednostkach ustalonych w kosztorysie. Obmiaru dokonuje wykonawca po powiadomieniu inspektora o zakresie obmierzanych robót co najmniej 3 dni przed tym terminem. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilościach podanych w przedmiarze nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót. X. ODBIÓR ROBÓT 1.Roboty podlegają następującym etapom odbioru:1)odbiorowi robót zanikających i ulegających zakryciu;2)odbiorowi końcowemu;3)odbiorowi ostatecznemu; 2.Odbiorowi robót zanikających i ulegających zakryciu. 1)Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu polega na finalnej ocenie ilości i jakości wykonanych, które w dalszym procesie ulegają zakryciu.2)Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamowania ogólnego postępu robót.3.Odbiór końcowy robót.1)Odbiór końcowy polega na finalnej ocenie rzeczywistego wykonania robót w odniesieniu do ich ilości i jakości. Całkowite zakończenie robót oraz gotowość do odbioru końcowego będzie zgłaszana przez Wykonawcę na piśmie. Odbiór końcowy dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów, wyników pomiarów i badań oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót ze zleceniem i przedmiarem robót. W toku odbioru końcowego komisja zapozna się z realizacją ustaleń przyjętych w trakcie odbiorów robót zanikających ulegających zakryciu, zwłaszcza w zakresie wykonania robót uzupełniających i robót poprawkowych. W przypadku niewykonania robót poprawkowych i uzupełniających, komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru. W przypadku stwierdzenia przez komisję, że jakość robót nieznacznie odbiega od wymaganej normy i nie ma większego wpływu na cechy eksploatacyjne obiektu komisja dokona odbioru i dokona potrąceń. 2)Podstawowym dokumentem do dokonania odbioru ostatecznego robót jest protokół odbioru końcowego robót sporządzony wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego. Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty:a)Protokół odbioru robót zanikowych;b)Wyniki pomiarów kontrolnych i badań;c)Deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów;d)Protokoły odzysku materiałów z rozbiórki;e)Obmiar robót.3)W przypadku gdy według komisji roboty pod względem przygotowania dokumentacyjnego nie będą gotowe do odbioru ostatecznego, komisja w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczony ponowny termin odbioru ostatecznego robót. Termin wykonania robót poprawkowych i robót uzupełniających wyznaczy komisja..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w administracji Infrastruktury JW 4938 w 2015 r. w. m. Radom, Grójec, Sochaczew, Musuły i Borzęcin, które mogą być zwiększone max. 50% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.500,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia co najmniej trzech dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie załącznik nr 4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie załącznik nr 4.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust l pkt 1- 4 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 24 ust 1, 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy -Prawo zamówień publicznych załącznik nr 6 do SIWZ. 4.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy - załączniki nr 2 i 3. 5.Wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga załączenia dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone załącznik nr 7do SIWZ. W odniesieniu do robót budowlanych nadal wykonywanych dowody poświadczenia muszą być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy art. 26 ust. 2e. 7. Kserokopię wniesienia wadium w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 8.Pełnomocnictwo w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja udzielona na wykonanie robót konserwacyjno - budowlanych - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w szczególności następujących nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 1: 1)ograniczenia przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Zamawiający nie mógł tego wcześniej przewidzieć;2)przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym;3)zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego. 3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu:1)uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć;2)z powodu okoliczności siły wyższej.5.Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938 ul. Sadków 9, 26-603 Radom, Budynek Sztabu pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938 ul. Sadków 9, 26-603 Radom, Budynek Sztabu pokój nr 242 Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.