eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 tys. euro na dostawy bielizny wielorazowej, ubrań roboczych oraz obuwia ochronnego dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Łódź: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 tys. euro na dostawy bielizny wielorazowej, ubrań roboczych oraz obuwia ochronnego dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 17894 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, fax 042 6879997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 tys. euro na dostawy bielizny wielorazowej, ubrań roboczych oraz obuwia ochronnego dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 tys. euro na dostawy bielizny wielorazowej, ubrań roboczych oraz obuwia ochronnego dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi. Przedmiot zamówienia został podzielony na VIII pakietów: Pakiet nr I - Odzież medyczna: Pozycje: 1. Garsonka damska, krótki rękaw / spodnium.Elanobawełna. Kolor biały. 2. Ubranie lekarskie (bluza z krótkim rękawem + spodnie). Elanobawełna. Kolor biały. 3. Ubranie operacyjne (bluza + spodnie). Bawełna. Kolor zielony. 4. Fartuch lekarski, profilowany z krótkim rękawem. Elanobawełna. Kolor biały. 5. Fartuch operacyjny ze wzmocnionym przodem i rękawami wykończonymi mankietami. Bawełna. Kolor zielony. 6. Czepki (tzw. furażerki) bawełniane z wiązaniami. Pakiet nr II - Ubrania robocze: 1. Ubranie robocze tradycyjne (ogrodniczki + bluza) 2. Ubranie robocze ocieplane (ogrodniczki + bluza) 3. Koszula flanelowa Pakiet nr III - Kurtki 1. Kurtka przeciwdeszczowa z kapturem 2. Kurtka zimowa Pakiet nr IV - Rękawice robocze 1. Rękawice ochronne wzmocnione skórą 2. Rękawice ochronne, drelichowe, ocieplane Pakiet nr V - Bielizna 1. Koszula dla chorych 2. Koszula dla położnic 3. Szlafrok flanelowy 4. Pidżama męska 5. Koc - rozmiar nie mniejszy niż 210 x 160 cm. Pakiet nr VI - Bielizna dla niemowląt 1. Koszulka bawełniana, niemowlęca 2. Czapeczka bawełniana 3. Pielucha tetrowa 4. Kocyk niemowlęcy, rozmiar w przedziale: 80-90 cm x 75-85 cm. Pakiet nr VII - Obuwie ochronne 1. Obuwie gumowe na Blok Operacyjny do zabiegów operacyjnych. 2. Obuwie ochronne, szpitalne na podwyższonym spodzie (ok. 3 cm), przeciwpoślizgowe, zakryte palce, odkryta pięta, perforowane z odpinanym paskiem wokół piety, wykonane ze skór naturalnych, wykończone powłokami umożliwiającymi ich dezynfekcję przy użyciu ogólnie dostępnych środków dezynfekcyjnych, możliwość regulacji tęgości - damskie. 3. Obuwie ochronne, szpitalne na podwyższonym spodzie (ok. 3 cm), przeciwpoślizgowe, zakryte palce, odkryta pięta, perforowane z odpinanym paskiem wokół piety, wykonane ze skór naturalnych, wykończone powłokami umożliwiającymi ich dezynfekcję przy użyciu ogólnie dostępnych środków dezynfekcyjnych, możliwość regulacji tęgości - męskie. Pakiet nr VIII - Bielizna Pościelowa 1. Poszwa zakładana (bawełna) 2. Poszewka zakładana (bawełna) 3. Prześcieradło (bawełna) 4. Podkład (bawełna)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 17.21.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni z art 24 ust 1 i 2 , a także spełniający wymagania określone w art 22 ust 1 pkt 1-4 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2006 r., nr 164 , poz. 1163 ze zm.) oraz złożą wymagane dokumenty i oświadczenia. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przesłanki z art. 22 ust. pkt.1-4 ustawy: 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień należy przedstawić: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -koncesję , zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem . 