eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Stare Babice: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 179820 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113002 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Stare Babice. 2.Lokalizacja oraz charakterystyka sieci kanalizacji deszczowej i jej uzbrojenia, przewidzianych do konserwacji: 1)ul. Osiedlowa w Starych Babicach - kanał PCV typu DUO:110 o długości 120 m, 160 o długości 286 m, 200 o długości 23 m; uzbrojenie: studzienki 600 betonowe, 1000 betonowe, 315 PCV, złoża żwirowe ze żwiru filtracyjnego o granulacji 16-32 mm; separator substancji ropopochodnych AWAS BK NG 6; wylot do rowu; 2)ul. Osiedlowa w Starych Babicach, ul. Piaskowa, Północna, Prosta, Stacyjna w Zielonkach Parceli - kanał PCV typu DUO: 110 o długości 474 m, 160 o długości 522 m; uzbrojenie: studzienki 1000 betonowe, 315 PCV, wpusty uliczne zamontowane na studzienkach 315 PCV - 16 szt. złoża żwirowe z kamienia drogowego o frakcji 16-32 mm; separator substancji ropopochodnych AWAS BK NG 10; wylot do rowu; 3)ul. Modrzewiowa, Berberysowa, Graniczna, Irysowa, Tulipanowa, Konwaliowa w Kwirynowie - kanał PCV: 400 o długości 370 m, 200 o długości 855 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach 600 PCV z osadnikiem - 26 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 25; wylot do stawu; 4)ul. Pocztowa w Starych Babicach - kanał PCV: 200 o długości 266 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach 600 PCV z osadnikiem - 8 szt.; dwa separatory substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 15; 5)ul. Rynek w Starych Babicach: a)wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach 600 PCV z osadnikiem - 5 szt. b)wpusty deszczowe - szt. 11 c)kanał 315 PCV, L -110 m d)kanał 200 PCV, L - 70m e)separator substancji ropopochodnych SEKOTW-B NG 15 75 1szt. f)Regulator przepływu HYDROSTOP 1 szt. g)zbiornik retencyjno - magazynowy - system Wavin Q-Bic, wymiary 6 x 7,2 x 0,6 m; 6)ul. Hubala Dobrzańskiego w Blizne Jasińskiego - kanał PCV: 300 o długości 441 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach 600 PCV z osadnikiem - 11 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 15; wylot do rowu; 7)ul. Piłsudskiego w Starych Babicach - kanał PCV: 300 o długości 250 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach 600 PCV z osadnikiem - 12 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 30; 8)ul. Łaszczyńskiego, ul. Graniczna w Blizne Łaszczyńskiego - kanał PCV: 300 o długości 706 m; uzbrojenie: studzienki rewizyjne: 425 PCV, betonowe 1200, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach 600 PCV z osadnikiem - 23 szt.; separator substancji ropopochodnych HAURATON AQUAFIX SKGBP 15; wylot do stawu; 9)ul. Wodnisko w Borzęcinie Dużym - kanał PCV typu DUO: 200 o długości 108 m, 250 o długości 373 m; uzbrojenie: studzienki 425 PCV, złoża żwirowe ze żwiru filtracyjnego o granulacji 16-32 mm; wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach 425 PCV z osadnikiem - 2 szt.; wylot do rowu; 10)ul. Polna w Starych Babicach - kanał 300 o długości 360 m, uzbrojenie studzienki rewizyjne 425 PCV i 1200 betonowe, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach 600 PCV z osadnikiem - 22 szt. 11)ul. Przejazd, ul. Zielna w Blizne Łaszczyńskiego - kanał 300 o długości 333 m, uzbrojenie studzienki rewizyjne 425 PCV, wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach 600 PCV 500 betonowe - 15 szt. 12)parking przy Gimnazjum w Koczargach Starych: a)kanał 250 o dł. L=72m, z rur PCV; b)kanał 600 o dł. L=190 m z rur WIPRO; c)studnie PCV o średnicy 250 - 4 szt.; d)studnie betonowe o średnicy 600, 4 szt.; 13)ul. Kutrzeby w Starych Babicach - kanał o długości około 1130 m, a)kanał 140 o dł. L=64,1 m, 800 o dł. L=154,1 m, 600 o dł. L=63,4 m, z rur żelbetowych wraz ze studniami rewizyjnymi betonowymi; b)kanał 