eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostawa samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Tczew: Dostawa samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku
Numer ogłoszenia: 178625 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137429 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Czatkowska 2e, 83-100 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 5316466, faks 58 5315729.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku. Samochód śmieciarka z bocznym systemem załadunku winien być samochodem fabrycznie nowym. Powinien posiadać polskie świadectwo homologacji wydane przez ustawowo uprawniony organ lub odpis decyzji zwalniającej z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. Ponadto, winien odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu na terenie kraju oraz posiadać wymagane prawem lub przepisami dokumenty, w tym m.in. dokument określający warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, instrukcję obsługi, dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, sporządzone w języku polskim. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja na kompletny pojazd nie może być krótsza niż 24 miesiące. Parametry i dane techniczne jakie musi posiadać podwozie i zabudowa samochodu do zbierania odpadów - śmieciarka z bocznym systemem załadunku: 1. Podwozie pod zabudowę: 1) rok produkcji 2015 lub 2016; 2) silnik o pojemności skokowej min. 2700 cm3; 3) silnik diesel min. czterocylindrowy, rzędowy,16 - zaworowy; 4) moc silnika min. 100 kW; 5) układ jezdny 4x2, napęd na oś tylną; 6) rozstaw osi min. 3400 mm; 7) skrzynia biegów mechaniczna; 8) pojedyncze koło na tylnej osi; 9) układ hamulcowy o dwóch niezależnych obwodach; 10) hamulce tarczowe obu osi; 11) kabina 3 miejscowa (kierowca + 2); 12) nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie; 13) zewnętrzne lusterka szerokokątne, elektrycznie sterowane i podgrzewane; 14) elektrycznie sterowane szyby boczne; 15) komputer pokładowy; 16) regulowana kolumna kierownicy; 17) wspomaganie układu kierowniczego; 18) immobiliser fabryczny;19) automatyczna klimatyzacja; 20) akumulator 12V min. 120 Ah; 21) alternator min. 130 A; 22) pełnowymiarowe koło zapasowe; 23) wzmocnione tylne zawieszenie; 24) podwozie wyposażone w przystawkę odbioru mocy; 25) norma emisji spalin min. EURO 5; 2. Zabudowa: 1) zabudowa skrzyniowa; 2) skrzynia ładunkowa profilowana, ożebrowana profilem zamkniętym; 3) pojemność skrzyni ładunkowej do 5,5 m3; 4) poszycie z blachy stalowej o grubości min. 2 mm, a w miejscach narażonych na większe ścieranie, grubość blachy min. 3 mm; 5) wzmocnienia płaszczyzn bocznych i tylnej skrzyni ładunkowej zapobiegające zewnętrznej deformacji płaszczyzn bocznych i tylnej; 6) mechanizm zgniatający/rozładowujący - płytowy, hydrauliczny; 7) rozładunek do tyłu przy użyciu płyty wypychającej na całej długości skrzyni ładunkowej; 8) stopień zagęszczenia odpadów min. 2 do 5; 9) urządzenie załadowcze hydrauliczne, boczne prawe; 10) zasyp od góry umieszczony w przedniej części zabudowy; 11) udźwig urządzenia załadowczego min. 130 kg; 12) sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po prawej stronie pojazdu; 13) zabudowa wyposażona w zamontowaną na stałe drabinkę (z prawej strony pojazdu) umożliwiającą wejście na zabudowę; 14) mechanizm załadunkowy umożliwiający bezpieczne opróżnianie pojemników w warunkach oblodzenia i zaśnieżenia podstawy pojemnika;15) zabudowa wyposażona w zgodne z przepisami osłony, oznakowania, oświetlenia;16) nadwozie spełniające aktualnie obowiązujące wytyczne WE i PN-EN oraz posiadające deklaracje zgodności na znak CE; 17) ciśnienie w układzie hydraulicznym min. 16 MPa;18) czas załadunku nie dłuższy niż 12 s; 19) praca urządzenia możliwa w zakresie temperatur minimalna - 20 stopni Celsjusza, maksymalna +40 stopni Celsjusza; 20) oświetlenie robocze miejsca załadunku - zamontowane w sposób nienarażający na uszkodzenia mechaniczne podczas załadunku; 21) sterowania płytą zgniatającą/rozładowującą z prawej strony zabudowy; 22) wyłączniki bezpieczeństwa umieszczone z prawej strony zabudowy w miejscach nienarażających na uszkodzenia mechaniczne podczas załadunku; 23) homologowane oznakowania konturowe boczne i tylne; 24) rodzaj obsługiwanych pojemników 120l, 240l (wg PN-EN 840-1), 110l (wg BN-82/9392-02); 25) uchwyt na pojemnik umieszczony na tylnej klapie; 3. Usuwanie awarii w okresie gwarancji:1) maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancji - 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej; 2) usunięcie awarii do 7 dni kalendarzowych od momentu jej zgłoszenia; w przypadku skomplikowanej naprawy, czas na usunięcie awarii zostanie ustalony z Zamawiającym; 3) stały serwis gwarancyjny dla podwozia w odległości max. 100 km od siedziby Zamawiającego; 4) przeglądy i naprawy zabudowy będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KGP Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 15, 43-410 Marklowice Górne, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245016,00

  • Oferta z najniższą ceną: 245016,00 / Oferta z najwyższą ceną: 245016,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.