eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.
Numer ogłoszenia: 108969 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mickiewicza 15, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 33 870 90 10, faks 33 870 90 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Przedmiot zamówienia będzie realizowany jako zadanie projektu POMOST realizowanego na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania z przedmiotem zamówienia opisanym w niniejszej SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących kursów: Zadanie Nr 1 Kurs wizażu ze stylizacją paznokci 3- osoby, 40- godzin, Zadanie Nr 2 Kurs opiekuna osoby starszej i dzieci ,1-osoba-30 godzin, Zadanie Nr 3 Kurs edytorstwa współczesnego 1-osoba, 40-godzin, Zadanie Nr 4 Kurs nowoczesnych technik strzyżenia 1 osoba 40- godzin, Zadanie Nr 5 Kurs fotografii 1 osoba,30-godzin, Zadanie Nr 6 Kurs profesjonalnego sprzątania 3 osoby, 30-godzin, Zadanie Nr 7 Kurs trenera personalnego 2 osoby, 60 godzin, Zadanie Nr 8 Kurs kucharski 1 osoba, 30 godzin, Zadanie Nr 9 Kurs kelnerski 1osoba, 30 godzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówień z pkt. 3.4 SIWZ. Zadanie Nr 1- Kurs wizażu ze stylizacją paznokci. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu wizażu ze stylizacją paznokci dla grupy 3 uczestników projektu - osób związanych z pieczą zastępczą. Kurs będzie przeprowadzany na terenie Wadowic, z częstotliwością jeden raz w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 3 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 40 godzin zajęć. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być dostoswane do potrzeb grupy i uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW wszystkich uczestników kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: kosmetyka: budowa skóry i rodzaje cery, henna, regulacja brwi, depilacja, zabiegi pielęgnacyjne: peelingi, maski, masaż skóry, wizaż - rodzaje makijażu, przygotowanie skóry do makijażu, analiza kolorystyczna, stylizacja paznokci: manicure i pedicure, metody przedłużania paznokci metodą żelową, zdobnictwo paznokci, stylizacja ubioru- dopasowanie stroju do sylwetki i obowiązujących trendów, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 2- Kurs opiekuna osoby starszej i dzieci. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu opiekuna osoby starszej i dzieci dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 3 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: pielęgnacja osób starszych i dzieci, pierwsza pomoc przedmedyczna, znaczenie rehabilitacji, relaksacja (w tym masaż) osób starszych, ryzyko urazów kręgosłupa przy wykonywaniu czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych, znaczenie komunikacji w pracy z osobami starszymi i dziećmi, podstawy dietetyki i żywienia, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 3- Kurs edytorstwa współczesnego. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu edytorstwa współczesnego dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. . Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 40 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Część praktyczna kursu powinna być przeprowadzona przy wykorzystaniu nowoczesnych technik przekazywania wiedzy, np. w formie prezentacji, multimedialnej z wykorzystaniem ćwiczeń wykonywanych przez uczestnika. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: podstawowe zagadnienia dotyczące struktury organizacyjnej różnego rodzaju wydawnictw, podstawy edytorstwa, podstawy prawa autorskiego i praw pokrewnych, podstawy redagowania merytorycznego, formalno- porządkowego, językowego i korekty, kultura języka i wybrane zagadnienia poprawności językowej, podstawy redakcji technicznej, podstawy typografii, podstawy grafiki wydawniczej, kalkulacja wydawnicza i poligraficzna, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 4- Kurs nowoczesnych technik strzyżenia. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu nowoczesnych metod strzyżenia dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. Uczestnikiem kursu jest osoba, która zna podstawy fryzjerstwa. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 40 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie wykonania: Dwóch fryzur długich strzyżenie symetryczne lub asymetryczne ,różne sposoby cieniowania, Dwóch fryzur średnich strzyżenie symetryczne lub asymetryczne, bob cieniowany lub klasyczny, Dwóch fryzur krótkich strzyżenie klasyczne lub asymetryczne, Dwóch fryzur męskich strzyżenie klasyczne lub irokez cieniowanie włosów średnich, Dwóch fryzur awangardowych strzyżenia symetryczne lub asymetryczne strzyżenia bryłowe lub cieniowane, inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 5- Kurs fotografii.. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu fotografii dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Kurs będzie przeprowadzany przy użyciu sprzętu Wykonawcy (aparat fotograficzny, komputer, program do obróbki cyfrowej zdjęć, samochód do wyjazdu w plener, itp.). W przypadku posiadania przez uczestnika kursu aparatu fotograficznego, uczestnik może z niego korzystać. