Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Radziłów: Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków w ramach programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania w Gminie Radziłów
Numer ogłoszenia: 179410 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Radziłów, Plac 500-lecia 14, 19-213 Radziłów, woj. podlaskie, tel. 086 2736001, fax 086 2736001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gminaradzilow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie oraz dostarczanie posiłków w ramach programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania w Gminie Radziłów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostarczanie posiłków gorących dla uczniów w okresie od 04 września 2007 r. do 19 czerwca 2008 r. Ilość wydawanych posiłków szacuje się dziennie średnio 80 posiłków przez 189 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i niniejszej SIWZ w tym: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wymagane przepisami ustawy i prowadzą działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ, Zapoznali się ze SIWZ oraz warunkami przetargu i nie wnoszą żadnych uwag, Złożą komplet wymaganych dokumentów, Spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków, skutkować będzie wykluczeniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny /zawierający dane od ostatniej zmiany/ odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Oferenta, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Oferenta lub przewidzianą prawem zgodę właściwego Urzędu Skarbowego na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Oferenta lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo przewidzianą prawem zgodę właściwego ZUS na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Oferenta lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS, wystawione nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - /załącznik Nr 3/. Oświadczenie Oferenta, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuje się do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie - - na formularzu ofertowym Oświadczenie, że Oferent zapoznał się ze SIWZ oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym Decyzja dotycząca wymogów koniecznych dla zapewnienia higieny w produkcji posiłków z możliwością transportu tych posiłków do odbiorców zewnętrznych zapewniając jednocześnie proces mycia i dezynfekcji pojemników transportowych i wkładów GN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gminaradzilow.pl ; http://bip.ug.radzilow.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14 19-213 Radziłów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Radziłów ul. Plac 500-lecia 14 19-213 Radziłów Sekretariat Urzędu Gminy ( I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
- Usługi cateringowe i gastronomiczne na potrzeby spotkań organizowanych przez Instytut Badań Edukacyjnych na terenie m.st. Warszawy w ramach działalności statutowej oraz realizowanych projektów
- 4WOG-1200.2712.29.2024 Świadczenie usług restauracyjnych w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z jednostek wojskowych
- Usługa cateringowa realizowana w dniach 07.06.2024 - 09.06.2024 podczas XXX Wielkopolskich Targów Rolniczych w Sielinku.
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.