2.W celu potwierdzenia dysponowania niezbędną wiedza i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym , a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: -oświadczenie Wykonawcy (według załącznika nr 3 do SIWZ) 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić: -oświadczenie Wykonawcy (według załącznika nr 3 do SIWS) Przesłanki z art.24 ust.2 ustawy: -oświadczenie Wykonawcy (według załącznika nr 4 do SIWZ) Dodatkowe wymogi zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP: W pierwszej kolejności zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty aktualny wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania dla wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania po 1 maja 2004r oraz dla wszystkich zaoferowanych wyrobów, które taki wpis posiadają na moment złożenia oferty. W przypadku wyrobów medycznych nie objętych obowiązkiem zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania Wykonawca musi przesłać dokumenty potwierdzające oznakowanie wyrobu znakiem CE art. 5 ustawy o wyrobach medycznych (deklaracja zgodności lub deklaracja zgodności i certyfikat CE). Zamawiający dopuszcza udokumentowanie do dopuszczenia wyrobu medycznego do używania na terenie RP za pomocą: świadectw jakości, świadectw rejestracji, świadectw dopuszczenia do obrotu, świadectw dopuszczenia do stosowania, pozytywnych opinii o wyrobie medycznym. Jednakże dokumenty te muszą być ważne na dzień złożenia oferty. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia aktualnego dokumentu dopuszczającego wyrób medyczny do używania na terenie RP natychmiast po wygaśnięciu terminu obowiązywania jednego z wymienionych dokumentów. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających oznaczenie wyrobu Znakiem zgodności z Polską Normą - tzw. Certyfikat PN. Oświadczenie Wykonawcy, że obuwie zawodowe do użytku w pracy spełnia wymogi przewidziane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259 z 2005 r. poz. 2173) oraz jest zgodne z Dyrektywą Rady 89/686/EWG. 2. Zgodnie z art.36 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom: -oświadczenie Wykonawcy (według załącznika nr 6 do SIWZ - obowiązek wypełnienia w każdej sytuacji)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź Dział Zamówień Publicznych - budynek Ginekologii, III piętro, pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Szpitala im. M. Madurowicza w Łodzi, tzw. Pałacyk, I piętro ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 6 pozycji, tj.: 1.Garsonka damska. 2. Ubranie lekarskie (spodnie + bluza), 3. Ubranie operacyjne (bluza krótki rękaw + spodnie), 4. Fartuch lekarski, profilowany. 5. Fartuch operacyjny. 6. Czepki (tzw. furażerki)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubrania robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 3 pozycje, tj.: 1. Ubranie robocze tradycyjne (ogrodniczki + bluza); 2. Ubranie robocze ocieplane (ogrodniczki + bluza); 3. Koszula flanelowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje, tj.: 1. Kurtka przeciwdeszczowa z kapturem; 2. Kurtka zimowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 2 pozycje, tj.: 1. Rękawice ochronne wzmocnione skórą; 2. Rękawice ochronne drelichowe, ocieplane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Bielizna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 5 pozycji, tj.: 1. Koszula dla chorych, 2. Koszula dla położnic, 3. Szlafrok flanelowy, 4.Pidżama męska, 5. Koc - rozmiar nie mniejszy niż 210 x 160 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 17.21.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bielizna dla niemowląt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 pozycje, tj.: 1. Koszulka bawełniana, niemowlęca, 2. Czapeczka bawełniana, 3. Pielucha tetrowa 85 x 80 cm, 4. Kocyk niemowlęcy, rozmiar w przedziale:80 - 90 cm x 75 - 85 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 17.21.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obuwie ochronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 3 pozycje, tj.: 1. Obuwie gumowe do zabiegów operacyjnych, 2. Obuwie ochronne, szpitalne - damskie, 3. Obuwie ochronne, szpitalne - męskie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena jakości - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Bielizna pościelowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet zawiera 4 pozycje, tj.:1. Poszwa zakładana (bawełna) 210 x 160 cm, 2. Poszewka zakładana (bawełna) 70 x 80 cm, 3.Prześcieradło (bawełna) 160 x 260 cm, 4. Podkład (bawełna)160 x 90 cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena jakości - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.