Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Leszno: Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008
Numer ogłoszenia: 181320 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-655292559; 0-655294528, fax 065 5294528.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.leszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie od podpisania umowy do 15 kwietnia 2008 roku. Zadanie zostało opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem nr 42/2001 Wojewody Wielkopolskiego z dnia 12 listopada 2001 r. w sprawie ustalenia rodzajów środków , jakie mogą być używane na ulicach, placach i drogach publicznych oraz warunków ich stosowania ( Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego nr 139 poz. 2763 ). Zakres robót obejmuje usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg mieszaniną piasku i soli , oraz odśnieżanie dróg na terenie powiatu leszczyńskiego. Zarząd Dróg Powiatowych zapewnia pługi, zawieszenia , piaskarki , piaskarko-solarkę, lampy pulsujące. ( na piaskarki ) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych , wielkość i zakres poszczególnych części został opisany w załączniku nr I Informacje dotyczące ofert częściowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 33.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach (załącznikach) zawartych w Instrukcji dla Wykonawców. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na usługę samochodem na który miałaby być zamontowana piaskarka STRATOS, winien przedstawić oświadczenie , że kierowca w/w samochodu ukończył szkolenie i posiada doświadczenie w zakresie obsługi piaskarki model STRATOS firmy Schmidt lub doświadczenie w zakresie obsługi piaskarki równoważnej. 2. Doświadczenie zawodowe Na środki transportu Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien posiadać doświadczenie zawodowe o charakterze porównywalnym z zakresem opisanym w pkt. II.I.3 w minimum 1 sezonie zimowym w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 3. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować przynajmniej jednym środkiem transportu lub sprzętem wymienionym poniżej: SPRZĘT: - ładowarka o pojemności łyżki min. 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min. 3,0 , - spycharka (z możliwością przemieszczania z zestawem niskopodwoziowym), - równiarka, - koparko-ładowarko-spycharka o mocy minimum 100 kM do odśnieżania dróg, TRANSPORT: - ciągnik rolniczy pod pług ciągnikowy lekki, - ciągnik rolniczy pod pług ciągnikowy średni, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 t do 10,0 t - pod pług zamawiającego, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 t do 10,0 t z minimalną długością skrzyni ładunkowej 5 m - pod piaskarkę, - sam. cięż. skrzyniowy lub wywrotka o ład. 8 do 12 t. z min. dł. skrzyni 6 m. z możliwością montażu w kabinie kierowcy urządzeń sterujących pod piaskarkę model STRATOS , - samochód ciężarowy wraz z piaskarką Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią załącznika nr 2 , 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony formularz cenowy. 4. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z numerami telefonów i wymaganym oświadczeniem zgodnie z pkt. III.2).1 5. Wykaz prac zgodnie z pkt. III.2).2 - zał. nr 4 6. Wykaz sprzętu i środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca zgodnie z pkt. III.2).3 ( na formularzu cenowym zał. nr 3 )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdp.leszno.pl lub w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lesznie pl. Kościuszki 4 , pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:15, miejsce: pokój nr 2 Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie pl. Kościuszki 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min. 3,0 m.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT , oraz w stawce za godzinę dyżuru netto + podatek VAT Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 3 szt. w/w ładowarek. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę. W/w opis dotyczy części 1,2,3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa spycharką (z możliwością przemieszczania z zestawem niskopodwoziowym).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT . Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. spycharek. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę. W/w opis dotyczy części 4 i 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa równiarką.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 3 szt. równiarek Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę. W/w opis dotyczy częsci 6,7,8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa koparko-ładowarko-spycharką o mocy minimum 100 kM do odśnieżania dróg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 7 koparko-ładowarko-spycharek o mocy min. 100 kM. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę, w/w opis dotyczy części 9,10,11,12,13,14,15,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ciągnik rolniczy pod pług ciągnikowy lekki (pług zamawiającego).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT, oraz w stawce za 1 godzinę dyżuru netto + podatek VAT Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 5 ciągników rolniczych pod pług lekki. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną. W/w opis dotyczy części 16,17,18,19,20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Ciągnik rolniczy pod pług ciągnikowy średni ( pług zamawiającego).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto + podatek VAT, oraz w stawce za 1 godzinę dyżuru netto + podatek VAT Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 ciągnik rolniczy pod pług średni. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 ton do 10,0 ton - pod pług zamawiającego ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto + podatek VAT, oraz w stawce za 1 godzinę dyżuru netto + podatek VAT Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 7 szt. w/w samochodów pod pług . Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. W/w opis dotyczy częsci 22,23,24,25,26,27,28.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6 ton do 10 ton z minimalną długością skrzyni ładunkowej 5 m. - pod piaskarkę zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto + podatek VAT, oraz w stawce za 1 godzinę dyżuru netto + podatek VAT Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. w/w samochodów pod piaskarkę . Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. W/w opis dotyczy części 29 i 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ład. 8 do 12 ton z minimalną dł. skrzyni 6 m. z możliwością montażu w kabinie kierowcy urządzeń sterujących pod piaskarkę model STRATOS (piaskarka zamawiającego).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto + podatek VAT, oraz w stawce za 1 godzinę dyżuru netto + podatek VAT Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 samochód pod w/w piaskarkę. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Samochód ciężarowy wraz z piaskarką wykonawcy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto + podatek VAT, oraz w stawce za 1 godzinę dyżuru netto + podatek VAT Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. w/w samochodów z piaskarką wykonawcy . Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. W/w opis dotyczy części 32 i 33.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- zakup oprogramowania antywirusowego wraz z oprogramowaniem do inwentaryzacji sprzętu w zakresie udostępnienia prawa licencji użytkowania
- Budowa ul. Szybowników w Lesznie
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatu leszczyńskiego
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.