eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bieruniu przy ul. A. Mielęckiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Bieruń: Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bieruniu przy ul. A. Mielęckiego
Numer ogłoszenia: 181334 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107442 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bieruniu przy ul. A. Mielęckiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Andrzeja Mielęckiego dzielnica Czarnuchowice w Bieruniu Nowym. Rozbudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej obejmuje budowę odcinka kanalizacji sanitarnej od istniejącej studni kanalizacyjnej do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Andrzeja Mielęckiego w Bieruniu Nowym na działkach nr 388/60, 389/60, 362/57 i 363/57 Zestawienie długości i głównych materiałów instalacyjnych potrzebnych do zrealizowania zamówienia: 1 - Kolektor grawitacyjny z rur PVC-U klasy S DN 160x4,7 mm (SDR34, SN8) z wydłużonym kielichem, L= 150,00 m, 2 - Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego DN 425mm - 2 kpl. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny ujmie: 1)Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń i innych obiektów sąsiadujących z terenem budowy, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu) i po zakończeniu prac. 2)Zagospodarowanie i ochronę placu budowy, wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę; 3)Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie; 4)Zamknięcia, wyłączenia instalacji elektrycznych; 5)Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót; 6) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych ( straż, pogotowie itp.); 7)Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie budowy (dojazd); 8)Wykonanie badań i sprawdzeń wynikających ze STWiORB, nie ujętych w przedmiarze robót; 9)Obsługę geodezyjną i wznowienie ewentualnie zniszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych; 10)Zlecanie nadzorów specjalistycznych właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty; 11)Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem na zakończenie prac oświadczenia władających daną posesją o przywróceniu stanu pierwotnego na posesji; 12)Zlecenie nadzoru geotechnicznego uprawnionemu geologowi nad wszystkimi pracami ziemnymi i posadowieniowymi; 13)Wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej Zamawiającemu nie później niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy; 14)Usuwanie awarii urządzeń powstałych w wyniku prowadzenia robót. INFORMACJE DODATKOWE: W celu dokonania prawidłowej wyceny zakresu prac, do obowiązków wykonawcy należy dokładna analiza wszystkich dokumentacji projektowych, rysunków, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów robót. Klasyfikacja CPV : 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i energetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównanie terenu, 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. Warunki i wymagania: Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( tekst jednolity Dz. U. 2010.138.935): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. W trakcie realizacji inwestycji należy: Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 7 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa AB-S Adam Barański, ul. Urbańczyka 1/29, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44712,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28705,62

  • Oferta z najniższą ceną: 28705,62 / Oferta z najwyższą ceną: 59735,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.