eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych i parkingów na terenie miasta Iławy w sezonie zimowym 2009/2010. Postępowanie znak OO-341/29/09

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Iława: Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych i parkingów na terenie miasta Iławy w sezonie zimowym 2009/2010. Postępowanie znak OO-341/29/09
Numer ogłoszenia: 181723 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350142 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych w ciągach pasów drogowych i parkingów na terenie miasta Iławy w sezonie zimowym 2009/2010. Postępowanie znak OO-341/29/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych i parkingów częściach: zadnie I - północ i zadanie II - południe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: 1) zadanie I- zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych i parkingów położonych w północnej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1,2,3,4,5,6, do projektu umowy dla zadania I. 2) zadanie II- zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych i parkingów położonych w południowej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1a,2a,3a, 4a, 5a, 6a do projektu umowy dla zadania II. 3. Zakres prac obejmuje: 1) Przygotowanie (zakup i magazynowanie) i zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiałów do usuwania śliskości w ilościach zapewniających należyte wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że w akcji zimowej w sezonie 2008/2009 zużyto następujące ilości materiałów: 20% mieszanki soli z piaskiem - 200 ton, piasku - 100 ton dla każdego zadania. 2) Zimowe utrzymanie chodników, parkingów dla zadania I i II poprzez: a) Odśnieżanie, usuwanie oblodzeń, ściąganie błota pośniegowego - rozumie się przez to usunięcie śniegu z nawierzchni przeznaczonej do utrzymania. Śnieg z chodników należy usuwać w stronę zieleńca a w przypadku chodników biegnących wzdłuż jezdni śnieg należy pryzmować na chodniku wzdłuż krawężnika drogowego. b) Odśnieżanie przejść dla pieszych - polega na całkowitym usunięciu śniegu z nawierzchni zarówno chodnika jak również z jezdni na całej długości i szerokości przejścia uwzględniając wysepki rozdzielające jezdnie. Śnieg z przejścia należy pryzmować 0,5 m od wyznaczonych przejść na chodniku wzdłuż krawężnika drogowego. c) Wywóz spryzmowanego śniegu z przejść dla pieszych. d) Odśnieżanie miejsc w jezdni, w których parkowanie pojazdów jest dopuszczone (zatok parkingowych) polega na usunięciu masy śnieżnej umożliwiając parkowanie pojazdów. e) W przypadku ciągłych opadów śniegu obowiązkiem Wykonawcy jest ciągłe i systematyczne odśnieżanie powierzonego terenu ze śniegu, usuwanie muld i zasp śniegowych. f) Zwalczanie śliskości zimowej, usuwanie oblodzeń - należy przez to rozumieć utrzymanie szorstkości poprzez zastosowanie piasku. g) Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej przez siedem dni w tygodniu oraz pełnienie dyżurów związanych z zimowym utrzymaniem. Numer telefonu sieci telefonii komórkowej zostaje podany do publicznej wiadomości. h) W okresie zimowym Wykonawca realizuje również zadania związane z opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody. i) Zabezpieczenie ok. 25 m3 piasku w celu udostępnienia mieszkańcom z osiedli domów jednorodzinnych na posypywanie chodników (rozwiezienie w wyznaczone przez Zamawiającego miejsca) dla zadania I i II. Wykaz chodników, placów i parkingów dla zadania I został zamieszczony w załączniku nr 1,2,3, do projektu umowy. Wykaz chodników, placów i parkingów dla zadania II został zamieszczony w załączniku nr 1a,2a,3a do projektu umowy 3) Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody, usługa obejmuje dla zadania I i II: a) opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na psie odchody z częstotliwością trzy razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i piątek, b) uzupełnianie worków do pojemników na psie odchody, c) oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w promieniu 2m, d) ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, e) informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy, f) Ilość i lokalizację koszy dla zadania I zamieszczono w załączniku nr 4 do projektu umowy. Ilość i lokalizację koszy dla zadania II zamieszczono w załączniku nr 4a do projektu umowy 4) Oczyszczanie chodników, parkingów - dla zadania I i II: prace polegające na oczyszczaniu należy rozpocząć jeżeli w ciągu kolejnych 3 dni wystąpią korzystne warunki atmosferyczne (brak opadów śniegu, temperatura powyżej +5oC itp.). Pod pojęciem oczyszczania należy rozumieć prace polegające na oczyszczaniu chodników, przejść dla pieszych i parkingów z zalegających zanieczyszczeń (piasku itp.) przy użyciu zamiatarek mechanicznych oraz mechaniczne i ręczne zbieranie zanieczyszczeń takich jak: butelki, puszki, papier, folie, kartony, wyłamane przez wiatr gałęzie oraz inne zanieczyszczenia. Przy oczyszczaniu mechanicznym należy uwzględnić doczyszczanie ręczne odcinków, gdzie oczyszczanie mechaniczne było niemożliwe. Usługę związaną z oczyszczaniem chodników, parkingów, placów należy wykonywać zgodnie z załącznikiem nr 1,1a, 3,3a do projektu umowy. 4. Wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi będzie płatne w cyklach miesięcznych na podstawie wykonanych i odebranych usług. Podstawą do wynagrodzenia będzie protokół odbioru usług sporządzony przez Wykonawcę w obecności Zamawiającego. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane . 6. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną z wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 7. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wówczas wypełnia formularze ofertowe na części, na które składa ofertę. 8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wypełniając wzór nr 4 dane podwykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6, 90.60.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 411823.36 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie I- zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych i parkingów położonych w północnej części miasta

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowy Zakład Usługowo-Produkcyjny i Handlowy SPOMER Sp. z o.o., ul. Biskupska 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 224.295,29
  • Oferta z najniższą ceną: 224.295,29 oferta z najwyższą ceną: 224.295,29
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie II- zimowe utrzymanie chodników, przejść dla pieszych i parkingów położonych w południowej części miasta

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EKO Sp. z o.o., ul. Biskupska 7, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 187.528,07
  • Oferta z najniższą ceną: 187.528,07 oferta z najwyższą ceną: 187.528,07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.