eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny
Numer ogłoszenia: 178785 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108969 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Mickiewicza 15, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 33 870 90 10, faks 33 870 90 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Przedmiot zamówienia będzie realizowany jako zadanie projektu POMOST realizowanego na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania z przedmiotem zamówienia opisanym w niniejszej SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących kursów: Zadanie Nr 1 Kurs wizażu ze stylizacją paznokci 3- osoby, 40- godzin, Zadanie Nr 2 Kurs opiekuna osoby starszej i dzieci ,1-osoba-30 godzin, Zadanie Nr 3 Kurs edytorstwa współczesnego 1-osoba, 40-godzin, Zadanie Nr 4 Kurs nowoczesnych technik strzyżenia 1 osoba 40- godzin, Zadanie Nr 5 Kurs fotografii 1 osoba,30-godzin, Zadanie Nr 6 Kurs profesjonalnego sprzątania 3 osoby, 30-godzin, Zadanie Nr 7 Kurs trenera personalnego 2 osoby, 60 godzin, Zadanie Nr 8 Kurs kucharski 1 osoba, 30 godzin, Zadanie Nr 9 Kurs kelnerski 1osoba, 30 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówień z pkt. 3.4 SIWZ. Zadanie Nr 1- Kurs wizażu ze stylizacją paznokci. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu ze stylizacją paznokci dla grupy 3 uczestników projektu - osób związanych z pieczą zastępczą. Kurs będzie przeprowadzany na terenie Wadowic, z częstotliwością jeden raz w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 3 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 40 godzin zajęć. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być dostoswane do potrzeb grupy i uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW wszystkich uczestników kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: kosmetyka: budowa skóry i rodzaje cery, henna, regulacja brwi, depilacja, zabiegi pielęgnacyjne: peelingi, maski, masaż skóry, wizaż - rodzaje makijażu, przygotowanie skóry do makijażu, analiza kolorystyczna, stylizacja paznokci: manicure i pedicure, metody przedłużania paznokci metodą żelową, zdobnictwo paznokci, stylizacja ubioru- dopasowanie stroju do sylwetki i obowiązujących trendów, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 2- Kurs opiekuna osoby starszej i dzieci. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu opiekuna osoby starszej i dzieci dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 3 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: pielęgnacja osób starszych i dzieci, pierwsza pomoc przedmedyczna, znaczenie rehabilitacji, relaksacja (w tym masaż) osób starszych, ryzyko urazów kręgosłupa przy wykonywaniu czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych, znaczenie komunikacji w pracy z osobami starszymi i dziećmi, podstawy dietetyki i żywienia, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 3- Kurs edytorstwa współczesnego. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu edytorstwa współczesnego dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. . Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 40 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Część praktyczna kursu powinna być przeprowadzona przy wykorzystaniu nowoczesnych technik przekazywania wiedzy, np. w formie prezentacji, multimedialnej z wykorzystaniem ćwiczeń wykonywanych przez uczestnika. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: podstawowe zagadnienia dotyczące struktury organizacyjnej różnego rodzaju wydawnictw, podstawy edytorstwa, podstawy prawa autorskiego i praw pokrewnych, podstawy redagowania merytorycznego, formalno- porządkowego, językowego i korekty, kultura języka i wybrane zagadnienia poprawności językowej, podstawy redakcji technicznej, podstawy typografii, podstawy grafiki wydawniczej, kalkulacja wydawnicza i poligraficzna, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 4- Kurs nowoczesnych technik strzyżenia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu nowoczesnych metod strzyżenia dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. Uczestnikiem kursu jest osoba, która zna podstawy fryzjerstwa. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 40 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie wykonania: Dwóch fryzur długich strzyżenie symetryczne lub asymetryczne ,różne sposoby cieniowania, Dwóch fryzur średnich strzyżenie symetryczne lub asymetryczne, bob cieniowany lub klasyczny, Dwóch fryzur krótkich strzyżenie klasyczne lub asymetryczne, Dwóch fryzur męskich strzyżenie klasyczne lub irokez cieniowanie włosów średnich, Dwóch fryzur awangardowych strzyżenia symetryczne lub asymetryczne strzyżenia bryłowe lub cieniowane, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 5- Kurs fotografii.. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu fotografii dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Kurs będzie przeprowadzany przy użyciu sprzętu Wykonawcy (aparat fotograficzny, komputer, program do obróbki cyfrowej zdjęć, samochód do wyjazdu w plener, itp.). W przypadku posiadania przez uczestnika kursu aparatu fotograficznego, uczestnik może z niego korzystać. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: czas, czułość, przesłona, tryby pracy; bilans bieli, histogram, pomiar światła, kompensacja ekspozycji; kompozycja; fotografia nocna; portret; wywołanie pliku RAW; obróbka cyfrowa; użycie lampy błyskowej; street photo; ciemnia; fotografia reportażowa; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 6- Kurs profesjonalnego sprzątania: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu profesjonalnego sprzątania dla grupy 3 uczestników projektu -osób niepełnosprawnych. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością jeden raz w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być dostoswane do potrzeb grupy i uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: utrzymanie czystości w obiektach; środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie; podstawowe zasady sprzątania; kontrolowanie i ocena jakości wykonanej pracy; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 7- Kurs trenera personalnego. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu trenera personalnego dla grupy 2 uczestników projektu -osób związanych z pieczą zastępczą. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 4 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 60 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być dostoswane do potrzeb grupy i uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: Teoria: Podstawy anatomii; Anatomia funkcjonalna oraz sposoby aktywizacji i rozluźniania mięśni; Wpływ wysiłku fizycznego na organizm człowieka i na jego funkcjonowanie; Teoria i podstawy treningu siłowego i funkcjonalnego; Zasady doboru ćwiczeń i intensywności treningu w zależności od wieku i jednostki chorobowej; Obecne trendy treningu funkcjonalnego; Żywienie, dieta i suplementacja; Działanie marketingowe, promocja osobista i pozyskiwanie klientów; Praktyka: Prawidłowa rozgrzewka dostosowana do rodzaju i intensywności treningu; Trening siłowy na każdą grupę mięśniową; Ćwiczenia w pozycjach izolowanych; Nowoczesne trendy i formy treningu funkcjonalnego; Prowadzenie przykładowych treningów przez kursantów; Stretching i relaksacja mięśni po treningu; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 8- Kurs kucharski. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kucharskiego dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 3 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: Składniki odżywcze i ich rola w organizmie; Gospodarka wodna organizmu; Gospodarka energetyczna organizmu; Normy żywienia i wyżywienia; Higiena i ochrona zdrowia, przechowywanie żywności, utrzymanie czystości; Ogólne zasady bhp; Przyjęcie towaru i sposób magazynowania; Obróbka brudna i czysta produktów; Obróbka cieplna warzyw i owoców; Zasady komponowania potraw; Planowanie, rozliczanie i kalkulacja produkcji potraw ,planowanie zakupów; Sporządzanie potraw dietetycznych; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 9- Kurs kelnerski. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kelnera dla 1 uczestnika projektu -osoby niepełnosprawnej. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: Profesjonalna postawa kelnera; Zasady funkcjonowania restauracji; Przygotowanie stanowiska pracy; Prezentacja zastawy stołowej; Bielizna stołowa oraz profesjonalne składanie serwetek; Nakrywanie do stołu, różne warianty menu; Obsługa Gości restauracyjnych indywidualnych; Techniki kelnerskie; Rodzaje serwisu i ich zastosowanie; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Św., kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24562,20

  • Oferta z najniższą ceną: 16426,90 / Oferta z najwyższą ceną: 34925,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.