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Kurs powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: czas, czułość, przesłona, tryby pracy; bilans bieli, histogram, pomiar światła, kompensacja ekspozycji; kompozycja; fotografia nocna; portret; wywołanie pliku RAW; obróbka cyfrowa; użycie lampy błyskowej; street photo; ciemnia; fotografia reportażowa; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 6- Kurs profesjonalnego sprzątania: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu profesjonalnego sprzątania dla grupy 3 uczestników projektu -osób niepełnosprawnych. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością jeden raz w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być dostoswane do potrzeb grupy i uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: utrzymanie czystości w obiektach; środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie; podstawowe zasady sprzątania; kontrolowanie i ocena jakości wykonanej pracy; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 7- Kurs trenera personalnego. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu trenera personalnego dla grupy 2 uczestników projektu -osób związanych z pieczą zastępczą. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 4 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 60 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być dostoswane do potrzeb grupy i uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: Teoria: Podstawy anatomii; Anatomia funkcjonalna oraz sposoby aktywizacji i rozluźniania mięśni; Wpływ wysiłku fizycznego na organizm człowieka i na jego funkcjonowanie; Teoria i podstawy treningu siłowego i funkcjonalnego; Zasady doboru ćwiczeń i intensywności treningu w zależności od wieku i jednostki chorobowej; Obecne trendy treningu funkcjonalnego; Żywienie, dieta i suplementacja; Działanie marketingowe, promocja osobista i pozyskiwanie klientów; Praktyka: Prawidłowa rozgrzewka dostosowana do rodzaju i intensywności treningu; Trening siłowy na każdą grupę mięśniową; Ćwiczenia w pozycjach izolowanych; Nowoczesne trendy i formy treningu funkcjonalnego; Prowadzenie przykładowych treningów przez kursantów; Stretching i relaksacja mięśni po treningu; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 8- Kurs kucharski. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kucharskiego dla 1 uczestnika projektu -osoby związanej z pieczą zastępczą Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 3 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia: Składniki odżywcze i ich rola w organizmie; Gospodarka wodna organizmu; Gospodarka energetyczna organizmu; Normy żywienia i wyżywienia; Higiena i ochrona zdrowia, przechowywanie żywności, utrzymanie czystości; Ogólne zasady bhp; Przyjęcie towaru i sposób magazynowania; Obróbka brudna i czysta produktów; Obróbka cieplna warzyw i owoców; Zasady komponowania potraw; Planowanie, rozliczanie i kalkulacja produkcji potraw ,planowanie zakupów; Sporządzanie potraw dietetycznych; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Zadanie Nr 9- Kurs kelnerski. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kelnera dla 1 uczestnika projektu -osoby niepełnosprawnej. Kurs będzie prowadzony na terenie Wadowic, z częstotliwością dwa razy w tygodniu, w blokach nie dłuższych niż 2 godziny zegarowe- w łącznej liczbie 30 godzin. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2016 r. Dni i godziny odbywania się zajęć powinny być indywidulanie dostoswane do potrzeb uczestników. Termin rozpoczęcia kursu będzie ustalony zgodnie z harmonogramem. Harmonogram kursu będzie ustalał Wykonawca przy udziale Zamawiającego, po jednym egzemplarzu haromonogramu Wykonawca przekaże uczestnikowi kursu oraz Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania lokalu na terenie Wadowic, w którym będzie przeprowadzał kurs oraz wszelkich materiałów, wyposażenia, sprzętu i innych narzędzi potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie dokonuje przeszkolenia uczestników kursu z zakresu zasad BHP i innych koniecznych w związku z prowadzonym kursem. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW uczestnika kursu, na czas jego trwania. Kopie ubezpieczeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu. Wykonawca przygotowuje i zapewnia materiały edukacyjne, podręczniki, przybory i itp. Po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych z zakresu wiedzy teoretycznej otrzymają uczestnik kursu oraz Zamawiający. Uczestnicy kursu muszą mieć zapewniony poczęstunek podczas trwania zajęć, np., zimne napoje, soki oraz ciastka, paluszki, owoce itp. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu listy obecności potwierdzające udział uczestników na zajęciach zatwierdzone podpisem prowadzącego zajęcia. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne między innymi w zakresie niżej podanej tematyki: Profesjonalna postawa kelnera; Zasady funkcjonowania restauracji; Przygotowanie stanowiska pracy; Prezentacja zastawy stołowej; Bielizna stołowa oraz profesjonalne składanie serwetek; Nakrywanie do stołu, różne warianty menu; Obsługa Gości restauracyjnych indywidualnych; Techniki kelnerskie; Rodzaje serwisu i ich zastosowanie; inne określone przez Wykonawcę jako istotne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu program kursu przed jego rozpoczęciem. Wspólne postanowienia dla wszystkich zadań. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia listy obecności uczestników szkolenia oraz do informowania Zamawiającego o nieobecnościach każdego z uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od uczestnika potwierdzenie otrzymanych materiałów oraz poczęstunku. Uzyskane potwierdzenie Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Zamawiający opracuje wzory dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 i przekaże je Wykonawcy do stosowania. