eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostawa samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Tczew: Dostawa samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku
Numer ogłoszenia: 137429 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Czatkowska 2e, 83-100 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 5316466, faks 58 5315729.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuktczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku. Samochód śmieciarka z bocznym systemem załadunku winien być samochodem fabrycznie nowym. Powinien posiadać polskie świadectwo homologacji wydane przez ustawowo uprawniony organ lub odpis decyzji zwalniającej z obowiązku uzyskania świadectwa homologacji zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. Ponadto, winien odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu na terenie kraju oraz posiadać wymagane prawem lub przepisami dokumenty, w tym m.in. dokument określający warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, instrukcję obsługi, dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu, sporządzone w języku polskim. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja na kompletny pojazd nie może być krótsza niż 24 miesiące. Parametry i dane techniczne jakie musi posiadać podwozie i zabudowa samochodu do zbierania odpadów - śmieciarka z bocznym systemem załadunku: 1. Podwozie pod zabudowę: 1) rok produkcji 2015 lub 2016; 2) silnik o pojemności skokowej min. 2700 cm3; 3) silnik diesel min. czterocylindrowy, rzędowy, 16 - zaworowy; 4) moc silnika min. 100 kW; 5) układ jezdny 4x2, napęd na oś tylną; 6) rozstaw osi min. 3400 mm; 7) skrzynia biegów mechaniczna; 8) pojedyncze koło na tylnej osi; 9) układ hamulcowy o dwóch niezależnych obwodach; 10) hamulce tarczowe obu osi; 11) kabina 3 miejscowa (kierowca + 2); 12) nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie; 13) zewnętrzne lusterka szerokokątne, elektrycznie sterowane i podgrzewane; 14) elektrycznie sterowane szyby boczne; 15) komputer pokładowy; 16) regulowana kolumna kierownicy; 17) wspomaganie układu kierowniczego; 18) immobiliser fabryczny; 19) automatyczna klimatyzacja; 20) akumulator 12V min. 120 Ah; 21) alternator min. 130 A; 22) pełnowymiarowe koło zapasowe; 23) wzmocnione tylne zawieszenie; 24) podwozie wyposażone w przystawkę odbioru mocy; 25) norma emisji spalin min. EURO 5; 2. Zabudowa: 1) zabudowa skrzyniowa; 2) skrzynia ładunkowa profilowana, ożebrowana profilem zamkniętym; 3) pojemność skrzyni ładunkowej do 5,5 m3; 4) poszycie z blachy stalowej o grubości min. 2 mm, a w miejscach narażonych na większe ścieranie, grubość blachy min. 3 mm; 5) wzmocnienia płaszczyzn bocznych i tylnej skrzyni ładunkowej zapobiegające zewnętrznej deformacji płaszczyzn bocznych i tylnej; 6) mechanizm zgniatający/rozładowujący - płytowy, hydrauliczny; 7) rozładunek do tyłu przy użyciu płyty wypychającej na całej długości skrzyni ładunkowej; 8) stopień zagęszczenia odpadów min. 2 do 5; 9) urządzenie załadowcze hydrauliczne, boczne prawe; 10) zasyp od góry umieszczony w przedniej części zabudowy; 11) udźwig urządzenia załadowczego min. 130 kg; 12) sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po prawej stronie pojazdu; 13) zabudowa wyposażona w zamontowaną na stałe drabinkę (z prawej strony pojazdu) umożliwiającą wejście na zabudowę; 14) mechanizm załadunkowy umożliwiający bezpieczne opróżnianie pojemników w warunkach oblodzenia i zaśnieżenia podstawy pojemnika; 15) zabudowa wyposażona w zgodne z przepisami osłony, oznakowania, oświetlenia; 16) nadwozie spełniające aktualnie obowiązujące wytyczne WE i PN-EN oraz posiadające deklaracje zgodności na znak CE; 17) ciśnienie w układzie hydraulicznym min. 16 MPa; 18) czas załadunku nie dłuższy niż 12 s; 19) praca urządzenia możliwa w zakresie temperatur minimalna - 20 stopni Celsjusza, maksymalna +40 stopni Celsjusza; 20) oświetlenie robocze miejsca załadunku - zamontowane w sposób nienarażający na uszkodzenia mechaniczne podczas załadunku; 21) sterowania płytą zgniatającą/rozładowującą z prawej strony zabudowy; 22) wyłączniki bezpieczeństwa umieszczone z prawej strony zabudowy w miejscach nienarażających na uszkodzenia mechaniczne podczas załadunku; 23) homologowane oznakowania konturowe boczne i tylne; 24) rodzaj obsługiwanych pojemników 120l, 240l (wg PN-EN 840-1), 110l (wg BN-82/9392-02); 25) uchwyt na pojemnik umieszczony na tylnej klapie; 3. Usuwanie awarii w okresie gwarancji: 1) maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancji - 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej; 2) usunięcie awarii do 72 godz. od momentu jej zgłoszenia; 3) stały serwis gwarancyjny dla podwozia w odległości max. 100 km od siedziby Zamawiającego; 4) przeglądy i naprawy zabudowy będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej; jednakże Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis parametrów technicznych oferowanego samochodu według wzoru Formularza nr 1 Opis parametrów technicznych oferowanego samochodu Kwestionariusza Wykonawcy SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów (np. zobowiązania) dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku zatrudnienia Podwykonawców, Wykonawca załączy do oferty informację wg Formularza nr 5 SIWZ dotyczącą Podwykonawców. 4. Wykonawca załączy do oferty pełnomocnictwo, czyli dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru. 5. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej i ekonomicznej, przedsiębiorcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki. W odniesieniu do listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należą do grupy kapitałowej winni złożyć wszyscy przedsiębiorcy. 6. Zakres i forma ww. dokumentów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013 r. (Dz. U. 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków i terminu płatności, 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa w pkt 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w zakresie pkt 1), 2), 3) w przypadku: wystąpienia siły wyższej, tj. między innymi katastrofy naturalnej, strajku, pożaru, eksplozji, wojny, ataku terrorystycznego; 2) w zakresie pkt 2) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, 3) w zakresie pkt 3) jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy oraz pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego a Zamawiający wyrazi na nią zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuktczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tczewie, Pl. Piłsudskiego 1, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 50. Opłata za wydanie SIWZ - 10,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie, Plac Piłsudskiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.