eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przebudowa i rozbudowa oraz modernizacja świetlicy i Sali wiejskiej w miejscowościach CHRUSZCZYNY i ŁĄKOCINY, Przebudowa i rozbudowa świetlicy w miejscowości CHRUSZCZYNY, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Ostrów Wielkopolski: Przebudowa i rozbudowa oraz modernizacja świetlicy i Sali wiejskiej w miejscowościach CHRUSZCZYNY i ŁĄKOCINY, Przebudowa i rozbudowa świetlicy w miejscowości CHRUSZCZYNY, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 179270 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119648 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa oraz modernizacja świetlicy i Sali wiejskiej w miejscowościach CHRUSZCZYNY i ŁĄKOCINY, Przebudowa i rozbudowa świetlicy w miejscowości CHRUSZCZYNY, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości CHRUSZCZYNY. STAN ISTNIEJĄCY: Na działce geodezyjnej nr 255 obręb geodezyjny nr 0003 Chruszczyny znajduje się parterowy budynek pokryty dwuspadowym dachem, do którego w ramach rozbudowy dobudowano parterowy budynek. Jest to budynek w stanie surowym otwartym - ściany konstrukcyjne i częściowo ścianki działowe. DO WYKONANIA: Demontaż pokrycia i konstrukcji dachu budynku - wykonanie izolacji fundamentów - wykonanie kominów spalinowych i dymowych - wykonanie wieńcy żelbetowych - wykonanie konstrukcji dachu - wykonanie obróbek blacharskich - montaż rynien i rur spustowych - wykonanie podłoży i posadzek - wykonanie tynków wewnętrznych i licowanie ścian płytkami - wykonanie sufitów podwieszanych - montaż stolarki okiennej i drzwiowej - montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - roboty malarskie - wykonanie ocieplenia budynku wraz z wykonaniem elewacji - dostawa stołów i krzeseł - instalacje elektryczne - instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne i c.o., wentylacji - dostawa wyposażenia - krzesła drewniane z tapicerką tekstylną, nogi krzeseł połączone poprzeczką szt.78 i stoły drewniane szt.13..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE REALIZOWANE W RAMACH DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowy Zakład Murarski Andrzej Kasprzak, Lewków ul. Krótka 1,, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432955,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 399276,27

  • Oferta z najniższą ceną: 399276,27 / Oferta z najwyższą ceną: 658992,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.