eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie i remonty dróg wewnętrznych w Dzielnicy Praga Północ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Warszawa: Utrzymanie i remonty dróg wewnętrznych w Dzielnicy Praga Północ
Numer ogłoszenia: 181179 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143418 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, faks 022 5900215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i remonty dróg wewnętrznych w Dzielnicy Praga Północ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remonty dróg wewnętrznych w Dzielnicy Praga Północ w Warszawie. W zakres prac będących przedmiotem zamówienia wchodzi: 1. remont terenu wewnątrzosiedlowego przy ulicy Pl. Hallera nr 5 - polegający na rozebraniu starej nawierzchni z płyt chodnikowych 35/35 pokrytych nakładką asfaltową i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej BHT koloru szarego grubości 6 cm, 2. remont terenu wewnątrzosiedlowego przy ulicy Szymanowskiego nr 5A - polegający na rozebraniu starej nawierzchni z płyt chodnikowych 35/35 pokrytych nakładką asfaltową i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej BHT koloru szarego grubości 6 cm, 3. remont terenu wewnątrzosiedlowego przy ulicy Jagiellońskiej nr 56 - polegający na rozebraniu starej nawierzchni z płyt chodnikowych 35/35 pokrytych nakładką asfaltową i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej BHT koloru szarego grubości 6 cm, oraz rozebraniu nawierzchni jezdni z kamienia polnego przykrytego nakładką asfaltową 3cm i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej BHT koloru grafitowego gr. 8, 4. remont terenu wewnątrzosiedlowego przy ulicy Brechta nr 14 - polegający na rozebraniu starej nawierzchni z płyt chodnikowych 35/35 pokrytych nakładką asfaltową i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej BHT koloru szarego grubości 6 cm, oraz rozebraniu nawierzchni jezdni z kamienia polnego przykrytego nakładką asfaltową 3cm i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej BHT koloru grafitowego gr. 8, oraz wymianę studzienki kanalizacyjnej. Szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe, jakościowe, warunki wykonania i odbioru robót określają: 1) szkic sytuacyjny z zaznaczonym przewidywanym zakresem robót dla terenu wewnątrzosiedlowego przy Pl. Hallera 5 wraz z przedmiarem robót, 2) szkic sytuacyjny z zaznaczonym przewidywanym zakresem robót dla terenu wewnątrzosiedlowego przy ulicy Szymanowskiego 5A wraz z przedmiarem robót, 3) szkic sytuacyjny z zaznaczonym przewidywanym zakresem robót dla terenu wewnątrzosiedlowego przy ulicy Jagiellońskiej 56 wraz z przedmiarem robót, 4) szkic sytuacyjny z zaznaczonym przewidywanym zakresem robót dla terenu wewnątrzosiedlowego przy ulicy Brechta 14 wraz z przedmiarem robót, 5) specyfikacja techniczna opracowana dla utrzymania i remontów dróg wewnętrznych, 6) wzór umowy. Zasady wykonywania robót 1. Remonty czterech terenów wewnątrzosiedlowych przy ulicach Pl. Hallera 5, Jagiellońska 56, Szymanowskiego 5A, Brechta 14 zostaną zlecone osobno na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego oraz kosztorysu ofertowego Wykonawcy, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia wykonania robót tj. do dnia 30 września 2010 roku. 2. Podstawą do realizacji części zamówienia będzie protokół wprowadzenia sporządzony przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy, w którym określony będzie zakres prac i termin ich wykonania. Materiały użyte do realizacji zadania muszą posiadać stosowne atesty oraz świadectwa dopuszczenia. 3. Roboty muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami dotyczącymi warstw bitumicznych , podbudów , robót brukarskich itp. Wymagania techniczne: - materiały użyte do budowy muszą mieć stosowne certyfikaty , atesty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz odpowiednie deklaracje zgodności producenta z normami , aprobatą techniczną itp. - roboty powinny być prowadzone z zachowaniem zasad bezpieczeństwa ruchu , BHP i PPOŻ. - zagęszczenie podbudowy pod nawierzchnię powinno odpowiadać normowym wskaźnikom zagęszczenia. Odbiór robót 1. Podstawą do rozliczeń części zamówienia będzie protokół odbioru robót określonych w protokóle wprowadzenia. 2. Rozliczenie wykonanych robót, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na zasadach określonych w umowie. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu przed odbiorem przedmiotu zamówienia : - szkicu powykonawczego z zaznaczonymi wszystkimi elementami robót, - wszystkich badań laboratoryjnych , stosownych certyfikatów , atestów , świadectw dopuszczenia. Odbiór robót zostanie dokonany komisyjnie z udziałem zainteresowanych stron po uprzednim zgłoszeniu zamawiającemu przez Wykonawcę gotowości do odbioru zadania. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność z poleceniami inspektora nadzoru. Uwaga: Roboty będą realizowane według zasad określonych w projekcie umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo DROG BET, ul. Wysockiego 2/260, 03-369 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303756,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 238021,55

  • Oferta z najniższą ceną: 238021,55 / Oferta z najwyższą ceną: 317670,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.