eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa aparatury medycznejzestaw narzędzi chirurgicznych do zabiegów torakoskopowych, lupy chirurgiczne, kolumna torakoskopowa, stymulatory, kardiomonitory wraz z centralą oraz łóżka dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecini

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Szczecin: Dostawa aparatury medycznej: zestaw narzędzi chirurgicznych do zabiegów torakoskopowych, lupy chirurgiczne, kolumna torakoskopowa, stymulatory, kardiomonitory wraz z centralą oraz łóżka dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 181587 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej: zestaw narzędzi chirurgicznych do zabiegów torakoskopowych, lupy chirurgiczne, kolumna torakoskopowa, stymulatory, kardiomonitory wraz z centralą oraz łóżka dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 2 PAM w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej: zestaw narzędzi chirurgicznych do zabiegów torakoskopowych, lupy chirurgiczne, kolumna torakoskopowa, stymulatory, kardiomonitory wraz z centralą oraz łóżka. Wielkość zamówienia netto: 426.025,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.44.11 - 33.11.44.11 Oryginalny kod CPV: 33.40.00.00 - Przyrządy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy Oryginalny kod CPV: 33.15.82.10 - Stymulatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.10 - Stymulatory Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: a) w przypadku złożenia ofert na wszystkie zadania: 12 780,75 zł (słownie: dwanaście tysięcy siedemset osiemdziesiąt złotych 75/100) b) w przypadku złożenia oferty na poszczególne zadania: Nr zadania Kwota wadium w zł 1. 2 730,00 2. 742,80 3. 3 141,45 4. 360,00 5. 4 906,50 6. 900,00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie co najmniej jednego zamówienia na każde zadanie, którego przedmiotem była dostawa odpowiadająca swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 2 SIWZ) 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wysokość posiadanych środków finansowych, bądź zdolność kredytową na wartość nie mniejszą, niż wartość brutto złożonej oferty - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 3 SIWZ); 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do druku oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.1.2 - 1.5), składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy do sporządzenia wykazu dostaw mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 2 do druku oferty. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw (referencje) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz którego dostawy były realizowane. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia: 4.1. Dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP oferowanego wyrobu zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93, poz.896), tj. a/ deklaracji zgodności b/ certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną c/ kopii zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. 4.2. Dokumenty wymienione w ppkt 4.1 lit. b) i c) należy złączyć wówczas, gdy są wymagane zgodnie z przepisami art. 22, art. 52 i art. 54 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. 4.3. Szczegółowego opisu w języku polskim oferowanego wyrobu. Opis powinien zawierać nazwę producenta wyrobu, numer katalogowy oraz pełny zakres informacji o oferowanym wyrobie a w szczególności informacje dotyczące parametrów technicznych wyrobu wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawcy mogą w tym celu wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 3 do druku oferty. Uwaga: Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4.1 powinny stanowić załączniki do formularza szczegółowego opisu oferowanego wyrobu. 5. Inne dokumenty 5.1.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie: 5.1.1. gotówki - kopia przelewu 5.1.2. gwarancji lub poręczeń - kopia tych dokumentów. Oryginał należy złożyć w Kasie Zamawiającego 5.2. Załącznik cen jednostkowych - załącznik nr 4 do druku ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 Pomorskiej Akademii Medycznej, 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13, budynek C..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESTAW NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DO ZABIEGÓW TORAKOSKOPOWYCH - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DO ZABIEGÓW TORAKOSKOPOWYCH - 1 sztuka. Wielkość zamówienia netto: 91.000,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.44.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LUPY CHIRURGICZNE - 4 SZTUKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LUPY CHIRURGICZNE - 4 SZTUKI. Wielkość zamówienia netto: 24.760,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.40.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOLUMNA TORAKOSKOPOWA - 1 SZTUKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOLUMNA TORAKOSKOPOWA - 1 SZTUKA. Wielkość zamówienia netto: 104.715,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STYMULATORY ZEWNĘTRZNE JEDNOKOMOROWE - 2 SZTUKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STYMULATORY ZEWNĘTRZNE JEDNOKOMOROWE - 2 SZTUKI. Wielkość zamówienia netto: 12.000,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KARDIOMONITORY WRAZ Z CENTRALĄ - 4 SZTUKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KARDIOMONITORY WRAZ Z CENTRALĄ - 4 SZTUKI. Wielkość zamówienia netto: 163.550,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ŁÓŻKA DO INTENSYWNEJ TERAPII Z ELEKTRYCZNIE REGULOWANYMI POZYCJAMI - 2 SZTUKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁÓŻKA DO INTENSYWNEJ TERAPII Z ELEKTRYCZNIE REGULOWANYMI POZYCJAMI - 2 SZTUKI. Wielkość zamówienia netto: 30.000,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.