Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Lublin: roboty budowlane, polegające na wymianie pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezową, na budynkach nr 11, 12 kompleks wojskowy nr 1006 w Hrubieszowie,
Numer ogłoszenia: 181448 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, fax 081 7183501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane, polegające na wymianie pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezową, na budynkach nr 11, 12 kompleks wojskowy nr 1006 w Hrubieszowie,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - roboty budowlane, polegające na wymianie pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezową, na budynku nr 11, kompleks wojskowy nr 1006 w Hrubieszowie. szczegółowy zakres robót określa: Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1a, do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 1b do SIWZ. Zadanie nr 2 - roboty budowlane, polegające na wymianie pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezową, na budynku nr 12, kompleks wojskowy nr 1006 w Hrubieszowie. szczegółowy zakres robót określa: Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2a, do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 2b do SIWZ. Przy wykonywaniu prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004r., w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71, poz. 649 z 2004r.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, t.j. prowadzą działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wartość robót winna wynosić minimum 100 000,00zł netto; osoba wyznaczona przez wykonawcę na kierownika robót musi posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie VII SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kosztorys ofertowy - oddzielnie dla każdego budynku - sporządzony metodą uproszczoną obejmujący wszystkie pozycje z przedmiarów robót - jako załącznik nr 1 do oferty. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do oferty. 3.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 3 do oferty. 4.Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako załącznik nr 4 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winny być załączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego przedsiębiorcę z osobna. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - jako załącznik nr 5 do oferty. 6.Kserokopie: uprawień budowlanych do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do samorządu zawodowego - dla osoby wyznaczonej na Kierownika robót - jako załączniki nr 6.1, 6.2, itd. do oferty. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - co najmniej jednej (1) roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( przy przestrzeganiu wymagań określonych w warunkach udziału wykonawcy w postępowaniu określonych w ppkt 2 pkt VI SIWZ) - jako załącznik nr 7 do oferty. 8.Dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty wskazane w załączniku nr 7 do oferty, zostały wykonane należycie - jako załączniki nr 8.1, 8.2, itd. do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarzad Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój 116. Opłata za SIWZ wynosi 10,82 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarzad Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, pokój 103 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - roboty budowlane, polegające na wymianie pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezową, na budynku nr 11, kompleks wojskowy nr 1006 w Hrubieszowie. szczegółowy zakres robót określa: Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1a, do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 1b do SIWZ. Przy wykonywaniu prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004r., w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71, poz. 649 z 2004r.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - roboty budowlane, polegające na wymianie pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezową, na budynku nr 12, kompleks wojskowy nr 1006 w Hrubieszowie. szczegółowy zakres robót określa: Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 2a, do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 2b do SIWZ. Przy wykonywaniu prac polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004r., w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71, poz. 649 z 2004r.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa żłobka w Pierzchnicy"
- "Podwyższenie biostabilizatorów "
- "Budowa świetlicy wiejskiej w m. Babinek"
- Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku w Gminie Niedźwiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Niedźwiada
- Modernizacji łazienek wraz z instalacją elektryczną w Szkole Podstawowej nr 300 im. Wandy Rutkiewicz przy ul. Gubinowskiej 28/30" cz. 1
- Budowa samodzielnej pojedynczej kancelarii leśnictwa Brzeźce
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.