eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Usługa ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Granicznej 21-23

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Dąbrowa Górnicza: Usługa ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Granicznej 21-23
Numer ogłoszenia: 118507 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o., Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, fax 032 2689022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: os. prawna w zw. z art. 3.1. pkt.3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Granicznej 21-23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego będącego siedzibą Urzędu Miejskiego, Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej zlokalizowanego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Graniczna 21-23, na działkach: 52/1, 53/2, 53/3, 70/1 oraz 126. Usługa pełniona całodobowo przez 4 pracowników w godz. pracy ww. instytucji oraz 3 pracowników w pozostałych godzinach i w dniach, w których ww. instytucje są nieczynne. Na każdej zmianie konieczne jest zatrudnienie przynajmniej 1 pracownika z licencją I stopnia. Pracownicy pełniący nadzór i kontrolę z ramienia Wykonawcy posiadać muszą licencję II stopnia. Usługa dotyczy nieruchomości o powierzchni 35.154 m2 (teren nieogrodzony), w tym budynków o powierzchni około 12.000 m2 -7 kondygnacyjnego oraz ochronę osób znajdujących się w obiekcie w obrębie Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego. Ochroną objęte są również budowle (parkingi, drogi wewnętrzne, zieleń) oraz urządzenia i wyposażenie (kamery, szlabany, kosz naśmieci, stojaki na rowery, ławki, kwietniki, oznakowanie pionowe dróg wewnętrznych) znajdujące się na ww. działkach. Przedmiot zamówienia obejmuje również drobne prace porządkowe w okresie zimowym. Zakres i sposób ochrony mienia i osób określa art. 3 ust. 1 a), b) ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. oraz Instrukcja dozoru i ochrony fizycznej obiektu Centrum Administracyjnego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Granicznej 21-23. Informacje dla Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia, a także obiektu, w którym ma być realizowany przedmiot zamówienia - potrzebne dla prawidłowego sporządzenia oferty: I. Harmonogram pracy pracowników ochrony: Poniedziałek 700 do 1700 - 4 pracowników Wtorek 700 do 1600 - 4 pracowników Środa 700 do 1600 - 4 pracowników Czwartek 700 do 1700 - 4 pracowników Piątek 700 do 1600 - 4 pracowników W pozostałych godzinach oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy - 3 pracowników. Na każdej zmianie konieczne jest wyznaczenie dowódcy zmiany posiadającego licencję I stopnia, natomiast nadzór i kontrolę z ramienia Wykonawcy sprawować mogą pracownicy posiadający licencję II stopnia. Pracownicy posiadający ww. uprawnienia ponosić odpowiedzialność za pracę wszystkich pracowników na nadzorowanej zmianie. II. W ramach drobnych prac porządkowych pracownicy ochrony zatrudnieni na poszczególnych zmianach (albo inni pracownicy Wykonawcy, według jego woli) zobowiązani będą do utrzymania w okresie zimowym podjazdu do obiektu od ulicy Granicznej oraz dojścia do wejścia głównego Urzędu Miejskiego w stanie umożliwiającym w każdych warunkach atmosferycznych bezpieczny dojazd pojazdów uprzywilejowanych, policji Państwowej, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego, wozu bojowego Straży Pożarnej ewentualnie interwencyjnych służb technicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 4 ustawy Pzp w wysokości: 20.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu tj: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp). 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp). 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Posiadać aktualną koncesję właściwego organu na prowadzenie działalności ochroniarskiej. 6. Nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub przedstawić zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Posiadać w firmie wdrożony system zarządzania jakością w zakresie przedmiotu zamówienia. 8. Posiadać system zapewniający kontrolę w czasie rzeczywistym pracowników ochrony oraz zapewniający natychmiastową łączność w przypadku zdarzeń nagłych. 9. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 1.000. 000,00 zł. 10. Wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat lub w okresie działalności jeżeli była krótsza niż 3 lata, Wykonawca realizował zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom polegającym na ochronie fizycznej podobnych obiektów stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartość wykonywanych należycie usług na każdym z 4 przedstawionych obiektów powinna być nie mniejsza niż 600.000,00 zł. netto. 11. Wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł. na określonych w pkt. IX SIWZ warunkach. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Koncesja określająca zakres i formę prowadzenia usług objętych przedmiotem zamówienia. 7. Licencje pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia - dla pracowników nadzorujących i kontrolujących z ramienia Wykonawcy, licencja I stopnia dla pracowników bezpośrednio realizujących usługę. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie pkt. IV. 3. Spełnienie w stopniu minimalnym zapewni kwota w wysokości 70.000,00 zł. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na min. 1.000. 000,00 zł.). 10. Przedstawić dokumenty na potwierdzenie, że w okresie ostatnich trzech lat lub w okresie działalności jeżeli była krótsza niż 3 lata, Wykonawca obsługiwał łącznie przynamniej 4 obiekty z podaniem dat wykonania, zamawiających i rodzaju obiektów oraz załączenia dokumentów (np. referencje dla min. 4 obiektów) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wartość wykonywanych usług na każdym z 4 przedstawionych obiektów powinna być nie mniejsza niż 600.000,00 zł. netto. 11. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych licencji. 12. Certyfikat wdrożonego systemu zarządzania jakością w zakresie przedmiotu zamówienia. 13. Przedstawić dokument lub oświadczenie na potwierdzenie pkt. IV. 8 SIWZ (posiadania systemu zapewniającego kontrolę w czasie rzeczywistym pracowników ochrony oraz zapewniającego natychmiastową łączność w przypadku zdarzeń nagłych). 14. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,8
  • 2. Doświadczenie realizacyjne i jakość świadczonych usług - 0,2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzum.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. w Dąbrowie Górniczej przy ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, pokój nr 3..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. w Dąbrowie Górniczej przy ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.