eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Bieżące utrzymanie czystości, porządku, zieleni na nieruchomościach gruntowych administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-05

Kozienice: Bieżące utrzymanie czystości, porządku, zieleni na nieruchomościach gruntowych administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 1798 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411748 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice, ul. Radomska 36, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 614 43 88, faks 48 614 43 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie czystości, porządku, zieleni na nieruchomościach gruntowych administrowanych, zarządzanych przez Zamawiającego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości, porządku i zieleni na nieruchomościach gruntowych administrowanych, zarządzonych przez Zarządzanie Mieniem Komunalnym Gminy Kozienice. 1.Zakres rzeczowy obejmuje: a)Stałe utrzymanie porządku i czystości terenów przylegających do budynków oraz placów, chodników, jezdni, b)Sprzątanie chodników, uliczek wewnątrzosiedlowych po całej szerokości, placów publicznych, dojazdów, ciągów pieszych, placów zabaw w tym - nawierzchni syntetycznej z płytek modułowych, dojść do budynków i altanek śmietnikowych, c)Sprzątanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, zamiatanie, utrzymanie estetyki na terenach przyległych do budynków, d)Usuwanie śmieci z koszy tzw. parkowych znajdujących się przed budynkami oraz przy chodnikach i na placach zabaw, usuwanie śmieci zalegających przy kontenerach na odpady, sprzątanie przyległego terenu do śmietnika, e)Odśnieżanie, oczyszczanie, usuwanie skutków gołoledzi z użyciem piasku na: terenach przy budynkach, chodnikach, dojściach do śmietników oraz klatek schodowych w okresie zimowym, Przy obfitych opadach śniegu Wykonawca ma obowiązek rozpocząć oczyszczanie najpóźniej po 2 godzinach od powstania opadów śniegu, niezależnie od pory dnia czy nocy, f)Stałe utrzymanie drożności odpływu z chodników wody z topniejącego śniegu, lodu lub innych zabrudzeń, g)Utrzymanie czystości na terenach zielonych poprzez: powierzchniowe czyszczenie terenów zieleni z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń w tym zbieranie odpadów foliowych, papierowych i innych nieczystości, usuwanie połamanych drzew i gałęzi, pielęgnacja drzew i krzewów poprzez ich formowanie i odmładzanie, h)Koszenie traw na terenach zielonych, grabienie traw i liści, i)Wyrównywanie - grabienie na placach zabaw nawierzchni piaszczystych, żwirowych z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb. 2.Dodatkowe warunki wykonawcze: a)Roboty należy wykonywać w takiej porze dnia aby nie powodować utrudnień oraz uciążliwej emisji hałasu. b)Koszenie traw na terenach zielonych Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie do 14 dni od momentu otrzymania pisemnego zlecenia. Pisemne zlecenie Zamawiającego na wykonanie koszenia terenów zielonych, dostarczane będzie do siedziby Wykonawcy lub przekazywane będzie przez Zamawiającego - osobie nadzorującej ze strony wykonawcy wskazanej w umowie. Za dzień otrzymania pisemnego zlecenia, uznaje się datę wpływu pisemnego zlecenia do siedziby Wykonawcy lub datę przyjęcia zlecenia przez osobę nadzorującą ze strony Wykonawcy. c)W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek przekazywać każdego dnia roboczego do godz. 14.00 meldunek z zakresu wykonanych prac. d)Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. e)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconych prac z należytą starannością bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji. f)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac z zachowaniem należytej ostrożności tak aby nie naruszać elementów małej architektury, nasadzeń, ogrodzeń. g)Wykonawca odpowiada za uszkodzenie urządzeń sąsiadujących z wykonywanymi usługami. h)W wypadku uszkodzeń lub zniszczeń budowli w toku realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawienia i doprowadzenia do ich stanu poprzedniego. i) Usuwanie i transport na składowisko nieczystości i odpadów, które są wynikiem czynności opisanych w pkt.1. 3.Ponadto na wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z: ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późniejszymi zmianami ), ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013r., poz. 1399 z późniejszymi zmianami), ustawą z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2013r., poz. 1232 z późniejszymi zmianami ). Wykonawca ponosi skutki prawne za ewentualne szkody osób trzecich spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Wyszczególnione rodzaje usług nie stanowią katalogu zamkniętego. Przedmiot zamówienia oraz wymagania dotyczące jego wykonania szczegółowo zostały opisane w rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykaz nieruchomości objętych zamówieniem stanowi załącznik Nr 9/1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212962,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 201042,00 / Oferta z najwyższą ceną: 226800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.