eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Modernizację kotłowni łącznie z wymianą pieca c.o. w UP Opatów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-21

Lublin: Modernizację kotłowni łącznie z wymianą pieca c.o. w UP Opatów
Numer ogłoszenia: 180355 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146679 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację kotłowni łącznie z wymianą pieca c.o. w UP Opatów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji kotłowni łącznie z wymianą pieca c.o. w Urzędzie Pocztowym Opatów, obejmujące swoim zakresem: - wykonanie prac ogólnobudowlanych w kotłowni wynikających z przepisów dotyczących wymagań technicznych (dostosowanie do obowiązujących przepisów: wykładzin ściennych i podłogowych, drzwi wejściowych do kotłowni, otworu okiennego), - wymianę kotła gazowego o mocy 260 kW na kocioł gazowy niskotemperaturowy o mocy 120 kW z palnikiem gazowym, - modernizację instalacji technologicznej kotłowni, - dostosowanie instalacji elektrycznej kotłowni do obowiązujących przepisów, - przebudowę czopucha spalinowego i dostosowanie go do nowego kotła. Na przedmiot zamówienia składa się zakres rzeczowy robót opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w n/w dokumentach: 1. Projekt Budowlano-Wykonawczy w branży budowlanej, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Projekt Budowlano-Wykonawczy w branży sanitarnej, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Projekt Budowlano-Wykonawczy w branży elektrycznej, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w branży sanitarnej, stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w branży elektrycznej, stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. 7. Przedmiar robót - branża budowlana, stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. 8. Przedmiar robót - branża sanitarna, stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. 9. Przedmiar robót - branża elektryczna, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera - Wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: - 45331110-0 - instalowanie kotłów, - 45111109-9 - roboty w zakresie burzenia, - 45262522-6 - roboty mularskie, - 45320000-6 - roboty izolacyjne, - 45421130-4 - instalowanie drzwi i okien, - 45410000-4 - tynkowanie, - 45431100-8 - kładzenie terakoty, - 45431200-9 - kładzenie glazury, - 45442100-8 - roboty malarskie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO - TERM s.c. Paweł Węska Jarosław Żak, ul. Paderewskiego 29a/2,, 25-017 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108112,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122054,94

  • Oferta z najniższą ceną: 101423,28 / Oferta z najwyższą ceną: 147981,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.