eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW/AZ/PN-40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco - drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A - Kserokopiarki i urządzenia kopiujaco-drukujące Część B - Telefaksy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-29

Wrocław: UMW/AZ/PN-40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco - drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A - Kserokopiarki i urządzenia kopiujaco-drukujące Część B - Telefaksy
Numer ogłoszenia: 110761 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco - drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A - Kserokopiarki i urządzenia kopiujaco-drukujące Część B - Telefaksy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: CZĘŚĆ A: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco - drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć kserokopiarek oraz urządzeń kopiująco - drukujących przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części A (wzór - załącznik nr 2A do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. CZĘŚĆ B: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwo-tę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć telefaksów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części B (wzór - załącznik nr 2B do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. Warunki gwarancyjne i serwisowe, określone przez Zamawiającego, na jakich dostarczany będzie przedmiot zamówienia: - Dostawa na podstawie zamówień podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UMW przekazanych pisemnie (list, faks, e-mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat, - przystąpienie do naprawy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, - naprawa gwarancyjna dokonana będzie w terminie do 14 dni od momentu przyjęcia zgłosze-nia, - w przypadku napraw dłuższych niż 2 dni i na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy Użytkownikowi, na czas naprawy sprzęt zastępczy - równoważny, - trzy naprawy tego samego podzespołu w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wy-miany na nowy - równoważny. Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy okresowe i konserwację przedmiotu umowy w okresie gwarancyjnym. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia posiadały świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, tj. znak CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - załącznik nr 1 A-B do SIWZ) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania oraz gwarancją.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.12.14.10-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.  Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.  Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.  Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.  Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.  Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 A-B do Siwz) - wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór - załącznik nr 2 A-B do Siwz) - wypełniony przez Wykonawcę, 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wy-konawcy - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednakże Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie: - zmiany stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu umowy w toku wykonywania umowy - do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wy-stawienia faktury; - wejścia w życie innych, niż wymienione w ppkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; - wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; - wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; - wycofania z rynku modelu urządzenia wymienionego w Arkuszu informacji technicznej - wtedy może nastąpić zamiana modelu urządzenia niedostępnego na rynku na model równoważny o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach technicznych i o cenie nie wyższej niż w przypadku jego odpowiednika z załącznika nr 2 do umowy; - konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykona-niem przedmiotu umowy. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: - zmiana danych teleadresowych Stron; - zmiana danych rejestrowych Stron; - zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. K. Marcinkowskiego 2 6, 50  ­368 Wrocław pokój 3A 110.1 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. K. Marcinkowskiego 2 6, 50  ­368 Wrocław pokój 3A 110.1 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Kserokopiarki i urządzenia kopiująco - drukujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco - drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć kserokopiarek oraz urządzeń kopiująco - drukujących przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części A (wzór - załącznik nr 2A do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Telefaksy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwo-tę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć telefaksów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części B (wzór - załącznik nr 2B do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.