200 o dł. L=316,2 m, 250 o dł. L=384,22 m, z rur PCV ze studniami rewizyjnymi PCV; c)komora z osadnikiem na końcu (K-O) o średnicy 140 z kręgów żelbetowych, 1 szt.; d)wpusty deszczowe umieszczone na studzienkach betonowych o średnicy 500; e)studnie betonowe o średnicy od 1200 do 1400, 8 szt.; f)studnie PCV o średnicy 400, 28 szt.; 14)ul. Kościuszki w Bliznem Łaszczyńskiego - kanał o długości ok. 1400 m a)kanał 300 o dł. L=622 m, z rur PCV ze studniami rewizyjnymi PCV; b)kanał 400 o dł. L= 40 m, z rur PCV ze studniami rewizyjnymi PCV; c)wpusty deszczowe 12 szt. umieszczone na studniach PCV o średnicy - 600, z osadnikiem; d)separator substancji ropopochodnych; 15)Al. Dębów w Starych Babicach kanał 300, L=140 m, studnie 800 - szt. 2, 16)ul Żurawiowe Mokradla w Kwirynowie: a)wpusty deszczowe 13 szt. umieszczone na studzienkach betonowych o średnicy 600; b)kanał 300 PCV, L=300 m; c)studnie 300 szt. 4; 3.Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia: 1)Elementy stałe podlegające wynagrodzeniu ryczałtowemu wykonywane dwa razy w roku (wiosną latem i jesienią) dla całej kanalizacji w gminie Stare Babice określonej w pkt. 4.2 SIWZ a)mechaniczne czyszczenie, a w miejscach niedostępnych dla urządzeń czyszczących ręczne czyszczenie kanalizacji deszczowej; b)czyszczenie wpustów ulicznych i przykanalików; c)konserwacja separatorów substancji ropopochodnych; d)wywiezienie i utylizacja we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy osadów oraz innych materiałów pochodzących z czyszczenia separatorów, kanałów, studni, wpustów i innych czynności związanych z konserwacją sieci kanalizacji deszczowej; 2)Elementy podlegające wynagrodzeniu w oparciu o kosztorys sporządzony zgodnie ze stawkami jednostkowymi z oferty Wykonawcy wykonywane na zlecenie Zamawiającego: a)wymiana uszkodzonych krat na wpustach ulicznych; b)wymiana uszkodzonych pokryw na studniach rewizyjnych, c)regulacja studni rewizyjnych i wpustów ulicznych z naprawą nawierzchni dookoła wyregulowanej studni lub wpustu ulicznego; d)remont uszkodzonych kanałów, studni, wpustów ulicznych i wycinka korzeni w kanałach lub innych urządzeniach; e)mechaniczne czyszczenie wskazanych przez Zamawiającego kanałów kanalizacji deszczowej (ręczne w miejscach niedostępnych dla urządzeń czyszczących); f)czyszczenie wpustów ulicznych i przykanalików wskazanych przez Zamawiającego; g)konserwacja separatorów substancji ropopochodnych wskazanych przez Zamawiającego; h)wywiezienie i utylizacja we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy osadów oraz innych materiałów pochodzących z czyszczenia separatorów, kanałów, studni, wpustów i innych czynności związanych z konserwacją sieci kanalizacji deszczowej; i)monitoring kanałów deszczowych; 3)Podstawą do wykonania prac podlegających wynagrodzeniu w oparciu o kosztorys jest protokół konieczności zaakceptowany przez Zamawiającego, 4)Rozliczanie prac, które będą podlegały wycenie wg stawek jednostkowych podanych w ofercie, odbywało się będzie na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez pracownika Zamawiającego przed wykonaniem prac będących przedmiotem wyceny. Kosztorys będzie opracowany na podstawie KNR, sporządzony w oparciu składniki cenotwórcze takie jak: roboczogodzina, zysk, koszty ogólne, koszty zakupu, ceny materiałów (ceny materiałów nie mogą być wyższe niż średnie ceny rynkowe wg SEKOCENBUDU z uwzględnieniem współczynników regionalnych do cen prac stanowiących przedmiot zamówienia dla województwa mazowieckiego). W przypadku podjęcia prac przez Wykonawcę przed sprawdzeniem kosztorysu przez pracownika Zamawiającego i zakwestionowaniu przez niego którejś z pozycji wyceny wówczas Zamawiający nie zapłaci za taka pozycję, a Wykonawca skoryguje o przedmiotową wartość przedstawiony do sprawdzenia kosztorys, 5)Zamawiający sprawdzi przedstawiony do zatwierdzenia przez Wykonawcę kosztorys na