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu list obecności oraz potwierdzeń odbioru poczęstunku, w terminie do 5 dnia następnego miesiąca po zakończeniu danego miesiąca szkolenia. Z uzasadnionych przyczyn, na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany personelu szkolącego na inny ale posiadający doświadczenie wymagane w SIWZ, gwarantującego należyte i terminowe prowadzenie szkoleń. Wykonawca zapewni osobę, która będzie koordynatorem szkoleń dla zapewnienia prawidłowej organizacji przedmiotu zamówienia oraz kontaktów z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość aby koordynatorem była jednocześnie osoba prowadząca dany kurs. Za szkody nieumyślnie wyrządzone przez uczestnika podczas trwania kursu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy czy innych podmiotów, które będą dotyczyły realizacji zamówienia, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia karty czasu pracy (listy obecności) w ramach niniejszego projektu oraz zbiorczej karty czasu pracy w systemie miesięcznym, tj. ewidencji godzin i zadań (dotyczy umów o pracę/mianowania, umów zlecenia oraz umów o dzieło z wyłączeniem umów, w wyniku których następuje wykonanie oznaczonego dzieła np. raportu z badania czy ekspertyzy) potwierdzającej zaangażowanie we wszystkich formach aktywności zawodowej. Wzór kart, o których mowa w pkt. 3.6. ppkt 9 będzie przygotowany przez Zamawiającego. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy/osób (tj. w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia) w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, innych podmiotów nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie zaangażowania w realizację projektów NSRO. Po zakończeniu kursu, Wykonawca wyda uczestnikowi zaświadczenie o odbyciu kursu - certyfikat z widniejącymi logotypami EFS, znakiem Funduszy Europejskich - Program Regionalny oraz oficjalnym logiem województwa małopolskiego, jak również z logo Zamawiającego. Kopie certyfikatów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia logiem Europejskiego Funduszu Społecznego, logiem zamawiającego, znakiem Funduszy Europejskich- Program Regionalny oraz oficjalnym logiem województwa małopolskiego, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji wszystkich dokumentów sporządzonych w ramach realizacji zamówienia a także oznaczenia miejsca prowadzenia zajęć - tablicą dostarczoną przez Zamawiającego. Zakończenie danego kursu będzie stwierdzone protokołem zdawczo -odbiorczym, stwierdzającym prawidłowe wykonanie danego zadania, na podstawie dokumentów, które Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu, tj. list obecności uczestników, kart casu pracy, poświadczeń uczestników o odbiorze materiałów czy poczęstunku, kopii ubezpieczeń, kopii certyfikatów itp.- w stosunku do danego zadania. Płatność za przeprowadzenie danego kursu odbędzie się po jego zakończeniu na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury lub rachunku z 30-dniowym terminem płatności na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą wystawienia faktury/rachunku będzie protokół zdawczo -odbiorczy, o którym mowa w pkt. 3.6. ppkt. 14 SIWZ. Zamawiający wyklucza dokonywanie rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników kursów oraz Zamawiającego a także ochrony innych informacji przekazanych przez Zamawiającego, a koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek stosowania wszelkich formalności, procedur, zabezpieczeń w ww. zakresie, przewidzianych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych i dostępie do informacji publicznej. Wszelkie należności wynikające z niniejszej umowy objęte są zakazem sprzedaży oraz cesji wierzytelności (w tym również odsetek) i nie mogą być przelane na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego. Regulacje dotyczące zmiany ilości uczestników (skreślenia z listy, rezygnacji z kursu, nieprzystąpienia do kursu uczestnika): Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników szkolenia, w uzasadnionych sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, np. choroba uczestnika, rezygnacja z kursu itp. Wykonawca może skreślić osobę z listy uczestników, wyłącznie na wniosek Zamawiającego. W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania kursu, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonywany czas szkolenia w stosunku do tego uczestnika, liczony w godzinach, zgodnie z ceną za 1 godzinę za 1 uczestnika przedstawioną w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający ma prawo wprowadzenia nowej osoby z chwilą rezygnacji lub skreślenia z zajęć którejkolwiek z osób zakwalifikowanych przez Zamawiającego, w każdym czasie przed rozpoczęciem kursu, w przypadku rezygnacji lub skreślenia uczestnika w trakcie kursu, wprowadzenie nowej osoby będzie możliwe, tylko w przypadku, gdy uczestnik nie wykorzystał żadnej godziny i jeżeli czas, który pozostaje do końca trwania niniejszej umowy pozwoli na realizację całego kursu, zgodnie z opisem w SIWZ. W przypadku rezygnacji z kursu (przed jego rozpoczęciem) osoby, gdzie jest jeden uczestnik, Zamawiający będzie rekrutował w to miejsce innego uczestnika. