eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Wykonanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Galewice.



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Galewice: Wykonanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Galewice.
Numer ogłoszenia: 179858 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Galewicach, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, fax 062 7838039.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Galewice..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Galewice uchwalonego w 2001 r. Zamówienie należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233). Materiały wejściowe do studium. Organizowanie, gromadzenie materiałów wejściowych do prac nad studium należy do Zamawiającego. Wśród tych materiałów są posiadane opracowania m.in. analiza zmian do studium, inwentaryzacja infrastruktury technicznej, pozostałe studia dot. ochrony środowiska, zabytków, oraz takie które będą przekazywane przez odpowiednie organy i jednostki, w szczególności te właściwe do późniejszego uzgadniania i opiniowania projektu studium ( art. 23 ustawy ). Inne materiały wstępne udostępniane przez Zamawiającego: - rysunek i tekst obowiązującego studium, Ogólne wymogi dla wykonawcy. Przez projekt studium należy rozumieć projekt załącznika do uchwały o której mowa w art. 12 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wymagany zakres projektu studium musi być sporządzony w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ( Dz. U. Nr 118, poz. 1233 ). Stosownie do treści § 14 rozporządzenia projekt studium powinien zawierać : 1) część określającą uwarunkowania, o których mowa w art. 10 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2) część tekstową zawierającą ustalenia określające kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy, a także granice obszarów, o których mowa w art. 10 ust. 2 ustawy, 3) rysunek przedstawiający w formie graficznej ustalenia, określające kierunki zagospodarowania przestrzennego gminy, w tym także wymienione wyżej granice, 4) uzasadnienie zawierające objaśnienia przyjętych rozwiązań oraz syntezę ustaleń projektu studium, 5) wpływ uwarunkowań z art. 10 ust. 1 ustawy na ustalenie kierunków i zasad zagospodarowania przestrzennego gminy, o których mowa w art. 10 ust. 2. Przy zapisie ustaleń części tekstowej studium obowiązują następujące standardy: 1) określenie dopuszczalnego zakresu ograniczenia zmian w strukturze przestrzennej gminy oraz w przeznaczeniu terenów wraz z wytycznymi ich określania w planach miejscowych, 2) określenie kierunków oraz minimalnych i maksymalnych parametrów i wskaźników urbanistycznych, dotyczących zagospodarowania oraz użytkowania terenów uwzględniających wymagania ładu przestrzennego i zrównoważonego rozwoju, wraz ze wskazaniem terenów do wyłączenia spod zabudowy oraz wytycznych do planów miejscowych, 3) ustalenie zasad ochrony środowiska i jego zasobów, ochrony przyrody, krajobrazu kulturowego wraz z wytycznymi do planów miejscowych, 4) ustalenie zasad ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej wraz z wytycznymi do planów miejscowych, 5) określenie kierunków rozwoju systemów komunikacji i infrastruktury technicznej wraz z wytycznymi w zakresie wykorzystania i rozwijania potencjału już istniejących systemów oraz koordynacji lokalnych i ponadlokalnych zamierzeń inwestycyjnych w planach miejscowych. 6) Określenie kierunków i zasad kształtowania rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej, w tym obszarów w których planuje się zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne. Rysunek projektu studium należy sporządzić na kopii mapy topograficznej, pochodzącej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, lub kopii wojskowej mapy topograficznej (w skali od 1:10000.) Rysunek projektu studium powinien zawierać: 1) granice obszaru objętego studium , 2) granice terenów zamkniętych, 3) określenie granic i oznaczenia obiektów i obszarów chronionych na podstawie przepisów odrębnych, a także symbole literowe i numery wyróżniające je spośród innych obszarów, 4) określenie granic obszarów, o których mowa w art. 10 ust. 2 ustawy, a także symbole literowe i numery wyróżniające je spośród innych, 5) oznaczenie wszystkich użytych na rysunku projektu studium oznaczeń i symboli. W związku z obowiązkiem przedstawienia w ofercie harmonogramu rzeczowo - finansowego Zamawiający wnosi o opracowanie harmonogramu uwzględniającego następujące fazy prac planistycznych: Faza 1 - diagnoza zewnętrznej i wewnętrznej sytuacji gminy, Faza 2 - określenie problemów wymagających rozwiązania i uwarunkowań ich rozwiązywania, Faza 3 - określenie polityki przestrzennej gminy w ujęciu długoterminowym i krótkoterminowym, Od projektanta oczekuje się uczestniczenia w czynnościach proceduralnych: udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu studium, uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie studium , ewentualny udział na posiedzeniach Komisji i Rady Gminy. Wykonawca winien przekazać zamawiającemu prace w ilościach: - rysunek kolorowy studium w skali 1:10000 - 2 egz. (w tym jeden egzemplarz sklejony w całość i naklejony na płótno do umieszczenia na ścianie) - studium w formie tradycyjnej - 2 egz., - studium w formie zapisu elektronicznego - 2 płyty CD, - dokumentację formalno - prawną prac planistycznych składającą się materiałów określonych w § 9 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy ( Dz. U. Nr 118, poz. 1233 ) - kpl.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt. VI.1 ppkt 1 następujących dokumentów : - odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do wykonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt VI.1 ppkt 2 następujących dokumentów : 1) zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach urbanistycznych, 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt VI.1 ppkt 3 następujących dokumentów : zaświadczenie lub potwierdzona z oryginałem kopia członkostwa w Izbie Urbanistów, 4. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia pkt VI.1 ppkt 4 złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. 5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum ), zgodnie z art.23 w związku z art. 141 ustawy Pzp zamawiający żąda: 1) wszyscy konsorcjanci winni odrębnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione pkt. VII.1, VII.4. Dokumenty wymienione w pkt VII.2 i VII.3 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, 2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, 3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum, Wykonawcy tworzący Konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, 4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności; oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) 7. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice pok.202.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice pok.208.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.