prace podlegające wycenie wg stawek określonych w ofercie w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego dostarczenia, 6)Wszelkie dodatkowe prace podlegające wycenie wg stawek podanych w ofercie Wykonawca podejmie w terminie określonym przez Zamawiającego jednak nie wcześniej niż po zatwierdzeniu kosztorysu i wyrażeniu zgody na podjęcie prac. 4.Sposób oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Mechaniczne oraz ręczne czyszczenie kanałów należy przeprowadzić dwa razy w ciągu roku - raz w okresie wiosenno letnim oraz raz w okresie jesiennym. Do czyszczenia mechanicznego należy używać specjalistycznego sprzętu tj. WUKO, jednak prace należy prowadzić ostrożnie, aby nie uszkodzić kanału bądź innych elementów sieci deszczowej. W przypadku uszkodzenia kanału bądź elementów sieci Wykonawca naprawi je na własny koszt i we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia w trybie awaryjnym dodatkowego czyszczenia wybranych odcinków kanalizacji. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie określone wówczas na podstawie kosztorysu sporządzonego w oparciu o stawki jednostkowe podane w ofercie. 2)Czyszczenie wpustów ulicznych oraz przykanalików należy przeprowadzić równocześnie z czyszczeniem kanałów głównych kanalizacji deszczowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia w trybie awaryjnym dodatkowego czyszczenia wybranych elementów kanalizacji. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie określone na podstawie kosztorysu sporządzonego w oparciu o stawki jednostkowe podane w ofercie. 3)Wykonawca na żądanie Zamawiającego wykona monitoring wskazanych odcinków kanalizacji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację z monitoringu wraz z filmem na nośniku CD. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie określone na podstawie kosztorysu sporządzonego w oparciu o stawki jednostkowe podane w ofercie. 4)Wymiana uszkodzonych krat, pokryw, regulacja urządzeń bądź inne czynności interwencyjne prowadzone będą wyłącznie po protokolarnym stwierdzeniu uszkodzenia w terenie przez osoby odpowiedzialne za konserwację ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz zleceniu tych czynności przez Zamawiającego. 5)Remont uszkodzonych kanałów, studni, wpustów ulicznych i wycinka korzeni w kanałach lub innych urządzeniach prowadzona będzie wyłącznie po protokolarnym stwierdzeniu uszkodzenia w terenie przez osoby odpowiedzialne za konserwację ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oraz zleceniu tych czynności przez pracownika Zamawiającego. 6)W przypadku, gdy uszkodzenie kanalizacji deszczowej lub jej elementu (np. krata, pokrywa, itp.) będzie zagrażało bezpieczeństwu użytkowników ruchu bądź mieszkańców Wykonawca w trybie natychmiastowym, nie później niż w czasie 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego lub zauważenia usterki w trakcie przeglądu, zabezpieczy i oznakuje teren w widoczny i trwały sposób, a w przypadku konieczności pozostawienia na noc również oświetli za pomocą lamp sygnalizujących lub odblaskowych. 7)Przy ewentualnych wymianach elementów sieci kanalizacji deszczowej należy używać tych samych materiałów i o takich samych wymiarach i właściwościach, co te użyte przy budowie systemu. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże się atestami na wbudowane przez siebie materiały. W przypadku, kiedy Wykonawca wbuduje materiały nieodpowiadające powyższym wymaganiom wówczas na własny koszt dokona wymiany tych materiałów na właściwe wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi tej wymianie. 8)W trakcie konserwacji separatorów, Wykonawca postępował będzie zgodnie z instrukcją ich użytkowania i zaleceniami ich producenta. 