eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotowice › Wykonanie zespołu nadwozia pożarniczego na dostarczonym podwoziu samochodu Star 244 dla OSP w Kotowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Kotowice: Wykonanie zespołu nadwozia pożarniczego na dostarczonym podwoziu samochodu Star 244 dla OSP w Kotowicach
Numer ogłoszenia: 180037 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Kotowicach , ul. Strażacka 1, 42-310 Kotowice, woj. śląskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zespołu nadwozia pożarniczego na dostarczonym podwoziu samochodu Star 244 dla OSP w Kotowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zespołu nadwozia pożarniczego na dostarczonym podwoziu samochodu Star 244 zgodnie z wymogami ogólnymi KG PSP i CNBOP w Józefowi z czerwca 2002 roku oraz uchwałą Prezydium Zarządu Głównego Związku Ochotniczych Straży pożarnych RP z dnia 20 listopada 2003r a w szczególności obejmuje: Podwozie z kabiną: 1. Podwozie samochodu z kabiną załogową 6 osobową. 2. Wyposażone w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Lampa zespolona z napisem Straż wyposażona w 2 lampy obrotowe i głośnik. 3. Dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie pulsacyjne umieszczone z przodu pojazdu. 4. Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa w układzie miejsc 1 + 1 + 4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy). - montaż dodatkowych stopni wejściowych - montaż nowych atrap przednich - tapicerka miękka na ścianach i suficie, podłoga wyłożona wykładzina antypoślizgowa - fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia - fotele wyposażone w zagłówki i pasy bezpieczeństwa - siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie - zamontowanie poręczy rurowej pomiędzy sekcją a przednimi siedzeniami - zamontowanie specjalnej półki na chełmy pomiędzy częścią dla załogi a siedzeniami kierowcy i dowódcy - zamontowanie specjalnej półki w suficie w środku kabiny zespolonej na drobny sprzęt lub dokumenty - oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, 5. Pojazd wyposażony w gniazdo do ładowania akumulatorów (rozłączalne-komplet). 6. W kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon przewoźny o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz. Radiotelefon i antenę dostarcza zamawiający 7. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego - jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania. 8. Szperacz pogorzeliskowy zamontowany z przodu pojazdu 9. Niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku 10. Kolorystyka - elementy podwozia czarne - błotniki i zderzaki białe - kabina zabudowa czerwone RAL 3000 Zabudowa pożarnicza 1. Wykonana z materiałów odpornych na korozję lub trwale zabezpieczonych przed korozją 2. Dach zabudowy w formie podestu roboczego, w wykonaniu antypoślizgowym, 3. Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym, 4. Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki lub szuflady w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) - nie wyżej niż 1850 mm od poziomu terenu Jeżeli wysokość półki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1,85 m, konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysuniecie podestów musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Sprzęt powinien być rozmieszczony grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii 5. Drabina do wejścia na dach, 6. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami bryzgo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków, 7. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed samoczynnym otwieraniem skrytek, 8. Dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii, 9. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie: - główny wyłącznik oświetlenia skrytek powinien być zainstalowany w kabinie kierowcy, 10. Uchwyty do mocowania sprzętu wg życzenia zamawiającego 11. Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności 12. Szuflady, podesty i tace wystające powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze 13. Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach 14. Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza 15. Zbiornik wody wykonany z materiału odpornego na korozję pojemność min. 2500 litrów - wyposażony w nasadę 75, zawór kulowy do napełniania z hydrantu, instalacja napełniania powinna mieć konstrukcję zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika. Powinien być wyposażony w falochrony i posiadać właz rewizyjny. 16. Autopompę jednozakresową o wydajności minimum 1600 dm3/min. przy ciśnieniu 0,8 Mpa i głębokości ssania 1,5 m, zlokalizowaną z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi. Autopompę dostarcza zamawiający 17. Działko wodne o regulowanej wydajności umieszczone na dachu pojazdu. Przy podstawie działka powinien być zamontowany zawór odcinający. Wydajność działka regulowana : 800 do 1600 dm3/min. Dostarcza zamawiający. 18. Układ wodny zabudowany w taki sposób aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu nie były mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m. 19. Samochód musi być zaopatrzony w linię szybkiego natarcia o długości min. 30 m. na zwijadle. Linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec i korbę do zwijania węża. ( dopuszcza się inny napęd bębna zwijadła np. elektryczny, pneumatyczny). 20. Autopompa musi umożliwiać podanie wody do minimum: - dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, - linii szybkiego natarcia, - działka wodnego. 21. Autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu. 22. W przedziale autopompy muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno -sterownicze pracy pompy: - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, - wyłącznik silnika pojazdu, - kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika. W kabinie kierowcy powinny znajdować się następujące urządzenia kontrolno - pomiarowe: - manometr niskiego ciśnienia, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku. 23. Wszystkie elementy układu wodnego muszą być odporne na korozję. 24. Konstrukcja układu wodnego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie przy użyciu co najwyżej dwóch zaworów. 25. Na wlocie ssawnym pompy musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i dla zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 26. Układ zraszaczy - min. 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy 27. Maszt oświetleniowy z najaśnicami 2000W, wysokość masztu po rozłożeniu od podłoża do reflektora nie mniejsza niż 4,0 m z możliwością sterowania położeniem najaśnic z poziomu trenu. 28. Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności 29. Nowa instalacja elektryczna 24V wyposażona w główny wyłącznik prądu 30. Montaż lampy oświetlenia powierzchni dachu, 31. Montaż lamp obrysowych pojazdu, 32. Montaż lamp odblaskowych bocznych, 33. Fala świetlna osmiosegmentowa 34. Montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej 35. W zabudowie zamontowane nowe lampy tylne zespolone 36. Z tyłu pojazdu pojedyncza lampa niebieska 37. Remont kapitalny silnika 38. Wymiana ogumienia 39. Wymiana materiałów eksploatacyjnych, przegląd podwozia 2). Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV - 34.14.42.10 - Wozy strażackie Wozy strażackie 3). Za transport podwozia przed i po wykonaniu usługi odpowiada Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 1 usługę wykonania zespołu nadwozia pożarniczego o wartości 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, Wykonawca złoży opinię techniczną wydaną przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie k/Otwocka dotyczącą prawidłowości wykonania samochodu ratowniczo - gaśniczego STAR 244 przeznaczonego dla straży pożarnych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1. termin realizacji może ulec skróceniu w przypadku wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, 2. inne zmiany uzasadniające zmianę postanowień umowy: a. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b. możliwa jest zmiana umowy w odniesieniu do oferowanego sprzętu i dopuszczenie wykonania innego sprzętu niż wskazany w ofercie, wyłącznie pod warunkiem wycofania oferowanego sprzętu z produkcji w okresie od dnia złożenia oferty do dnia realizacji zamówienia, po udowodnieniu, iż nowy sprzęt ma parametry nie gorsze niż wskazany w ofercie. 3. Warunki dokonywania zmian: a. inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b. uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, c. forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarki.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Żarki, ul. Kościuszki 15/17, 42-310 Żarki, pokój nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 10:00, miejsce: rząd Miasta i Gminy Żarki, ul. Kościuszki 15/17, 42-310 Żarki, pokój nr 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.