eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW/AZ/PN­40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco ­ drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A ­ Kserokopiarki i urządzenia kopiujaco­drukujące Część B ­ Telefaksy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Wrocław: UMW/AZ/PN­40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco ­ drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A ­ Kserokopiarki i urządzenia kopiujaco­drukujące Część B ­ Telefaksy
Numer ogłoszenia: 178605 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110761 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN­40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco ­ drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A ­ Kserokopiarki i urządzenia kopiujaco­drukujące Część B ­ Telefaksy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: CZĘŚĆ A: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć kserokopiarek oraz urządzeń kopiująco    drukujących przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części A (wzór    załącznik nr 2A do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco    drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. CZĘŚĆ B: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwo  tę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć telefaksów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części B (wzór załącznik nr 2B do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco    drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. Warunki gwarancyjne i serwisowe, określone przez Zamawiającego, na jakich dostarczany będzie przedmiot zamówienia:    Dostawa na podstawie zamówień podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UMW przekazanych pisemnie (list, faks, e  mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat,    przystąpienie do naprawy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki,    naprawa gwarancyjna dokonana będzie w terminie do 14 dni od momentu przyjęcia zgłosze nia,    w przypadku napraw dłuższych niż 2 dni i na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy Użytkownikowi, na czas naprawy sprzęt zastępczy    równoważny,    trzy naprawy tego samego podzespołu w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wy miany na nowy    równoważny.  Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd i konserwację urządzeń co 30 000 kopii w okresie gwarancji. Wykonawca dokona przeglądu i konserwacji urządzenia w ciągu 14 dni od momentu przesłania przez Zamawiającego zgłoszenia o konieczności wykonania przeglądu i konserwacji. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy    załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia posiadały świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, tj. znak CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór    załącznik nr 1 A B do SIWZ) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania oraz gwarancją.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.14.10 - Telefaksy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kserokopiarki i urządzenia kopiująco - drukujące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAND Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293269,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 393238,38

  • Oferta z najniższą ceną: 393238,38 / Oferta z najwyższą ceną: 426797,70

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Telefaksy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAND Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24026,82

  • Oferta z najniższą ceną: 24026,82 / Oferta z najwyższą ceną: 24686,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.