eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont posadzek, wymiana stolarki drzwiowej, likwidacja zawilgocenia, roboty malarskie w magazynie żywnościowym - bud. Nr 12 WT Łomża

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Białystok: Remont posadzek, wymiana stolarki drzwiowej, likwidacja zawilgocenia, roboty malarskie w magazynie żywnościowym - bud. Nr 12 WT Łomża
Numer ogłoszenia: 180494 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133082 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 39, faks 85 749 88 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont posadzek, wymiana stolarki drzwiowej, likwidacja zawilgocenia, roboty malarskie w magazynie żywnościowym - bud. Nr 12 WT Łomża.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont posadzek, wymiana stolarki drzwiowej, likwidacja zawilgocenia, roboty malarskie w magazynie żywnościowym - bud. Nr 12 WT Łomża UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa : przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przyjęta w opisach technologia i materiały wskazując producentów określa wymagania techniczne. Dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji zadania: 1.Prace prowadzone będą w obiekcie znajdującym się na terenie Warsztatów Technicznych w Łomży. 2.Praca w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy jest możliwa tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez użytkownika i kierownika Infrastruktury 25 WOG w Białymstoku. 3.Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 15.00. 4.Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedstawi kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie robót na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia. 5.Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w realizacji zadania. 6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 7.Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r.(Dz.U. Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót. 8.Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 9.Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać roboty zanikające i ulegające zakryciu do odbiorów częściowych. 10.Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 11.Wykonawca powinien wstępnie posegregować materiały pochodzące z rozbiórki według rodzaju i grupy. Materiały, które są surowcami wtórnymi (złom) Wykonawca powinien przekazać do Sekcji Obsługi Infrastruktury w Łomży za odpowiednim dokumentem przekazania. 12. Materiały nie nadające się do powtórnego użycia lub wbudowania mają być wywiezione z terenu jednostki i zagospodarowane zgodnie z ustawą o odpadach na koszt Wykonawcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany S.C. Sawicki Lech, Piechowicz Wojciech, ul. Chabrowa 16, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101464,27

  • Oferta z najniższą ceną: 101464,27 / Oferta z najwyższą ceną: 144932,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.