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego rekrutacja okaże się bezskuteczna, to Wykonawca nie będzie przeprowadzał danego kursu i nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy za ten kurs nie przysługuje wynagrodzenie. Jednakże Zamawiający zastrzega, że przypadki określone w niniejszym punkcie mogą się wydarzyć maksymalnie w 4 kursach prowadzonych dla 1 osoby. W przypadku szkoleń, gdzie jest więcej niż 1 uczestnik, przed rozpoczęciem kursu zrezygnuje uczestnik lub do niego nie przystąpi i rekrutacja nowych uczestników okaże się bezskuteczna Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za faktyczną ilość uczestników kursu, liczoną jako iloczyn stawki za kurs dla jednego uczestnika i ilości uczestników..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w sposób szczególny nie określił sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2a do SIWZ (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie załącznik nr 2c),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty: oświadczenie wykonawcy którego wzór stanowi odpowiednio załącznik nr 2a (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie załącznik nr 2c).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty: oświadczenie wykonawcy którego wzór stanowi odpowiednio załącznik nr 2a (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie załącznik nr 2c).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą będącą personelem prowadzającym dany kurs, która przeprowadziła co najmniej 3 szkolenia o podobnym charakterze jak w przedmiocie zamówienia dla 1 osoby lub grupy osób. Wykonawca składa wykaz osób, które będą prowadziły kurs wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty: wykaz osób, które będą prowadziły kurs, który wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz o oświadczenie złożone przez Wykonawcę, stanowiące odpowiednio załącznik Nr 2a (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie załącznik nr 2c).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty: oświadczenie wykonawcy którego wzór stanowi odpowiednio załącznik nr 2a (dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie załącznik nr 2c).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum. 3. W związku z faktem, iż Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, Wykonawca wraz z ofertą składa załącznik nr 4 do SIWZ, zakres usług im powierzanych. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów wraz z ofertą musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji udostępnionych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2 a) i b) SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Elastycznośc harmonogramu - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie istotne postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego zawarto w jej wzorze, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmiany pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu. Uregulowania z umowy, dotyczące zmiany umowy-zgodnie z paragrafem 5 wzoru umowy (zał.nr 5 do SIWZ): 1.Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany podwykonawcy, w tym przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na moment składania ofert lub zgłoszenia zmiany przez Wykonawcę; b) zmiany personelu szkolącego - z uzasadnionych przyczyn, np. choroba przeprowadzającego szkolenie, na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany personelu szkolącego na inny ale posiadającego doświadczenie wymagane w SIWZ, gwarantującego należyte i terminowe prowadzenie szkoleń; c) zmiany koordynatora Wykonawcy i jego danych kontaktowych - na pisemny wniosek Wykonawcy; d) zmiany wynagrodzenia -w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług (VAT) - zmiana może polegać na zmianie wysokości wynagrodzenia o różnicę wynikającą ze zmiany wysokości podatku VAT; e) w przypadku wystąpienia siły wyższej lub nadzwyczajnych okoliczności (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne itp.), a także innych uzasadnionych sytuacji, np. choroba uczestnika, które nie były możliwe do przewidzenia na etapie składania oferty i nie są zawinione przez strony, a które mają wpływ na treść zawartej Umowy - w odniesieniu do termin realizacji przedmiotu Umowy; f) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany ilości uczestników lub ich rezygnacji w trakcie kursu, w przypadkach i na zasadach opisanych w § 1 ust. 10 niniejszej umowy; g) Zmiany miejsca prowadzenia kursu, ale tylko na terenie Wadowic- w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego. 2. Ponadto, dopuszczalna jest każda nieistotna zmiana Umowy rozumiana w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu nie ma wpływu na krąg osób zainteresowanych przedmiotowym zamówieniem, tj. zmiany o charakterze organizacyjnym (zmiana adresu, siedziby osób uprawnionych do reprezentacji itp.). 3. Zmiana harmonogramu zajęć, programu, zmiana imiennego wykazu uczestników kursu, nie stanowi zmiany umowy i nie zachodzi konieczność sporządzania aneksu do niniejszej umowy, chyba że zmiany te okażą się istotne, wpływają na treść umowy i mieszczą się w katalogu zmian z § 5 ust. 1 lit od a do g. 4. Zmiana Umowy lub jej uzupełnienia wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach ul. Mickiewicza 15 (I piętro pok. nr 7) 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach ul. Mickiewicza 15 (parter pok. nr 1) 34-100 Wadowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.