eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Usługa ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Granicznej 21-23

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Dąbrowa Górnicza: Usługa ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Granicznej 21-23
Numer ogłoszenia: 180191 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 118507 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o., Aleja Zagłębia Dąbrowskiego, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, fax 032 2689022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: os. prawna w zw. z art.3.1 pkt.3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Granicznej 21-23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego będącego siedzibą Urzędu Miejskiego, Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej zlokalizowanego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Graniczna 21-23, na działkach: 52/1, 53/2, 53/3, 70/1 oraz 126. Usługa pełniona całodobowo przez 4 pracowników w godz. pracy ww. instytucji oraz 3 pracowników w pozostałych godzinach i w dniach, w których ww. instytucje są nieczynne. Na każdej zmianie konieczne jest zatrudnienie przynajmniej 1 pracownika z licencją I stopnia. Pracownicy pełniący nadzór i kontrolę z ramienia Wykonawcy posiadać muszą licencję II stopnia. Usługa dotyczy nieruchomości o powierzchni 35.154 m2 (teren nieogrodzony), w tym budynków o powierzchni około 12.000 m2 -7 kondygnacyjnego oraz ochronę osób znajdujących się w obiekcie w obrębie Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego. Ochroną objęte są również budowle (parkingi, drogi wewnętrzne, zieleń) oraz urządzenia i wyposażenie (kamery, szlabany, kosz naśmieci, stojaki na rowery, ławki, kwietniki, oznakowanie pionowe dróg wewnętrznych) znajdujące się na ww. działkach. Przedmiot zamówienia obejmuje również drobne prace porządkowe w okresie zimowym. Zakres i sposób ochrony mienia i osób określa art. 3 ust. 1 a), b) ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. oraz Instrukcja dozoru i ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Granicznej 21-23. Informacje dla Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia, a także obiektu, w którym ma być realizowany przedmiot zamówienia - potrzebne dla prawidłowego sporządzenia oferty: I. Harmonogram pracy pracowników ochrony: Poniedziałek 700 do 1700 - 4 pracowników Wtorek 700 do 1600 - 4 pracowników Środa 700 do 1600 - 4 pracowników Czwartek 700 do 1700 - 4 pracowników Piątek 700 do 1600 - 4 pracowników W pozostałych godzinach oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy - 3 pracowników. Na każdej zmianie konieczne jest wyznaczenie dowódcy zmiany posiadającego licencję I stopnia, natomiast nadzór i kontrolę z ramienia Wykonawcy sprawować mogą pracownicy posiadający licencję II stopnia. Pracownicy posiadający ww. uprawnienia ponosić odpowiedzialność za pracę wszystkich pracowników na nadzorowanej zmianie. II. W ramach drobnych prac porządkowych pracownicy ochrony zatrudnieni na poszczególnych zmianach albo inni pracownicy Wykonawcy, według jego woli) zobowiązani będą do utrzymania w okresie zimowym podjazdu do obiektu od ulicy Granicznej oraz dojścia do wejścia głównego Urzędu Miejskiego w stanie umożliwiającym w każdych warunkach atmosferycznych bezpieczny dojazd pojazdów uprzywilejowanych, policji Państwowej, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego, wozu bojowego Straży Pożarnej ewentualnie interwencyjnych służb technicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 528000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowe EZT Sp. z o.o., Ul. Modrzewiowa 7, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 528000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 528000.00 / oferta z najwyższą ceną: 822882.24
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.