eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Świadczenie usługi polegającej na odbiorze od mieszkańców Gminy Wilkowice materiałów zawierających azbest oraz na ich transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-29

Wilkowice: Świadczenie usługi polegającej na odbiorze od mieszkańców Gminy Wilkowice materiałów zawierających azbest oraz na ich transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych
Numer ogłoszenia: 178363 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice , ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na odbiorze od mieszkańców Gminy Wilkowice materiałów zawierających azbest oraz na ich transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbiorze od mieszkańców Gminy Wilkowice, materiałów zawierających azbest o kodach 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) i 17 06 01 (materiały izolacyjne zawierające azbest) oraz na ich transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostarczenie Zamawiającemu certyfikowanych worków oraz folii na składowanie przez mieszkańców Gminy materiałów zawierających azbest w ilości umożliwiającej zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia (dostarczenie worków lub folii Zamawiającemu przed przystąpieniem do odbioru materiałów zawierających azbest na co najmniej 2 tygodnie przed przystąpieniem do odbioru) lub pakowanie materiałów zawierających azbest bezpośrednio przez wykonawcę do certyfikowanych worków lub folii w miejscu ich odbioru, b) odbiór od poszczególnych mieszkańców Gminy, wskazanych przez Zamawiającego, materiałów zawierających azbest (w tym Wykonawca zobowiązany jest do zważenia materiałów zawierających azbest w miejscu ich odbioru i uzyskania pisemnego potwierdzenia tego faktu od właściciela nieruchomości), c) transport materiałów zawierających azbest do miejsca ich unieszkodliwienia, d) przekazanie do unieszkodliwienia materiałów zawierających azbest. 2. Wielkość przedmiotu zamówienia do zrealizowania: a) minimalna ilość materiałów zawierających azbest do odbioru i przekazania do unieszkodliwienia - 30 Mg b) maksymalna ilość materiałów zawierających azbest do odbioru i przekazania do unieszkodliwienia - 125 Mg 3. Szczegółowy opis sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia zawiera: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji Uwaga: Ponieważ usługa realizowana będzie w terenie górskim, Wykonawca musi być wyposażony w małe środki transportu zapewniające odbiór materiałów zawierających azbest od mieszkańców gminy, dodatkowo samochód winien być wyposażony w wagę samochodową by zważyć przekazywany przez mieszkańca materiał zawierający azbest do unieszkodliwienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego, zakres- powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w szczególności: posiadają zezwolenie na odbiór i transport materiałów niebezpiecznych w szczególności materiałów zawierających azbest o kodach 17 06 05 i 17 06 01- dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku jest zezwolenie na odbiór i transport materiałów niebezpiecznych w szczególności zawierających azbest o kodach 17 06 01, 17 06 05

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na odbiorze, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia na składowisko materiałów niebezpiecznych lub na odbiorze, transporcie i unieszkodliwieniu na składowisku materiałów niebezpiecznych dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest wykaz wykonanych, wykonywanych usług (sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty potwierdzające że usługi zostały wykonane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru z terenu Gminy Wilkowice materiałów niebezpiecznych, objętych przedmiotem zamówienia, na składowisko odpadów niebezpiecznych, celem ich unieszkodliwienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana stawki VAT:. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugwilkowice.rekord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkowice ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice Biuro Obsługi Klienta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.