9)W trakcie prowadzenia robót w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z innymi przewodami podziemnymi lub w miejscach kolizji z infrastrukturą nadziemną Wykonawca będzie je wykonywał w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź zarządcami oraz poniesie wszelkie koszty uzgodnień i zabezpieczeń ww urządzeń, a w przypadku ich uszkodzenia również i ich naprawy. 10)W związku z tym, że część sieci kanalizacji deszczowej objęta jest gwarancją udzieloną przez Wykonawcę robót należy, po zasięgnięciu takiej informacji od Zamawiającego, roboty prowadzić w uzgodnieniu z tym Wykonawcą. 11)Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. 12)Wszelkie odpady pochodzące z wykonywania konserwacji kanalizacji deszczowej lub inne zanieczyszczenia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Nie dopuszcza się składowania odpadów w miejscach do tego nieprzystosowanych, należy je wywieźć na składowisko lub wysypisko, na którym mogą być przyjmowane takie odpady. 13)Miejsce wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia wskazywane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającego wraz z określeniem terminu jego wykonania faksem lub telefonicznie. W przypadku, gdy Wykonawca podejmie jakiekolwiek prace bez zgody Zamawiającego wówczas nie otrzyma wynagrodzenia za ich wykonanie. 14)Wykonawca udostępni Zamawiającemu numer telefonu i faksu, na który będą kierowane zgłoszenia. Zgłoszenie uznaje się za przyjęte, gdy Wykonawca potwierdzi otrzymanie zlecenia drogą faksową lub w trakcie rozmowy telefonicznej potwierdzi jego akceptację. 15)Wykonawca podejmie prace określone w zgłoszeniu bez zbędnej zwłoki i wykona je w terminie określonym przez Zamawiającego. 16)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niewłaściwego wykonania prac, Wykonawca wykona ponowne czyszczenie zgodnie z wymaganiami SIWZ we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 24 godzin od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. 17)Koszt cen jednostkowych oraz wskaźników kosztorysowych przyjęty w przetargu nie ulega zmianie w okresie trwania umowy. 18)Wykonawca w dokumentach odbioru podawał będzie ilość, miejsce oraz rodzaj wykonanych prac. 19)Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. Sposób postępowania z odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 20)Prace można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania. 21)Pojazdy wykonujące prace będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania prac. 22)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 23)Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 24)W czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd i przejście, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 25)W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. 26)W przypadku nie podjęcia i nie kontynuowania obowiązków ciążących na Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania prac objętych niniejszą umową w trybie awaryjnym innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 27)Wykonawca zgadza się na potrącenie kosztów zlecenia zastępczego wykonania prac z kolejnej faktury. 28)Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania robót w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. Zamawiający przewiduje również kontrolę stosowanych materiałów w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności z SIWZ. 29)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz w okresie gwarancji będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 30)Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)Zabezpieczenia interesów osób trzecich b)Ochrony środowiska c)Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy d)Organizacji i utrzymywania zaplecza prac związanych z konserwacją kanalizacji deszczowej e)Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu prac f)Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOZAK Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe, ul. Łęgi 2, 01-329 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.